Että tärkeissä asioissa en tee yhteistyötä ihmisten kanssa, jotka eivät pidä sovitusta kiinni. En käytä sellaisiin aikaa. Tämän enempää.
Se nyt vain on niin
32
314
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä pidän ❤️ lupaan sen. Anna sille vielä mahdollisuus. Naiselta
- AnonyymiUUSI
Ollaanko me sovittu jotain?????!!!
- AnonyymiUUSI
PUOLI TUNTIA!
- AnonyymiUUSI
Olen pitänyt. Ja pidän loppuun asti. Sit ei enää tarvitse koskaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvin informatiivistä
- AnonyymiUUSI
Olet velvoinen kertomaan nyt
- AnonyymiUUSI
Ei mitään draamaa. Kun sovittu ei pidä, tehdään sitten toisin. Ei sen kummempaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään draamaa. Kun sovittu ei pidä, tehdään sitten toisin. Ei sen kummempaa.
Älä mies ole niin kylmä? Anna tilaa erilaisille tunteille? Rakastuminen ei ole aina niin helppoa. Tai ei ollenkaan helppoa kun oikeasti löytää rakkaan ihmisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä mies ole niin kylmä? Anna tilaa erilaisille tunteille? Rakastuminen ei ole aina niin helppoa. Tai ei ollenkaan helppoa kun oikeasti löytää rakkaan ihmisen.
Ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Jos ei tärkeissä asioissa pidetä sovitusta kiinni, ei kai voi olla mitään rakkauttakaan? Rakkaus on luottamusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Jos ei tärkeissä asioissa pidetä sovitusta kiinni, ei kai voi olla mitään rakkauttakaan? Rakkaus on luottamusta.
Kyllä on… mutta myös pelkoa ja rakkauteen kuuluu myös sija epäonnistumisille. Ainakin itse rakastan valtavasti. Naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on… mutta myös pelkoa ja rakkauteen kuuluu myös sija epäonnistumisille. Ainakin itse rakastan valtavasti. Naiselta
… jatkan.. eli kohtaa se ihminen, näe ja kuule mitä sanoo. Voi olla että se Onnin arvokkaampi ihminen kuin ymmärrätkään. Virheet voivat johtua monista asioista. Samoin sinä tunnet nyt vihaa tai turhautumista, et näe muuta kuin huonon. Uskot omaan ajatukseen, että vika on vain toisessa ja vaikka olisikin voi sen pohjalla olla jokin muu kaunis syy/ominaisuus joka johti tilanteeseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
… jatkan.. eli kohtaa se ihminen, näe ja kuule mitä sanoo. Voi olla että se Onnin arvokkaampi ihminen kuin ymmärrätkään. Virheet voivat johtua monista asioista. Samoin sinä tunnet nyt vihaa tai turhautumista, et näe muuta kuin huonon. Uskot omaan ajatukseen, että vika on vain toisessa ja vaikka olisikin voi sen pohjalla olla jokin muu kaunis syy/ominaisuus joka johti tilanteeseen?
En tunne vihaa. Pettymystä paremminkin. En tiedä kyllä miksi. Olihan tämä odotettavissa. Kuitenkin tärkeissä asioissa pitää voida luottaa itseensä ja siihen vieruskaveriin poterossa. Ehkä se on juuri se rikkinäisen ihmisen vika, että on mustavalkoinen, ehdoton sanoissaan ja teoissaan. Niin on elämässä pärjännyt ja niin on koitettava tästä eteenpäinkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tunne vihaa. Pettymystä paremminkin. En tiedä kyllä miksi. Olihan tämä odotettavissa. Kuitenkin tärkeissä asioissa pitää voida luottaa itseensä ja siihen vieruskaveriin poterossa. Ehkä se on juuri se rikkinäisen ihmisen vika, että on mustavalkoinen, ehdoton sanoissaan ja teoissaan. Niin on elämässä pärjännyt ja niin on koitettava tästä eteenpäinkin.
No voisitko kuitenkin antaa naiselle mahdollisuuden. Se ei tee sinusta heikompaa, vaan älykkään. Ymmärrät toista ja jos katsot tarkkaan näet älykkäänä ihmisenä kuka hän oikeasti on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luottamusta ei ole koskaan ollutkaan, jos menee pikku jutuista. En menetä mitään. Hahhhhaahha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voisitko kuitenkin antaa naiselle mahdollisuuden. Se ei tee sinusta heikompaa, vaan älykkään. Ymmärrät toista ja jos katsot tarkkaan näet älykkäänä ihmisenä kuka hän oikeasti on.
Kovin taitavasti suostuteltu. Ilman muuta voin antaa tilaisuuden muussa asiassa. Ei kaikki ole ollenkaan pielessä. Siinä yhdessä tärkeässä asiassa minä kuitenkin varmistan, että ketjun lenkit ei petä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovin taitavasti suostuteltu. Ilman muuta voin antaa tilaisuuden muussa asiassa. Ei kaikki ole ollenkaan pielessä. Siinä yhdessä tärkeässä asiassa minä kuitenkin varmistan, että ketjun lenkit ei petä.
No olen ainakin niin vahvaa tekoa ja luotettava että tämä lenkki ketjussa ei petä… ja tämä on K naiselta. Jos olet hän niin sinun kannattaa miettiä oletko sittenkin erehtynyt ? Luuletko jotakin mikä ei pidä paikkaansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luottamusta ei ole koskaan ollutkaan, jos menee pikku jutuista. En menetä mitään. Hahhhhaahha
Siinä on taas joku vahingoniloinen ihmissuhteiden rikkoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No olen ainakin niin vahvaa tekoa ja luotettava että tämä lenkki ketjussa ei petä… ja tämä on K naiselta. Jos olet hän niin sinun kannattaa miettiä oletko sittenkin erehtynyt ? Luuletko jotakin mikä ei pidä paikkaansa.
K naiset on vahvoja ja fiksuja. Sekä luotettavia. Tiedän kokemuksesta. Täällä internetin ihmeellisessä maailmassa kaikki on mahdollista. Tuolla reaalimaailmassa tehdään johtopäätökset sen perusteella, mitä siellä näkee ja kuulee. Kiitos juttuseurasta. Poistun unten maailmaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä mistään mitään. Yrität esiintyä K-naisena, vaikka et ole. Mä tiedän keneltä sä tän K-naisen oot keksinyt, sillä eihän siitä puhu kuin yksi ainut.
Yrität tulla väliin, sekoittaa ja pilata kaiken. Sieltä naapurista kirjoittelet ja sun vahingoniloinen nauru kuuluu tänne asti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä mistään mitään. Yrität esiintyä K-naisena, vaikka et ole. Mä tiedän keneltä sä tän K-naisen oot keksinyt, sillä eihän siitä puhu kuin yksi ainut.
Yrität tulla väliin, sekoittaa ja pilata kaiken. Sieltä naapurista kirjoittelet ja sun vahingoniloinen nauru kuuluu tänne asti.No olen kyllä. En tiedä mistä sinä puhut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla tunteita tätä naista kohtaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
K naiset on vahvoja ja fiksuja. Sekä luotettavia. Tiedän kokemuksesta. Täällä internetin ihmeellisessä maailmassa kaikki on mahdollista. Tuolla reaalimaailmassa tehdään johtopäätökset sen perusteella, mitä siellä näkee ja kuulee. Kiitos juttuseurasta. Poistun unten maailmaan.
Älä kuitenkaan tee johtopäätöksiä vaan näe asioiden todellinen laita. Se on älykkyyttä, mitä harvemmilla ihmisillä tässä maailmassa on. Samoin kyky anteeksiantoon, empatiaan ja kykyyn nähdä ihminen oikeasti. Kaikki osaa kantaa kaunaa ja kääntää selän kun jotain ei ymmärrä/osaa katsoa oikein.
- AnonyymiUUSI
Hopi hopi
- AnonyymiUUSI
No missä olet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No missä olet?
Olen kahvilla siellä missä aina nähdään?
- AnonyymiUUSI
Ho ro on valmiina jo.
- AnonyymiUUSI
Uusi jätkkö on...
- AnonyymiUUSI
ttuako siinä iniset?
- AnonyymiUUSI
Eiköhän mies vain nähdä? ❤️
- AnonyymiUUSI
Älä jaksa kiusata taas. Olet ihan hirveä narsisti.
- AnonyymiUUSI
Koskaa oo ollu selkeitä ne deadlinet. Mieti sitä saatana. 👌
- AnonyymiUUSI
Rakas nähdään ensi viikolla? Kulta mies. 🤍
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15311008Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i444091Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1923640PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924