Numba olet oikeassa jäleen.... on tulistettava thaimaassa talouden riskit, ja mietittävä mitä tapahtuu kun menee terveys... niitä on, paljon niitä riskejä kuten, liikenne j ssa menee terveys, ja luonto puisto, kielto alue 50 + v. jossa menee terveys... kulku taudit ja mosciiot vie varnasta terveyden, ja rahat kun heikko, terveys vie sinut sairaana sairaalaan.
> § <
Olin tula huluksi thaimaa
8
183
Vastaukset
- Anonyymi
Noh.. minulle kävi niin että ensin meni järki kun en pärjänny missään töissä enkä työ harjoitteluissa... pula kuskinakin sain vaan pullaa palkaksi ja elin tason sijaan kasvoi vaan maha. Sitten meni työttömänä järki kun en kelvannut edes kortistoon ja seuraavaksi meni järki kun yritin kaikin keinoin päästä sairaus eläkkeille ja pääsin vasta sitten kun meni järki... Sitten meni järki kun jouduin kehitys maahan jossa kaikki on aivan järjettömiä...
meni järjettömästi rahaa sairaalaan ja meinasi lähteä järki niiden maksujen kanssa...
Sitten kerättiin rahaa ja pummattiin rahaa koti matkaa varten ja siinä hommassa meinasi mennä järki... Olin aivan rikki kun päästiin Suomeen niin että meinasi lähteä järki kun kunta etsi mulle niin halpaa vuokra kämppää että kela suostuu sen maksamaan...
Muuttaessa meinasi lähteä järki...
By NumBaII - Anonyymi
Ja viimisen kerran meni järki, kun kävi ilmi, että verottaja paljastaa mun takuueläkkeen, en voi enää valehdella viiden tonnoin brutto tai nettoeläkkeitä. Vaimoltakin ne vie takuueläkkeen, kun se lähtee takaisin Thaimaaseen.
By Numball, melkein 65 ja ilman vaimoa - Anonyymi
...joskus tuntuu et mä sekoon... vielä kannan korttini kekoon... jos kitaranmuotoinen tarvii mua täällä mä jo oon... numba kuuluu myös mun kohtaloon...
Täälä mä jo oon täällä mä joo oon vieläkin sun
Nostan sut pystyyn jos kaadun
Haluun saada pystyyn sun soihdun,...
>&<- Anonyymi
...ai soihdun...? Vaimo sanoi sitä katkaravuksi...
Näiden asioiden kanssa ei ole leikkimistä... jokainen tulee jossakin vaiheessa elämää hulluksi. Olen itsekin meinannut tulla hulluksi... Viimeksi eilen kun aimo harjoitteli soittamaan huuli harppua jonka oli työntänyt sinne minne se ei kuulu... tunteita ja tuoksuja sanoi aimo ja nauroi päälle kuin vähä mielinen sotka...
- Anonyymi
NELJÄPILKKUVIISMILJOONAA
Käteen.
============================================================================================================================================================
Joo-o ......
==========
miten vittua minun, vaimoni, siskoni ja poikani asiat kuuluvat pellenaama sinulle, kun niistä keksit valheita päivittäin, olet vain hullu-
Kattilaan, kilahti, kilahti, kilahti...- Anonyymi
VETÄKÄÄ KÄTEENNE, HULLUT!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VETÄKÄÄ KÄTEENNE, HULLUT!
Posso, posso... ne vetää kellä seisoo 55555
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem452785- 201643
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k281277Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3471216- 641178
HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat61161- 49978
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20939- 46848
- 45820