Olin tula huluksi thaimaa

Anonyymi-ap

Numba olet oikeassa jäleen.... on tulistettava thaimaassa talouden riskit, ja mietittävä mitä tapahtuu kun menee terveys... niitä on, paljon niitä riskejä kuten, liikenne j ssa menee terveys, ja luonto puisto, kielto alue 50 + v. jossa menee terveys... kulku taudit ja mosciiot vie varnasta terveyden, ja rahat kun heikko, terveys vie sinut sairaana sairaalaan.

> § <

9

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh.. minulle kävi niin että ensin meni järki kun en pärjänny missään töissä enkä työ harjoitteluissa... pula kuskinakin sain vaan pullaa palkaksi ja elin tason sijaan kasvoi vaan maha. Sitten meni työttömänä järki kun en kelvannut edes kortistoon ja seuraavaksi meni järki kun yritin kaikin keinoin päästä sairaus eläkkeille ja pääsin vasta sitten kun meni järki... Sitten meni järki kun jouduin kehitys maahan jossa kaikki on aivan järjettömiä...
      meni järjettömästi rahaa sairaalaan ja meinasi lähteä järki niiden maksujen kanssa...
      Sitten kerättiin rahaa ja pummattiin rahaa koti matkaa varten ja siinä hommassa meinasi mennä järki... Olin aivan rikki kun päästiin Suomeen niin että meinasi lähteä järki kun kunta etsi mulle niin halpaa vuokra kämppää että kela suostuu sen maksamaan...

Muuttaessa meinasi lähteä järki...

By NumBaII

• Anonyymi

Ja viimisen kerran meni järki, kun kävi ilmi, että verottaja paljastaa mun takuueläkkeen, en voi enää valehdella viiden tonnoin brutto tai nettoeläkkeitä. Vaimoltakin ne vie takuueläkkeen, kun se lähtee takaisin Thaimaaseen.

By Numball, melkein 65 ja ilman vaimoa

• Anonyymi

...joskus tuntuu et mä sekoon... vielä kannan korttini kekoon... jos kitaranmuotoinen tarvii mua täällä mä jo oon... numba kuuluu myös mun kohtaloon...
      Täälä mä jo oon täällä mä joo oon vieläkin sun
      Nostan sut pystyyn jos kaadun
      Haluun saada pystyyn sun soihdun,...

>&<

• Anonyymi

...ai soihdun...? Vaimo sanoi sitä katkaravuksi...

• Näiden asioiden kanssa ei ole leikkimistä... jokainen tulee jossakin vaiheessa elämää hulluksi. Olen itsekin meinannut tulla hulluksi... Viimeksi eilen kun aimo harjoitteli soittamaan huuli harppua jonka oli työntänyt sinne minne se ei kuulu... tunteita ja tuoksuja sanoi aimo ja nauroi päälle kuin vähä mielinen sotka...

• Anonyymi

NELJÄPILKKUVIISMILJOONAA

Käteen.
      ============================================================================================================================================================
      Joo-o ......
      ==========

miten vittua minun, vaimoni, siskoni ja poikani asiat kuuluvat pellenaama sinulle, kun niistä keksit valheita päivittäin, olet vain hullu-

Kattilaan, kilahti, kilahti, kilahti...

• Anonyymi

VETÄKÄÄ KÄTEENNE, HULLUT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VETÄKÄÄ KÄTEENNE, HULLUT!

Posso, posso... ne vetää kellä seisoo 55555

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      129
      1692
    2. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      25
      1565
    3. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      141
      1182
    4. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      337
      956
    5. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      768
    6. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      309
      761
    7. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      760
    8. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      61
      730
    9. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      50
      708
    10. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      66
      696
    Aihe