Ethän sä mulle voisi suoda sellaista onnea ja tasapainoa, että mentäisiin naimisiin.

Anonyymi-ap

Vaikka oonkin "Paha" niin sua mä olen etsinyt kaikkialta. Oot sydämeni, sut otetaan pois niin ei jää mitään, kuin eksynyt lapsi, joka etsii ja harhailee koko lopun ikäänsä vääriin suuntiin, ja ei koskaan löydä tasapainoa ja rakkautta, jota sydän niin kovasti janosi.

Soisit mulle tasapainoisen ja normaalin elämän, tarvitaan vain ennakkoluuloton asenne ja hiukan ymmärrystä ja saisit musta sellaisen aviomiehen, jollaista et oo ikinä kokenut. Et varmasti edes itse ymmärrä mihin kykenisin täydessä potentiaalissani ja se voisi tulla itsellekin yllätyksenä.

Mut ei et sä halua, oot niin julma ja sydämetön, sua ei liikuta yhtään se miten paljon ja aidosti rakastan sua, sä oot päättänyt mielessäsi mitä olen, ja mihinkään muuhun sulla ei oo varaa, koska se että olisinkin jotain muuta saattaisi vain rikkoa sun herkän egon, koska se kertoisi miten moniuloitteinen oon....

Mutta et ole noin yksinkertainen, en koskaan aliarvioisi sua, sulla on sun omat traumat ja pelot, ja lupaan, että jos päätät luottaa, niin sua ainian kohtelen silkkihansikkain,lempeydellä ja kiltteydellä jonka ansaitset, vaikka ootkin tollanen pässi, mut niin me molemmat.

Naiselle, tiiät kyl keneltä ja kenelle... <3

8

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä pin koodi ja tunnusluvut?

• Anonyymi

Älä viitsi taas...! Ei ole vara nyt tollaseen... Ei ei ei. Ei kiihota ollenkaan tollanen tunteilu.. Ihan no-no.

• Anonyymi

Veerallehan se, mutta keneltä?

• Anonyymi

No varmaan pitää ainakin kirjain laittaa. Ei aivan voi tietää.

• Anonyymi

Kanssani tuskin kukaan saavuttaa tasapainoista ja normaalia elämää, elämä kun kohtelee juuri aina päinvastaisesti. Olisi siinä miehellä siedettävää, parempi elää ilman turhia haaveita.

• Anonyymi

She really did dodge a bullet with this one.

• Anonyymi

PÄSSI? 🤣
      Se mies on kyllä pässi 🤭 no okei molemmat ollaan.

• Anonyymi

Iso ongelma on se ettei mun seksuaalinen kiinnostus osu itseä lyhyempiin miehiin .
      Kokeilin sen kauneuden jo nuorena
      Enkä huoli edes sua mies muutaman käsityksiä .
      Mulle pitää olla pidempi mies. Aivan kuten sulle pitää olla pidempi nainen ..
      Asia ymmärretty ?
      Ei oo mikään en oo jokeillubikin
      Voisin kokeilla uudelleen jotain minkä tiedän jo ettei toimi!
      Et sori ei käy
      En pysty ku tarvin pidemmän et mulla on haluja
      Älä pakota ja painosta!
      Millon oma tahto !
      Ja vapaus valita!!!!
      Naiselta miehelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      110
      3291
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      109
      2498
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      2036
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      23
      1562
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1540
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1465
    7. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      957
    8. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      942
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      866
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      799
    Aihe