useissa eri paikoissa. 🙋🏻♂️
Oon vaihtanut pitkiä kalsareita
29
235
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On kyllä huomattu. -no vita
- AnonyymiUUSI
Olet joko tämän apäijän kalsariasioista kiinnostunut tai sitten yrität vähän öyhöttää nämä ketjut Kronokogisessa järjestyksessä läpi? Mahdat olla todella positiivista seuraa irl..
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Onko sinulla aidosti Haufkaa näitä palstaäijän avauksia läpi kahlatessa vai vedätkö sellaista yhden lissun näytelmäkerhoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla aidosti Haufkaa näitä palstaäijän avauksia läpi kahlatessa vai vedätkö sellaista yhden lissun näytelmäkerhoa?
Ei ole Haufkaa minulla olen epätoivonen ja katkera seinään juosseen näköinen maalailija ja pidän minulle vastaan sanomista kiusaamisena ja sitten minä itken, lisää näytelmäkerhoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Haufkaa minulla olen epätoivonen ja katkera seinään juosseen näköinen maalailija ja pidän minulle vastaan sanomista kiusaamisena ja sitten minä itken, lisää näytelmäkerhoa
Minä taas mustamaalaan ja puhun pskaa toisista irl. Aa että. Ulkonäköni on täyttä priimaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas mustamaalaan ja puhun pskaa toisista irl. Aa että. Ulkonäköni on täyttä priimaa
Niin mutta maalitatko ”sinä” muita ihmisiä netin räkäisimpiin kirjoituksiin ja uhriudut että sinua kiusataan netissä jos joku Huomauttaa ettei tämä ole ihan ok? Jos joku asia on totta, niin eihän se silloin mustamaalaamista ole, vai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta maalitatko ”sinä” muita ihmisiä netin räkäisimpiin kirjoituksiin ja uhriudut että sinua kiusataan netissä jos joku Huomauttaa ettei tämä ole ihan ok? Jos joku asia on totta, niin eihän se silloin mustamaalaamista ole, vai?
Sulla ei taida olla kaikki hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä ulkonäköäkö sinä sitten kompensoit sillä että takerrut palstaäijän vaikka perheväkivaltaa tai mitä tahansa aihetta käsitteleviin kirjoituksiin, kunhan vain on mahdollisimman VVisvaista? Ei luulis olevan kovin kosher siellä me irtisanoudumme kaikesta täällä turvallisessa tilassa piireissä? Tulihan se sieltä neiti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida olla kaikki hyvin.
Taisin siis liiankin oikeaan. Mikä tuo passiivisaggressiivinen parodia oli olevinaan tuossa aiemmin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä ulkonäköäkö sinä sitten kompensoit sillä että takerrut palstaäijän vaikka perheväkivaltaa tai mitä tahansa aihetta käsitteleviin kirjoituksiin, kunhan vain on mahdollisimman VVisvaista? Ei luulis olevan kovin kosher siellä me irtisanoudumme kaikesta täällä turvallisessa tilassa piireissä? Tulihan se sieltä neiti
Mutta ei se mitään joku osaa varmaan kysyttäessä turauttaa pari krokotiilin kyyneltä tarvittaessa tai uhata ulosmarssilla jos ei saa vähän pahiksia työaikana harrastaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisin siis liiankin oikeaan. Mikä tuo passiivisaggressiivinen parodia oli olevinaan tuossa aiemmin?
Pysähdy miettimään omia juttujas, niin enpä sanois toisista mitään. Valehtelu ja epärehellinen toiminta ei ole ok.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei se mitään joku osaa varmaan kysyttäessä turauttaa pari krokotiilin kyyneltä tarvittaessa tai uhata ulosmarssilla jos ei saa vähän pahiksia työaikana harrastaa
Valehtelu ja epärehellinen toiminta ei ole ok. Työaikaa voi käyttää monella tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pysähdy miettimään omia juttujas, niin enpä sanois toisista mitään. Valehtelu ja epärehellinen toiminta ei ole ok.
Kuten Haffutella vaikka ottamalla trollaavan äijän teksteistä kuvakaappauksia niihin omat repeilyemojit sisällyttäen mitä esitellä kaikille ja joita väittää kateuden kohteen kirjoittamaksi? Se on epärehellistä ja kyseenalaista touhua nimenomaan, ei varmaan liian vaikea irrottautua moisesta harrastuksesta? Sillä siitä särystä pääsee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Haffutella vaikka ottamalla trollaavan äijän teksteistä kuvakaappauksia niihin omat repeilyemojit sisällyttäen mitä esitellä kaikille ja joita väittää kateuden kohteen kirjoittamaksi? Se on epärehellistä ja kyseenalaista touhua nimenomaan, ei varmaan liian vaikea irrottautua moisesta harrastuksesta? Sillä siitä särystä pääsee
En harrasta tuollaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En harrasta tuollaista.
No hyvä. Ihan tarpeeksi varmaan ollut sellaista epätoivottua ja harmillista hälyä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä. Ihan tarpeeksi varmaan ollut sellaista epätoivottua ja harmillista hälyä
Uhkailetko? Laiton ja epärehellinen toiminta ei ole ok. Joten kannattaa lopettaa se.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailetko? Laiton ja epärehellinen toiminta ei ole ok. Joten kannattaa lopettaa se.
Miksi otit kommenttini sekä uhkauksena (öö) että toistat samaa asiaa, että joku ei ole totta? Laiton toiminta, no jopas. Eikö toisen panettelu ja parjaaminen hyvin epäreilulla tavalla ole ollut ns laitonta? Se voi olla työpaikankin ongelma jos se panettelu siellä tapahtuu. Nytkö vasta tajusit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ettet harrasta tälläistä toteamus muuttui uhkaukseksi ja laittomaksi toiminnaksi, mkay. Sillai kai kikkerin äärellä kukkulan juurella tornin kupeessa
- AnonyymiUUSI
Huomasiko talon isäntä?
- AnonyymiUUSI
Öyh , ei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Öyh , ei
Monessako talossa kävit vaihtamassa?
- AnonyymiUUSI
Hyvä homma
- AnonyymiUUSI
Ilmoituksesi -ap- antaa sinusta siistin vaikutelman. Kalsarit on hyvä vaihtaa välillä ja mieluusti puhtaisiin.
- AnonyymiUUSI
Olen etsinyt sinua kauan
- AnonyymiUUSI
Se on hyvä juttu varsinkin jos asiaan liittyy norovirus, laktoosi-intoleranssi tai petting
- AnonyymiUUSI
Varmasti niin, kun petät sen minkä ehdit.
- AnonyymiUUSI
? ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474315Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664054Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973664PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161305Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155998Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964