Yrität jotenkin tuhota psyykkeeni kokonaan uskottelemalla ,että en ole tarpeeksi sinulle

Anonyymi-ap

Ymmärrän, että en ehkä sosioekonomiselta statukselta tai maineeltani ole sinulle sopiva, koska häpeät niin paljon sitä , että sun mies on halvennettava epävakaa ADHD töötöö.

Mutta sitä en kykene ymmärtämään miten en ulkonäöllisesti tai persoonaltani kelpaa sulle. Moni tappais, että sais olla mun kanssa, lisäksi olen todella pidetty henkilö silloin kun kerran vuodessa meen johonkin sosiaalisen tapahtumaan, joten toi sosioekonominen asia ei ole asia, joka on doomed tai josta pitäisi huolehtia.. yhteiskunnassa on muutenkin pelisäännöt luotu suosimaan terveitä, hyvistä perheistä kasvaneita ja lahjattomia. Mulla on käytöstavat, tuun kaikkien kaa toimeen ja en oo ennakkoluuloinen, et näillä pelisäännöil mennään. :)

Ei meitä "märkäkoiria" ymmärretä, en ollut pienenä mitään, olin köyhä, olin pienenä ruma ankanpoikanen,, en ollut mitään, haisevakin vielä, kaikki halveksui ja sääli vain, mutta ymmärrätkö nainen, että minusta kasvoi vahva leijonapeura, sun ei tarvitse halveksua tai sääliä mua, mä oon ihan hyvä sit kun saan asiat kuntoon.

9

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun ei tiedä kenelle tää menee😑

• Anonyymi

No eikö tup ole se V naisrlle kirjoittaja.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä haluat kirjoitella täällä ihmisille, joka tuhoaa sinua?

• Anonyymi

Hymähdin ja auts sille ja auts sille toisellekin.

• Anonyymi

Olet tarpeeksi mulle, täydellinen mies elämääni❤️❤️❤️❤️miten kauan pitää vielä odottaa🥺

Naiselta

• Anonyymi

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan🗣🌲🌲🌲

• Anonyymi

Veera ei oo rakaasi se on sun pakkomielle.
      Jos sä rakastaisit . Päästäisit siitä irti
      Ja hyväksymistä että sinä ei saa kaikkea mitä tahtoo !
      Mut se sun riippuvuus ..
      Sori Sulla ei oo oikein terve suhtautuminen

• Anonyymi

Irtipäästämisewn kuuluisi se että Veeralla olisi hyvä ja rakastava ihminen vierellä ja ei tarttis elää pelossa. Veera ei ole riippuvuus kuten aiemmat, hän on vain ihminen jota rakastan niin syvästi, että se sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irtipäästämisewn kuuluisi se että Veeralla olisi hyvä ja rakastava ihminen vierellä ja ei tarttis elää pelossa. Veera ei ole riippuvuus kuten aiemmat, hän on vain ihminen jota rakastan niin syvästi, että se sattuu.

Mikä nää oot horoskoopiltasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      45
      2321
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      43
      2117
    3. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      204
      1636
    4. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1620
    5. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      22
      1423
    6. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      86
      1384
    7. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      15
      1372
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      5
      1363
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1281
    10. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1244
    Aihe