Raahen räppärit - ali broidi, äänikeittiö

Anonyymi-ap

Ja mitä näitä nyt on muita?

Tekevätkö vielä musaa?

Kaatuiko ali broidin musa-ura henkirikokseen?

20

1182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ej myö tiijetä eikä keritä

myö tiälä raahesa vaan syyvään huumeita , tai mitä nää nyt on ....

• Anonyymi

Onko täällä keskusteluissa yhtään täysijärkisiä ihmisiä?

• Anonyymi

No ei todellakaan ole!!

• Anonyymi00006
      • Anonyymi00010

onko muita faneja ku subutex pirine?

• Anonyymi00007

Ylitalo, kommentoija pirine

• Anonyymi00009

A a a aa, oon allbroidi ja kova jäbä, tää ei koskaa tähä,... aaaa.. oon allbroidi ja kova jäbä, vaik joskus sohi vähä..oon all broidi ja kova jäbä, kävin tiilet pesemäsä, oon all broidi ja kova jäbä...muijaaki tökkimäsä..raahee mystiikkaa t.ay

• Anonyymi00014
    • Anonyymi00015

Swengi on vahva.vahvempi kuin kristinusko tai mikä usko vaan.swengaa kuin hirvi kiimassa.

• Anonyymi00016

Lämpeskö sauna?????

• Anonyymi00018

Saiko Alibaba tai piritek joulutötsyjä mistään vai mentiinkö liiman tuoksulla?

• Anonyymi00019

Jöu jöu jöu, uus vuosiku alkaa, jöy, ali tekee kompakin jöy, ja yössä heiluu jöy, teräs kauhavan, jöy, kera kuula-päisevin, jöy!! Liimakeittiös nyt kokkaan jöy, vähä jauhoo nokkaan jöy

• Anonyymi00020

Ja väkisin otan jöy, tytön nuorenkin ..jöy.
        Tääl oli rytmipiripolkka tanssittavin! raahe terkui tutuille!! T.AliB

• Anonyymi00021

Ei ollu saunan takana tilaa jöyjöy,pirine nuolee mun äässiä joujou, oon tesomankingi jöujöu, räppään ja säppään jöyjöy t. Terkuivraaheen liimannuyskijoille

• Anonyymi00022

Jouu, onko alibaba muistanut jatkaa nuorisorikollisen ylpeällä tiellä?

• Anonyymi00023

Jou mä lähe stadii jou, jou tää on kova räppi show bou, jou jou en enää tee rikoksii, jou jou, tiilenpään tekosii joujou, on mun kuula tatuoitu siis jou jou, ote mielenpuolen-kirjasiin joujou t.AliBY

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe