Se nyt vain on niin

Anonyymi-ap

Että tärkeissä asioissa en tee yhteistyötä ihmisten kanssa, jotka eivät pidä sovitusta kiinni. En käytä sellaisiin aikaa. Tämän enempää.

32

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Minä pidän ❤️ lupaan sen. Anna sille vielä mahdollisuus. Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Ollaanko me sovittu jotain?????!!!

• Anonyymi
      UUSI

PUOLI TUNTIA!

• Anonyymi
      UUSI

Olen pitänyt. Ja pidän loppuun asti. Sit ei enää tarvitse koskaan.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin informatiivistä

• Anonyymi
      UUSI

Olet velvoinen kertomaan nyt

• Anonyymi
        UUSI

Ei mitään draamaa. Kun sovittu ei pidä, tehdään sitten toisin. Ei sen kummempaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään draamaa. Kun sovittu ei pidä, tehdään sitten toisin. Ei sen kummempaa.

Älä mies ole niin kylmä? Anna tilaa erilaisille tunteille? Rakastuminen ei ole aina niin helppoa. Tai ei ollenkaan helppoa kun oikeasti löytää rakkaan ihmisen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä mies ole niin kylmä? Anna tilaa erilaisille tunteille? Rakastuminen ei ole aina niin helppoa. Tai ei ollenkaan helppoa kun oikeasti löytää rakkaan ihmisen.

Ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Jos ei tärkeissä asioissa pidetä sovitusta kiinni, ei kai voi olla mitään rakkauttakaan? Rakkaus on luottamusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Jos ei tärkeissä asioissa pidetä sovitusta kiinni, ei kai voi olla mitään rakkauttakaan? Rakkaus on luottamusta.

Kyllä on… mutta myös pelkoa ja rakkauteen kuuluu myös sija epäonnistumisille. Ainakin itse rakastan valtavasti. Naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on… mutta myös pelkoa ja rakkauteen kuuluu myös sija epäonnistumisille. Ainakin itse rakastan valtavasti. Naiselta

… jatkan.. eli kohtaa se ihminen, näe ja kuule mitä sanoo. Voi olla että se Onnin arvokkaampi ihminen kuin ymmärrätkään. Virheet voivat johtua monista asioista. Samoin sinä tunnet nyt vihaa tai turhautumista, et näe muuta kuin huonon. Uskot omaan ajatukseen, että vika on vain toisessa ja vaikka olisikin voi sen pohjalla olla jokin muu kaunis syy/ominaisuus joka johti tilanteeseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

… jatkan.. eli kohtaa se ihminen, näe ja kuule mitä sanoo. Voi olla että se Onnin arvokkaampi ihminen kuin ymmärrätkään. Virheet voivat johtua monista asioista. Samoin sinä tunnet nyt vihaa tai turhautumista, et näe muuta kuin huonon. Uskot omaan ajatukseen, että vika on vain toisessa ja vaikka olisikin voi sen pohjalla olla jokin muu kaunis syy/ominaisuus joka johti tilanteeseen?

En tunne vihaa. Pettymystä paremminkin. En tiedä kyllä miksi. Olihan tämä odotettavissa. Kuitenkin tärkeissä asioissa pitää voida luottaa itseensä ja siihen vieruskaveriin poterossa. Ehkä se on juuri se rikkinäisen ihmisen vika, että on mustavalkoinen, ehdoton sanoissaan ja teoissaan. Niin on elämässä pärjännyt ja niin on koitettava tästä eteenpäinkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne vihaa. Pettymystä paremminkin. En tiedä kyllä miksi. Olihan tämä odotettavissa. Kuitenkin tärkeissä asioissa pitää voida luottaa itseensä ja siihen vieruskaveriin poterossa. Ehkä se on juuri se rikkinäisen ihmisen vika, että on mustavalkoinen, ehdoton sanoissaan ja teoissaan. Niin on elämässä pärjännyt ja niin on koitettava tästä eteenpäinkin.

No voisitko kuitenkin antaa naiselle mahdollisuuden. Se ei tee sinusta heikompaa, vaan älykkään. Ymmärrät toista ja jos katsot tarkkaan näet älykkäänä ihmisenä kuka hän oikeasti on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luottamusta ei ole koskaan ollutkaan, jos menee pikku jutuista. En menetä mitään. Hahhhhaahha

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voisitko kuitenkin antaa naiselle mahdollisuuden. Se ei tee sinusta heikompaa, vaan älykkään. Ymmärrät toista ja jos katsot tarkkaan näet älykkäänä ihmisenä kuka hän oikeasti on.

Kovin taitavasti suostuteltu. Ilman muuta voin antaa tilaisuuden muussa asiassa. Ei kaikki ole ollenkaan pielessä. Siinä yhdessä tärkeässä asiassa minä kuitenkin varmistan, että ketjun lenkit ei petä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin taitavasti suostuteltu. Ilman muuta voin antaa tilaisuuden muussa asiassa. Ei kaikki ole ollenkaan pielessä. Siinä yhdessä tärkeässä asiassa minä kuitenkin varmistan, että ketjun lenkit ei petä.

No olen ainakin niin vahvaa tekoa ja luotettava että tämä lenkki ketjussa ei petä… ja tämä on K naiselta. Jos olet hän niin sinun kannattaa miettiä oletko sittenkin erehtynyt ? Luuletko jotakin mikä ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luottamusta ei ole koskaan ollutkaan, jos menee pikku jutuista. En menetä mitään. Hahhhhaahha

Siinä on taas joku vahingoniloinen ihmissuhteiden rikkoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No olen ainakin niin vahvaa tekoa ja luotettava että tämä lenkki ketjussa ei petä… ja tämä on K naiselta. Jos olet hän niin sinun kannattaa miettiä oletko sittenkin erehtynyt ? Luuletko jotakin mikä ei pidä paikkaansa.

K naiset on vahvoja ja fiksuja. Sekä luotettavia. Tiedän kokemuksesta. Täällä internetin ihmeellisessä maailmassa kaikki on mahdollista. Tuolla reaalimaailmassa tehdään johtopäätökset sen perusteella, mitä siellä näkee ja kuulee. Kiitos juttuseurasta. Poistun unten maailmaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä mistään mitään. Yrität esiintyä K-naisena, vaikka et ole. Mä tiedän keneltä sä tän K-naisen oot keksinyt, sillä eihän siitä puhu kuin yksi ainut.

Yrität tulla väliin, sekoittaa ja pilata kaiken. Sieltä naapurista kirjoittelet ja sun vahingoniloinen nauru kuuluu tänne asti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä mistään mitään. Yrität esiintyä K-naisena, vaikka et ole. Mä tiedän keneltä sä tän K-naisen oot keksinyt, sillä eihän siitä puhu kuin yksi ainut.

Yrität tulla väliin, sekoittaa ja pilata kaiken. Sieltä naapurista kirjoittelet ja sun vahingoniloinen nauru kuuluu tänne asti.

No olen kyllä. En tiedä mistä sinä puhut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla tunteita tätä naista kohtaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

K naiset on vahvoja ja fiksuja. Sekä luotettavia. Tiedän kokemuksesta. Täällä internetin ihmeellisessä maailmassa kaikki on mahdollista. Tuolla reaalimaailmassa tehdään johtopäätökset sen perusteella, mitä siellä näkee ja kuulee. Kiitos juttuseurasta. Poistun unten maailmaan.

Älä kuitenkaan tee johtopäätöksiä vaan näe asioiden todellinen laita. Se on älykkyyttä, mitä harvemmilla ihmisillä tässä maailmassa on. Samoin kyky anteeksiantoon, empatiaan ja kykyyn nähdä ihminen oikeasti. Kaikki osaa kantaa kaunaa ja kääntää selän kun jotain ei ymmärrä/osaa katsoa oikein.

• Anonyymi
      UUSI

Hopi hopi

• Anonyymi
        UUSI

No missä olet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No missä olet?

Olen kahvilla siellä missä aina nähdään?

• Anonyymi
        UUSI

Ho ro on valmiina jo.

• Anonyymi
      UUSI

Uusi jätkkö on...

• Anonyymi
      UUSI

ttuako siinä iniset?

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän mies vain nähdä? ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Älä jaksa kiusata taas. Olet ihan hirveä narsisti.

• Anonyymi
      UUSI

Koskaa oo ollu selkeitä ne deadlinet. Mieti sitä saatana. 👌

• Anonyymi
      UUSI

Rakas nähdään ensi viikolla? Kulta mies. 🤍

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      153
      11008
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      44
      4091
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      64
      3918
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      192
      3640
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      100
      3461
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3320
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      72
      1967
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      15
      1277
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      958
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      268
      924
    Aihe