Onko haapavedellä pariskuntia, ketkä haluaisivat vaihtaa osia toisen pariskunnan kanssa kaiken kivan merkeissä? 😊Luottamuksella tietenkin.
Parinvaihtoa
35
2798
Vastaukset
- Anonyymi
Joo laittakaa yht. Tiedot tänne sivulle .
- Anonyymi
Tuttu porukka niin ei juttu leviä. Hä.
- Anonyymi
Kiinnostusta löytyy ;)
Pitää saada vielä muijaki innostumaan.- Anonyymi
. .ja mun pitää hommata ekana muija joka pitää saaha kiinnostunut...kyllä niistä varmaan joku on kiinnostunut
- Anonyymi
Juu, tänään treffit hiihtäjäpatsaalla klo 20, mustat vaatteet ja kommandopipot päälle, ettei naapurit tunne.
- Anonyymi
Juu, isäntä voi välillä tiskata ja emäntä vaihtaa talvirenkaat!
- Anonyymi
Talvi tuloo, pitäs saaha renkaat vaihrettua!
- Anonyymi
Pitäis saaha kunnolla panna ennen talaven tuloa, kun sais vaikka pienempääkin!
- Anonyymi
Tuntuupa näitä olevan, ei moni uskois eräistä
- Anonyymi
totta
- Anonyymi
Voisin käyrä ukkoa tuuraan!! Jos nätti emäntä.
- Anonyymi
Ei alle 18 cm minimunat kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei alle 18 cm minimunat kelpaa
Mites ois ku on 21/5cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites ois ku on 21/5cm
Ihan kuin kulli, mutta pienempi.
- Anonyymi
Käyttäkää sitten ehkäisyä, ettette vaan lisäänny.
- Anonyymi
Lisäntyä pitäis, kun väki vähenee!
- Anonyymi
Ne jotka tätä harrastaa täällä, on sen ikäisiä ettei enää lisäänny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka tätä harrastaa täällä, on sen ikäisiä ettei enää lisäänny
Ei ole vielä paukut loppunut!
- Anonyymi
Parempi siemen syöksyssä kuin kymenen pussissa!
- Anonyymi
Liekkö joku syriperän tauti tämäki ?
- Anonyymi
Nai äittees
- Anonyymi
Naemaan pitäis pian päästä, kun ruutipussit kohta räjähtää!
- Anonyymi
Onko isäntä päässyt tiskaan?
- Anonyymi
Hiihtäjäpatsaalle oli unehtunut jonkun rasvatuupi.
- Anonyymi
Nyt on jo liukasta! Kesärenkuloilla siis.
- Anonyymi
Sanottakoon parinvaihdosta, että yksikin on vaihtanut akkaansa jo kolme kertaa, ja joka kerta on saanut entistä huonomman!!
- Anonyymi
Ei set kylä vaehtamala parane!
- Anonyymi
Se alkaa yöllä, kun toinen nukkuu.
Tai sammuu.- Anonyymi
Näil on ihan omat menot....
- Anonyymi
Parit vaihtoon, saahaan Haapaveen väkiluku nousuun.
- Anonyymi
Parempi siemen syöksyssä, kuin kymmenen pussissa!
- Anonyymi
mitä osia sulla on antaa vaihossa- mulla olis nuita latan osia mitä en kyllä enää tarvii heitän roskiin kohta ne, voisin vaihella epmarin osiin ne helposti
- Anonyymi
Tämä on kuulemma yleisempää kuin luullaan. Ja eipä siinä, jos tuo sutinaa omaan parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76969
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm62697- 42681
- 90608
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 41525
- 41498
- 72473