Muualta tulleet hirvimeihet ja heidän paikalliset tuttava kätyriti kiihkoilivat ja yrittivät estää maan omistajaa menemästä metsäpalstalleen, joka ei ole edes mesästysalueena? Heillä oli hirvihaukkukoe menossa luvattomalla alueella. Räksyttivät vielä: Miksi maasi ei ole seurassa? Etelä-Kuusamolla metsäatävillä hirviporukoilla ovat keskusjärjestön metsästyksen eettiset ohjee muutuneet oman käden oikeudeksiko?
Hirvimiehet kiihkoilevat masnomistajille.
18
551
Vastaukset
- Anonyymi
Etelä kuusamolaiset ovatki vähä muutenki outoa porukkaa, älä välitä niistä
- Anonyymi
Se on tuo hirvikiima.
- Anonyymi
Ei oo kaikki kyllä tallessa jos hirvikiima houkuttelee😅
- Anonyymi
Kiima ku kiima.🤓
- Anonyymi
Kylläpä ne maattomat metsästäjät tuntuvat vähän monessakin hirviporukassa ja alueella haluavan ottaa isoimmat oikeudet ja lihapalat mitä ansaitsivat. Katsokaa kenelle maanne vuokraatte.. jatkokautta ei taida tulla minunkaan maiden vuokrasopimuksella ensi kaudelle.
- Anonyymi
Jalo harrastus on muuttunut vuosikymmenessä hirvihimoksi😁. Vanharouvakin totesi, että mikä on noilla nykymiehillä, kun hirvien kiima-aikana ovat levottomana. Pukeutuvat punaisen koreiksi ja aamusta yömyöhän metässä viipyvät😄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalo harrastus on muuttunut vuosikymmenessä hirvihimoksi😁. Vanharouvakin totesi, että mikä on noilla nykymiehillä, kun hirvien kiima-aikana ovat levottomana. Pukeutuvat punaisen koreiksi ja aamusta yömyöhän metässä viipyvät😄.
🤣🤣
- Anonyymi
Annat pikkusormen vie koko käden.
- Anonyymi
Onkohan näin että vie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan näin että vie
Ei nyt sentään.
- Anonyymi
Jännää tuo hirvenmetsästys nykyään. Metsästäjät puvuissaan istuvat autoissaan tien vieressä ja tuijottavat puhelinta, katsovat missä koira haukkuu hirveä, kävelevät paikan päälle ja ampuvat hirven. Hienoa metsästystä.
- Anonyymi
Se on sitä tekoälyä ja laiskuutta
- Anonyymi
Nehä ampuvat autosta niitä hirviä kun eivät valvo
- Anonyymi
Viime syksynä hirvimiehet ajoiva autolla hitaasti metsäautotiellä ja koira nuuhkutti auton edessä hirven jälkiä etsimässä. Miehillä oli aseet ilman suojusta valmiina autossa. Tällainen metsätys ei näytä tarvitsevan metsätysmaita, vaan tiheämmän metsäautotiestön😁.
- Anonyymi
On sekin kyllä melkoista irvikuvaa oikeille metsästäjille ja metsästykselle kun pyssymies istua möhöttää krapulaisena hiacessa ja odottaa et koira ilmoittaa koordinaatit minne pitäisi raahautua jotenkin ampumaan.
- Anonyymi
Seuratkaapa nuita linnun metsästäjiä kun apuvat auton vierestä ja vielä tielle päin, hullua porukkaa
- Anonyymi
Onkohan kotona yhtä kova kiima ku metsällä?
- Anonyymi
Määttäkö siellä huutelee
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512