Oon vaihtanut pitkiä kalsareita

Anonyymi-ap

useissa eri paikoissa. 🙋🏻‍♂️

29

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

On kyllä huomattu. -no vita

• Anonyymi
        UUSI

Olet joko tämän apäijän kalsariasioista kiinnostunut tai sitten yrität vähän öyhöttää nämä ketjut Kronokogisessa järjestyksessä läpi? Mahdat olla todella positiivista seuraa irl..

• Anonyymi
      UUSI

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Onko sinulla aidosti Haufkaa näitä palstaäijän avauksia läpi kahlatessa vai vedätkö sellaista yhden lissun näytelmäkerhoa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla aidosti Haufkaa näitä palstaäijän avauksia läpi kahlatessa vai vedätkö sellaista yhden lissun näytelmäkerhoa?

Ei ole Haufkaa minulla olen epätoivonen ja katkera seinään juosseen näköinen maalailija ja pidän minulle vastaan sanomista kiusaamisena ja sitten minä itken, lisää näytelmäkerhoa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Haufkaa minulla olen epätoivonen ja katkera seinään juosseen näköinen maalailija ja pidän minulle vastaan sanomista kiusaamisena ja sitten minä itken, lisää näytelmäkerhoa

Minä taas mustamaalaan ja puhun pskaa toisista irl. Aa että. Ulkonäköni on täyttä priimaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas mustamaalaan ja puhun pskaa toisista irl. Aa että. Ulkonäköni on täyttä priimaa

Niin mutta maalitatko ”sinä” muita ihmisiä netin räkäisimpiin kirjoituksiin ja uhriudut että sinua kiusataan netissä jos joku Huomauttaa ettei tämä ole ihan ok? Jos joku asia on totta, niin eihän se silloin mustamaalaamista ole, vai?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta maalitatko ”sinä” muita ihmisiä netin räkäisimpiin kirjoituksiin ja uhriudut että sinua kiusataan netissä jos joku Huomauttaa ettei tämä ole ihan ok? Jos joku asia on totta, niin eihän se silloin mustamaalaamista ole, vai?

Sulla ei taida olla kaikki hyvin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä ulkonäköäkö sinä sitten kompensoit sillä että takerrut palstaäijän vaikka perheväkivaltaa tai mitä tahansa aihetta käsitteleviin kirjoituksiin, kunhan vain on mahdollisimman VVisvaista? Ei luulis olevan kovin kosher siellä me irtisanoudumme kaikesta täällä turvallisessa tilassa piireissä? Tulihan se sieltä neiti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei taida olla kaikki hyvin.

Taisin siis liiankin oikeaan. Mikä tuo passiivisaggressiivinen parodia oli olevinaan tuossa aiemmin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä ulkonäköäkö sinä sitten kompensoit sillä että takerrut palstaäijän vaikka perheväkivaltaa tai mitä tahansa aihetta käsitteleviin kirjoituksiin, kunhan vain on mahdollisimman VVisvaista? Ei luulis olevan kovin kosher siellä me irtisanoudumme kaikesta täällä turvallisessa tilassa piireissä? Tulihan se sieltä neiti

Mutta ei se mitään joku osaa varmaan kysyttäessä turauttaa pari krokotiilin kyyneltä tarvittaessa tai uhata ulosmarssilla jos ei saa vähän pahiksia työaikana harrastaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taisin siis liiankin oikeaan. Mikä tuo passiivisaggressiivinen parodia oli olevinaan tuossa aiemmin?

Pysähdy miettimään omia juttujas, niin enpä sanois toisista mitään. Valehtelu ja epärehellinen toiminta ei ole ok.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei se mitään joku osaa varmaan kysyttäessä turauttaa pari krokotiilin kyyneltä tarvittaessa tai uhata ulosmarssilla jos ei saa vähän pahiksia työaikana harrastaa

Valehtelu ja epärehellinen toiminta ei ole ok. Työaikaa voi käyttää monella tavalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pysähdy miettimään omia juttujas, niin enpä sanois toisista mitään. Valehtelu ja epärehellinen toiminta ei ole ok.

Kuten Haffutella vaikka ottamalla trollaavan äijän teksteistä kuvakaappauksia niihin omat repeilyemojit sisällyttäen mitä esitellä kaikille ja joita väittää kateuden kohteen kirjoittamaksi? Se on epärehellistä ja kyseenalaista touhua nimenomaan, ei varmaan liian vaikea irrottautua moisesta harrastuksesta? Sillä siitä särystä pääsee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten Haffutella vaikka ottamalla trollaavan äijän teksteistä kuvakaappauksia niihin omat repeilyemojit sisällyttäen mitä esitellä kaikille ja joita väittää kateuden kohteen kirjoittamaksi? Se on epärehellistä ja kyseenalaista touhua nimenomaan, ei varmaan liian vaikea irrottautua moisesta harrastuksesta? Sillä siitä särystä pääsee

En harrasta tuollaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En harrasta tuollaista.

No hyvä. Ihan tarpeeksi varmaan ollut sellaista epätoivottua ja harmillista hälyä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä. Ihan tarpeeksi varmaan ollut sellaista epätoivottua ja harmillista hälyä

Uhkailetko? Laiton ja epärehellinen toiminta ei ole ok. Joten kannattaa lopettaa se.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkailetko? Laiton ja epärehellinen toiminta ei ole ok. Joten kannattaa lopettaa se.

Miksi otit kommenttini sekä uhkauksena (öö) että toistat samaa asiaa, että joku ei ole totta? Laiton toiminta, no jopas. Eikö toisen panettelu ja parjaaminen hyvin epäreilulla tavalla ole ollut ns laitonta? Se voi olla työpaikankin ongelma jos se panettelu siellä tapahtuu. Nytkö vasta tajusit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ettet harrasta tälläistä toteamus muuttui uhkaukseksi ja laittomaksi toiminnaksi, mkay. Sillai kai kikkerin äärellä kukkulan juurella tornin kupeessa

• Anonyymi
      UUSI

Huomasiko talon isäntä?

• Anonyymi
        UUSI

Öyh , ei

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Öyh , ei

Monessako talossa kävit vaihtamassa?

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä homma

• Anonyymi
      UUSI

Ilmoituksesi -ap- antaa sinusta siistin vaikutelman. Kalsarit on hyvä vaihtaa välillä ja mieluusti puhtaisiin.

• Anonyymi
      UUSI

Olen etsinyt sinua kauan

• Anonyymi
      UUSI

Se on hyvä juttu varsinkin jos asiaan liittyy norovirus, laktoosi-intoleranssi tai petting

• Anonyymi
      UUSI

Varmasti niin, kun petät sen minkä ehdit.

• Anonyymi
        UUSI

? ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      156
      11042
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      47
      4315
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      66
      4054
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      197
      3664
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      101
      3486
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3340
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      1980
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1305
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      998
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      269
      964
    Aihe