Olin tula huluksi thaimaa

Anonyymi-ap

Numba olet oikeassa jäleen.... on tulistettava thaimaassa talouden riskit, ja mietittävä mitä tapahtuu kun menee terveys... niitä on, paljon niitä riskejä kuten, liikenne j ssa menee terveys, ja luonto puisto, kielto alue 50 + v. jossa menee terveys... kulku taudit ja mosciiot vie varnasta terveyden, ja rahat kun heikko, terveys vie sinut sairaana sairaalaan.

> § <

8

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noh.. minulle kävi niin että ensin meni järki kun en pärjänny missään töissä enkä työ harjoitteluissa... pula kuskinakin sain vaan pullaa palkaksi ja elin tason sijaan kasvoi vaan maha. Sitten meni työttömänä järki kun en kelvannut edes kortistoon ja seuraavaksi meni järki kun yritin kaikin keinoin päästä sairaus eläkkeille ja pääsin vasta sitten kun meni järki... Sitten meni järki kun jouduin kehitys maahan jossa kaikki on aivan järjettömiä...
      meni järjettömästi rahaa sairaalaan ja meinasi lähteä järki niiden maksujen kanssa...
      Sitten kerättiin rahaa ja pummattiin rahaa koti matkaa varten ja siinä hommassa meinasi mennä järki... Olin aivan rikki kun päästiin Suomeen niin että meinasi lähteä järki kun kunta etsi mulle niin halpaa vuokra kämppää että kela suostuu sen maksamaan...

Muuttaessa meinasi lähteä järki...

By NumBaII

• Anonyymi

Ja viimisen kerran meni järki, kun kävi ilmi, että verottaja paljastaa mun takuueläkkeen, en voi enää valehdella viiden tonnoin brutto tai nettoeläkkeitä. Vaimoltakin ne vie takuueläkkeen, kun se lähtee takaisin Thaimaaseen.

By Numball, melkein 65 ja ilman vaimoa

• Anonyymi

...joskus tuntuu et mä sekoon... vielä kannan korttini kekoon... jos kitaranmuotoinen tarvii mua täällä mä jo oon... numba kuuluu myös mun kohtaloon...
      Täälä mä jo oon täällä mä joo oon vieläkin sun
      Nostan sut pystyyn jos kaadun
      Haluun saada pystyyn sun soihdun,...

>&<

• Anonyymi

...ai soihdun...? Vaimo sanoi sitä katkaravuksi...

• Näiden asioiden kanssa ei ole leikkimistä... jokainen tulee jossakin vaiheessa elämää hulluksi. Olen itsekin meinannut tulla hulluksi... Viimeksi eilen kun aimo harjoitteli soittamaan huuli harppua jonka oli työntänyt sinne minne se ei kuulu... tunteita ja tuoksuja sanoi aimo ja nauroi päälle kuin vähä mielinen sotka...

• Anonyymi

NELJÄPILKKUVIISMILJOONAA

Käteen.
      ============================================================================================================================================================
      Joo-o ......
      ==========

miten vittua minun, vaimoni, siskoni ja poikani asiat kuuluvat pellenaama sinulle, kun niistä keksit valheita päivittäin, olet vain hullu-

Kattilaan, kilahti, kilahti, kilahti...

• Anonyymi

VETÄKÄÄ KÄTEENNE, HULLUT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VETÄKÄÄ KÄTEENNE, HULLUT!

Posso, posso... ne vetää kellä seisoo 55555

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      381
      13526
    2. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4286
    3. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      109
      4103
    4. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      36
      4050
    5. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      63
      3891
    6. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3344
    7. 105
      3222
    8. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      64
      3218
    9. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      145
      3169
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      160
      2931
    Aihe