Mistään ei löydy enää ketään.
Mihin kaikki rekatut kirjoittajat ovat joutuneet?
37
281
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täällä ole enää kirjoittajiakaan.
Politiikka-änkyttäjät ovat vissiin menneet pilaamaan 80+ palstan.
Alemmat ikäluokat on tyhjiä. Siellä nostellaan ikivanhoja ketjuja malliksi.
Niin siinä käy, kun varsinkin isot pojat panevat omasta mielestään "asiat järjestykseen".
Onhan niillä asiaa, mutta harva niitä haluaa kuunnella ja varsinkaan lukea.- Anonyymi
Ensinnäkin ei tartte käyttää sanaa änkyttää, koska on ihmisiä joilla on pahojakin puhebikoja ja se on hyvin loukkaavaa heitä kohtaan .ei täällä kukaan ole änkyttönut siis kirjouttamalla si edes voi änkyttää. .
Siinä olet väärässä että harva halua niitä kuulla saatikka lukea. On vanhempienkin keskuudessa ihmisiä jotka elävät ajan; tasalla,
Laitappa aloitus siitä se taas lähtee palsta pyörimään. Ehdotus on se että jotain järkevää , ja mielenkiintoista , sillä kaikki vanhat eivät ole taantuneita,
Asioista mistä ihmisillä on kiinnostusta. . Siis kaikki eivät ajattele kuten sinä ettei tarvitse tietää mitä maailmalla tapahtuu, useimmilla on lapsia ja lasten lapsia. Joita saattaa päätökset koskettaa , siksihän sitä halutaan tietää mistä milloinkin on kyse .
Monia kivoja aiheita on toki että ihan vaan jokainen laittamaan aloituksiaan kun ei riidellä koko ajan milloin mistäkin niin luulisin että palstalla olisi enemmän väkeä . Riitaa ei aiheuta yhteiskunnalliset asiat vaan se miten Ne otetaan vastaan . Mutta jos on kokoajan mielessä kommetoida ilkeästi sille joka tekee aloituksia , niin ihmiset kyllästyy. Siis vanha sanonta
” sopu sijaa antaa” pitää paikkansa
Yrittää voi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin ei tartte käyttää sanaa änkyttää, koska on ihmisiä joilla on pahojakin puhebikoja ja se on hyvin loukkaavaa heitä kohtaan .ei täällä kukaan ole änkyttönut siis kirjouttamalla si edes voi änkyttää. .
Siinä olet väärässä että harva halua niitä kuulla saatikka lukea. On vanhempienkin keskuudessa ihmisiä jotka elävät ajan; tasalla,
Laitappa aloitus siitä se taas lähtee palsta pyörimään. Ehdotus on se että jotain järkevää , ja mielenkiintoista , sillä kaikki vanhat eivät ole taantuneita,
Asioista mistä ihmisillä on kiinnostusta. . Siis kaikki eivät ajattele kuten sinä ettei tarvitse tietää mitä maailmalla tapahtuu, useimmilla on lapsia ja lasten lapsia. Joita saattaa päätökset koskettaa , siksihän sitä halutaan tietää mistä milloinkin on kyse .
Monia kivoja aiheita on toki että ihan vaan jokainen laittamaan aloituksiaan kun ei riidellä koko ajan milloin mistäkin niin luulisin että palstalla olisi enemmän väkeä . Riitaa ei aiheuta yhteiskunnalliset asiat vaan se miten Ne otetaan vastaan . Mutta jos on kokoajan mielessä kommetoida ilkeästi sille joka tekee aloituksia , niin ihmiset kyllästyy. Siis vanha sanonta
Yrittää voiLissukks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittää voiSinä olet siis sitä. Ieltä, että etusivun pitää olla täynnä politiikkaa.
Minulle riittää, kun käyn äänestämässä jopa kirkollisvaaleissa.
Olen myös tukenut nuorison harrastusmahdollisuuksia ihan tuntuvilla summilla, nyt ei puhuta kympeistä eikä satasista..
Olen ollut aikoinaan ja täällä oli silloin fiksuja kirjoittajia.
Nyt muutama politiikkaänkyttäjä työntää palstan täyteen omaa päänsisältöänsä, joka ei hääviltä näytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet siis sitä. Ieltä, että etusivun pitää olla täynnä politiikkaa.
Olen myös tukenut nuorison harrastusmahdollisuuksia ihan tuntuvilla summilla, nyt ei puhuta kympeistä eikä satasista..
Nyt muutama politiikkaänkyttäjä työntää palstan täyteen omaa päänsisältöänsä, joka ei hääviltä näytä.Pitää olla kyllä sekaisin, olet oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt muutama politiikkaänkyttäjä työntää palstan täyteen omaa päänsisältöänsä, joka ei hääviltä näytä.Niin näyttää riittävän kun käyt äänestämässä.
Ihan vaan ovat tavallisia kirjoittaneet nämä jotka ovat perillä politiikan ehdoista.
Kullakin omat mieliaiheensa niinhän sen pitäisi ollakin suomi24 palstalla .joku kirjoittaa asiaa, toinen tekemisiään; kolmas kertoo huonosta turvattomasta elämästään jne
Aiheita on monia ja ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla .
Mielestäni on hyvä olla tietoinen yhteiskunnallisista asioista. .
Jaa että ennen oli fiksuja kirjoittajia ,en ole ollut aikaisemmin katselemassa niitä fiksuja kirjoittajia joten en tiedä millaisia olivat . Ilmeisesti yksimielisiä sinun aatteitesi mukaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näyttää riittävän kun käyt äänestämässä.
Ihan vaan ovat tavallisia kirjoittaneet nämä jotka ovat perillä politiikan ehdoista.
Kullakin omat mieliaiheensa niinhän sen pitäisi ollakin suomi24 palstalla .joku kirjoittaa asiaa, toinen tekemisiään; kolmas kertoo huonosta turvattomasta elämästään jne
Aiheita on monia ja ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla .
Mielestäni on hyvä olla tietoinen yhteiskunnallisista asioista. .
Jaa että ennen oli fiksuja kirjoittajia ,en ole ollut aikaisemmin katselemassa niitä fiksuja kirjoittajia joten en tiedä millaisia olivat . Ilmeisesti yksimielisiä sinun aatteitesi mukaanYhteiskunnallisista asioista tietäminen ei tarkoita tuputtamista koko etusivun täydeltä.
Se on samaa, kun megafonin kanssa menisi torille mekastamaan omaa agendaansa..
Siellä tunnnnin mekastuksen jälkeen virkavalta korjaisi mekastajan putkaan tai muuhun laitokseen.
Ehkä se yhteiskunnalle halvemmaksi tulee, kun näiden mekastajien annetaan mekastaa tällä palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnallisista asioista tietäminen ei tarkoita tuputtamista koko etusivun täydeltä.
Se on samaa, kun megafonin kanssa menisi torille mekastamaan omaa agendaansa..
Siellä tunnnnin mekastuksen jälkeen virkavalta korjaisi mekastajan putkaan tai muuhun laitokseen.
Ehkä se yhteiskunnalle halvemmaksi tulee, kun näiden mekastajien annetaan mekastaa tällä palstalla.Turha näille on hyviä tapoja opettaa, ei ikäloppu opi enää tavoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt muutama politiikkaänkyttäjä työntää palstan täyteen omaa päänsisältöänsä, joka ei hääviltä näytä.Näinhän se asia on.
- Anonyymi
Uupuminen saanut yliotteen jopa Mikkelin jalometallisepästä.
Työministeri Marttinen on kyllä heikko tapaus kertakaikkiaan.
Hallituksen työllisyystoimet ovat täysin alamaissa.
Tarttis jotain ilmeisesti tehdä, kun kolkutellaan 90-luvun lukuja.- Anonyymi
Yllättävänkin mitäänsanomaton, kun hän on Orpon luottomies, "oikea käsi"
ja häntä on kehuttu jo ennen uudeksi "satoseksi" alkamista.
Toisaalta voi olla parempi mitä vähemmän hallituksen ministerit saavat aikaan,
kun kaikki on pahaa mitä ne aikaansaavat Suomelle ja tavallisille suomalaisille.
- Anonyymi
Lintmaani riittää jos pervokki pettää häirikköhinä
Kirjautuminen palstalle ei pitäisi olla ongelma, olethan silti suojassa, kun käytätte puheenvuoroa niin tiedämme kenen kanssa keskustelemme. Anonyyminä oleminen OK asiallisessa keskustelussa kun on hyvää keskustelun vaihtoa.
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta yhtään, oletko kirjoittaja sinä vai joku muu. Otan kantaa pelkästään aiheen perusteella, jos on siihen jokin mielipide. Ja vastavasti sivuutan ne aiheet joihin ei ole mitään mielipidettä riippumatta siitä onko aiheen kirjoittaja rekattu vai ano. Minua todella kiinnostaa vain asiat, ei ihmiset.
Ihmiset kiinnostavat suurestikin live-ryhmissä ja se on ihan eri juttu se. Olen rekattu mutta kirjoitan aina anona.
- Anonyymi
Rekatut kai kyllästyi, itse olen ano ja siirryin hieman alaikäisenä 8-kymppisiin, ehkä tuun vielä tännekin, jos tuo tosi älytön hallitus-persu mollaus vähenee.
- Anonyymi
Niin siinä tuli selvästi ilmi että totuuksia ei saa sanoa vaikka samat totuudet kirjoitellaan lehdissä ja sanotaan uutisissa , mollaus joksi sinä sitä sanot on ainoastaa kritiikkiä , ja kuten valtalehdistössä näkee niin kritiikki on ollut anstaittua.
Vain pieni muistutus siitä että edellisen hallituksen pääministeriä haukkuivat kaikki persun kannattajat mitä kamalimmilla nimillä joka päivä , ja öisinkin hänen kehossa ei ole yhtäkään paikkaa mistä ei olisi irvailtu sitä kesti kauan , et vaan silloin puhunut mollamisesta. . Sillä se oli juuri sitä eikä kritiikkiä jos huomaat eron . Kelaa taaksepäin niin löydät ne kommentit varmaan . Pienen lapsen äidistä tehtiin pilaa yksityis henkilönä jos hän oli syömässä ulkona nii jo huusitte että on juomassa jne . Olisit silloin jo pyytänyt ihmisiä loettamaan se jahdin , vaan et sanonut . Sanaakaan
Ne ilkeydet eivät tule koskaan unohtumaan. Niin kamalia syytöksiä ne olivat , ja seuraukset sen mukaiset . Joten palstoilla voisi jokaisen saada olla turvallisin mieleen jos se olisi kuten. Se on meinattu , jos joku sanoo jotain niin heti huudetaan puskista että tuo tulee tänne pomottamaan Mikä ei tietenkää; ole totta , tai valehtelemaan jne siis kuka silloin viihtyy palstalla kun muutama henkilö on tyrmäämässä joka aloituksen jonka ihminen jolla on lahajoja kirjoittaa tekee aloituksen , niin irvailu alkaa heti. Silloin panee ajattelemaan aika paljon , jos joku kertoo jotain vaikka kotoaan niin siitä jauhetaan kuukausi kaupalla ja ivataan . Olen nyt pari kolme vuotta seurannut tätä touhua ja vaikuttaa ettei saa sanoa mielipidettään koskaan vaan se koetaan vihana tai jonain muuna negatiivisena. Asiana.
Itse olen tehnyt kaksi aloitusta palstalle. Kumpaankaan ei tullut mitään vastauksia , silloin huomasin etten ole pätevä tekemään aloituksia. Vaan niitä saa tehdä ne joilla on kyky siihen , minulla ei ole sitä kykyä , ainut asia jota moni ajattelee että ei halua olla mukana riitelyssä , koska vaan se että on eri mieltä aiheuttaa riitelyä usein.
Olen eräällä muulla keskustelu palstalla, seillä ei koskaan kukaan riitele. , vaan ainoastaan leppoisaa kommentointia . Mutta koska kotikieleni on suomi niin kuvittelin että ihanaa olla mukana palstalla suomen kielen kanssa. . Opin sen että eroava mielipide tulkitaan vihana, ja jos pitää jostain niin sekään ei ole oikein. Ja jos kehuu jotain niin se on palstalla liehittelyä .
Siis aika alkukantaista sinänsä , ja lapsellista
Joten toivon mukaan palsta lähtee pyörimään sopuisuuden merkeissä .
Se olisi sentään monen toivomus. .ja että Jokisella on eri mielipiteitä asioista ei ole ilkeilyä
Mitenkään , mielipiteet eroaa aina toisistaan siellä missä on ihmisiä!mutta muualla ei sellaisista riidellä demokratian säännöillä annetaa; kunkin tykätä asioista. Omalla tavallaan niinkauan kun se ei mene riitelyksi , kuten on nähty menevän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä tuli selvästi ilmi että totuuksia ei saa sanoa vaikka samat totuudet kirjoitellaan lehdissä ja sanotaan uutisissa , mollaus joksi sinä sitä sanot on ainoastaa kritiikkiä , ja kuten valtalehdistössä näkee niin kritiikki on ollut anstaittua.
Vain pieni muistutus siitä että edellisen hallituksen pääministeriä haukkuivat kaikki persun kannattajat mitä kamalimmilla nimillä joka päivä , ja öisinkin hänen kehossa ei ole yhtäkään paikkaa mistä ei olisi irvailtu sitä kesti kauan , et vaan silloin puhunut mollamisesta. . Sillä se oli juuri sitä eikä kritiikkiä jos huomaat eron . Kelaa taaksepäin niin löydät ne kommentit varmaan . Pienen lapsen äidistä tehtiin pilaa yksityis henkilönä jos hän oli syömässä ulkona nii jo huusitte että on juomassa jne . Olisit silloin jo pyytänyt ihmisiä loettamaan se jahdin , vaan et sanonut . Sanaakaan
Ne ilkeydet eivät tule koskaan unohtumaan. Niin kamalia syytöksiä ne olivat , ja seuraukset sen mukaiset . Joten palstoilla voisi jokaisen saada olla turvallisin mieleen jos se olisi kuten. Se on meinattu , jos joku sanoo jotain niin heti huudetaan puskista että tuo tulee tänne pomottamaan Mikä ei tietenkää; ole totta , tai valehtelemaan jne siis kuka silloin viihtyy palstalla kun muutama henkilö on tyrmäämässä joka aloituksen jonka ihminen jolla on lahajoja kirjoittaa tekee aloituksen , niin irvailu alkaa heti. Silloin panee ajattelemaan aika paljon , jos joku kertoo jotain vaikka kotoaan niin siitä jauhetaan kuukausi kaupalla ja ivataan . Olen nyt pari kolme vuotta seurannut tätä touhua ja vaikuttaa ettei saa sanoa mielipidettään koskaan vaan se koetaan vihana tai jonain muuna negatiivisena. Asiana.
Itse olen tehnyt kaksi aloitusta palstalle. Kumpaankaan ei tullut mitään vastauksia , silloin huomasin etten ole pätevä tekemään aloituksia. Vaan niitä saa tehdä ne joilla on kyky siihen , minulla ei ole sitä kykyä , ainut asia jota moni ajattelee että ei halua olla mukana riitelyssä , koska vaan se että on eri mieltä aiheuttaa riitelyä usein.
Olen eräällä muulla keskustelu palstalla, seillä ei koskaan kukaan riitele. , vaan ainoastaan leppoisaa kommentointia . Mutta koska kotikieleni on suomi niin kuvittelin että ihanaa olla mukana palstalla suomen kielen kanssa. . Opin sen että eroava mielipide tulkitaan vihana, ja jos pitää jostain niin sekään ei ole oikein. Ja jos kehuu jotain niin se on palstalla liehittelyä .
Siis aika alkukantaista sinänsä , ja lapsellista
Joten toivon mukaan palsta lähtee pyörimään sopuisuuden merkeissä .
Se olisi sentään monen toivomus. .ja että Jokisella on eri mielipiteitä asioista ei ole ilkeilyä
Mitenkään , mielipiteet eroaa aina toisistaan siellä missä on ihmisiä!mutta muualla ei sellaisista riidellä demokratian säännöillä annetaa; kunkin tykätä asioista. Omalla tavallaan niinkauan kun se ei mene riitelyksi , kuten on nähty menevänJokisella on mielipiteitä.
Enpä ole sellaista nimimerkkiä nähnyt.
Sitten vielä.
Kesken lauseen ei kirjoiteta isolla kirjaimella, jos nimi ei ole erisnimi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokisella on mielipiteitä.
Enpä ole sellaista nimimerkkiä nähnyt.
Sitten vielä.
Kesken lauseen ei kirjoiteta isolla kirjaimella, jos nimi ei ole erisnimi.Ihan niin kieliopissa tiedä sen ihan hyvin muuta jos naputtelee nopsaan niin sattuu että tulee piste sanan loppuun eikö sitä huomaa nii; silloin kone automaattisesti aloittaa suureellinen kirjaimella, en tavallisesti viitsi korjailla edes jos satun huomaaman Koska tiedän että lukija ymmärtää kuintenkin sanan alkoi se pienellä tai suurella kirjaimella . Sitten on aina vaan vaikeampi jos kyhää puhelimella .
Niin että pilkunviilaajiakin vissiin on joka palstalla , tietämättä syitä miksi tulee virheitä . No jos se antaa nautintoa huomautella virheistä niin tarjoan sen ilon mielläni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin kieliopissa tiedä sen ihan hyvin muuta jos naputtelee nopsaan niin sattuu että tulee piste sanan loppuun eikö sitä huomaa nii; silloin kone automaattisesti aloittaa suureellinen kirjaimella, en tavallisesti viitsi korjailla edes jos satun huomaaman Koska tiedän että lukija ymmärtää kuintenkin sanan alkoi se pienellä tai suurella kirjaimella . Sitten on aina vaan vaikeampi jos kyhää puhelimella .
Niin että pilkunviilaajiakin vissiin on joka palstalla , tietämättä syitä miksi tulee virheitä . No jos se antaa nautintoa huomautella virheistä niin tarjoan sen ilon mielläni.Kuinka sitten sinulla on otsaa moittia toisia samanlaisista virheistä, joita itsekin teet.
Esimerkiksi versaaleilla kirjoittanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sitten sinulla on otsaa moittia toisia samanlaisista virheistä, joita itsekin teet.
Esimerkiksi versaaleilla kirjoittanut.Eikös suomi24 ohjeissa kerrota siitä ettei kirjoiteta versaleilla tekstejä . Sillä se sotkee ainoastaan tekstin ja siitä tulee vaikea luettava.
Se joka kirjoittaa versaaleilla tekee sen tahallaan , minulle tulee virheitä vahingossa .
Yksikin mummeli sanoi ettei saa selvää tekstistä kun kirjaimet menee yhteen kun joku kirjoittaa versaaleilla koko tekstin, tyylillä” pitää painottaa ”niitä ns tärkeitä kohtia .
Monella on huono näkö iäkkäänä ja heidän on vaikea saada selvää lukemastaan .
Joten anna olla jo , olen yrittänyt selittää syyt rehellisesti omista virheistä i! Mutta sinä sen kun jatkat vaan
- Anonyymi
Kaippa ovat syksy töillään jokainen.
- Anonyymi
Älykäpiöiden laukomat turhat totuudet ja panettelut lintmaanin pskanpuhetyyliin siis
ei riitä että viitsisi keskusestella mulkeroisien kanssa
Vastailla voi lukemattakin
Mutta mlukkuhöpöistä keskustelu ei hyödytä tai opeta yhtään mitään
Tuloskausi alkaa eikä siitä mölöpresepölisijät ole kiinnostuneita tai mitään tiedä- Anonyymi
Jos tajuaisit miten älyttömiä kirjoittelet häpeäisit.
- Anonyymi
Persu hömppäliisa jaksaa hakata otsaansa seinään. Jokaisella on sananvapaus
edelleenkin, mutta voisi sitä käyttää järkevämminkin kuin hömppäliisa. - Anonyymi
Kun tuolta yläreunasta valitsee, uusimmat keskustelut, niin vanhat politiikkanostot jää pois.
Onko nämä politiikkaänkyttäjät menneet tuhoamaan 80 +palstan..- Anonyymi
80+ palsta on ihan erilainen, siellä on monia eri aiheita, ei sitä vaivaa maanisten politrukkien propaganda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
80 palsta on ihan erilainen, siellä on monia eri aiheita, ei sitä vaivaa maanisten politrukkien propaganda.
Mitä merkitystä sillä on mikä aihe on ? Et sinä hömppäliisa pysty keskustelemaan
mistään. Aina nämä samat pari lausetta, sananvapaudenrajoitusyritystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on mikä aihe on ? Et sinä hömppäliisa pysty keskustelemaan
mistään. Aina nämä samat pari lausetta, sananvapaudenrajoitusyritystä.Hömppäliisat ja liimakokitkin pystyy keskustelemaan erilaisista asioista, vain politrukilla ei ole päässä kuin yksi asia, ja sekin väärin.
- Anonyymi
Ei täällä ole ollutkaan kuin pari rekattua ja yksi jumalanmieliharmi
karkotettiin ulos täältä kiusaamasta jatkuvasti muita. - Anonyymi
"Mihin kaikki rekatut kirjoittajat ovat joutuneet?"
Kaikki on lähteneet karkuun sinua !!! - Anonyymi
Noh, savolainen oli Stellassa tiiraamassa Stubbia.
- Anonyymi
Palstalla enää pari kolloa jäljellä, joiden lahjat riittää hallituksen haukkumiseen, ei mihinkään muuhun.
- Anonyymi
Ninpä, ei ole enää muutamaan päivään ollut mitään kirjoittamista ja koko eilispäinä en käynyt palstalla lainkaan. Kun vielä jätän avaamatta jo otsikosta näkemäni politiikka-aiheet, ei ole luettavaakaan.
Onneksi koneella roikkuminen ei ole kovin verissä mutta ristikoita ja pieniä tehtäviä löydän ratkottavaksi.
Joku heistä politiikkakirjoittajista sanoi. miksei totuuksista voi kirjoittaa. Minä sanon, että siksi kun pysytymme lukemaan ne lehdistä ja katsomaan tvstä, puolueiden eripuraisuudet ja läpimenneet päätökset, se riittää. Ei yksittäisten ihmisten mielipiteet kiinnosta.
He voisivat itsekseen pitää asioista huolipäiväkirjaa, josko se helpottaisi. Mahtaa heillä olla riemuinen mieli kun ovat saaneet pilattua palstan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ninpä, ei ole enää muutamaan päivään ollut mitään kirjoittamista ja koko eilispäinä en käynyt palstalla lainkaan. Kun vielä jätän avaamatta jo otsikosta näkemäni politiikka-aiheet, ei ole luettavaakaan.
Onneksi koneella roikkuminen ei ole kovin verissä mutta ristikoita ja pieniä tehtäviä löydän ratkottavaksi.
Joku heistä politiikkakirjoittajista sanoi. miksei totuuksista voi kirjoittaa. Minä sanon, että siksi kun pysytymme lukemaan ne lehdistä ja katsomaan tvstä, puolueiden eripuraisuudet ja läpimenneet päätökset, se riittää. Ei yksittäisten ihmisten mielipiteet kiinnosta.
He voisivat itsekseen pitää asioista huolipäiväkirjaa, josko se helpottaisi. Mahtaa heillä olla riemuinen mieli kun ovat saaneet pilattua palstan.Ei huvita näiden pakkomielteisten porukassa olla, totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huvita näiden pakkomielteisten porukassa olla, totta.
Kuintenkin taas tulit tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuintenkin taas tulit tänne.
Kävin joo, haittaako palstan asukkia se?
- AnonyymiUUSI
Surullinen palsta, kaikki normaalit ihmiset kadonneet, poliittiset julistukset ei kauaa jaksa kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492478Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on602228- 492035
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2101738Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681650- 201610
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok891437Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s151419Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121370Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191354