Ei päivää, ettei olisi ikävä tai halu ottaa yhteyttä. Itken hiljaa sisälläni, on vain niin vaikeaa.. kaivata ja tietää, että et välitä samalla tavalla. Rakastan sua Mahdottomasti, vaikka et sitä usko ❤️
miehelle Hänelle
22
1032
Vastaukset
- Anonyymi
I am Scatman
- Anonyymi
Tämä on niin vaikeaa, monet kerrat joudun sanomaan itselleni, että sinulle on oma mies. Se niin valovoimainen piirre sinussa, joka saa toisen rakastumaan ikihyväksi, hänellä on se sama. Olen onnellinen teidän puolesta.
- Anonyymi
Sinulla on oma nainen
- Anonyymi
Pustäs nyt se etukirjain ....
- Anonyymi
Aakkosissa 5 ->
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aakkosissa 5 ->
Hänen vai sinun?
- Anonyymi
Rohkeutta ja kaivatun etunimi esiin!
- Anonyymi
Löytyisikö vinkit aloituksesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyisikö vinkit aloituksesta?
Voittaako etunimeen vai sukunimeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voittaako etunimeen vai sukunimeen
Etunimeen
- Anonyymi
Öitä ,mielessä olet.
- Anonyymi
Tämähän voisi olla sinulta J., kun vastaus on niin lyhyt, vaikka en itse kirjoittanutkaan aloitusta. Tosi harvoin olen enää kirjoitellut tänne viime vuosien aikana, kun tiedän todellisuuden. Mutta ajatuksissani olet sinäkin pysynyt ja itse asiassa olet unissanikin toisinaan.
- Anonyymi
Pelkäät ottaa yhteyttä? Toivottavasti pelkosi hälvenee ja ymmärrät että tunteet eivät kysy lupaa saapuessaan.
Mukavaa iltaa. - Anonyymi
Älä jauha töissä paskaa.
- Anonyymi
En ole töissä🤣
- Anonyymi
rakastan sinua a***.
- Anonyymi
Nimeni ei ala a-kirjaimella. Vai rakastatko aina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimeni ei ala a-kirjaimella. Vai rakastatko aina?
Millä kirjaimella alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella alkaa?
B-Ö kirjaimella jos ei ala A-kirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella alkaa?
Molemmilla samoja kirjaimia etunimessä .
- Anonyymi
niinpä niin, eräs kauan sitten tapailemani nainen, sanoi rakastavansa, mutta kuitenkin oli/on naimisissa, en kyllä hevilläkään usko🤘😁
- Anonyymi
Joskus kannattaa uskoa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1686559Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1033064Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1031851Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am501575- 161297
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111290Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m131185"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?311165- 561140
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751083