Pidä mun vartalosta
Etkö enää
35
532
Vastaukset
- Anonyymi
Vartalosi on liian ihana.
- Anonyymi
Justhan lehmäksi haukuit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justhan lehmäksi haukuit
Vaikka olet kaksi lasta tiinehtinyt tähän maailmaan niin ei se lenkkeily kulta rakas hanibuu auta yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justhan lehmäksi haukuit
Mustasukkainen ex-kaveri haukkuu, en minä. Esiintyy minuna. Yrittää kostaa kun ei ole saanut minulta seksiä eikä huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olet kaksi lasta tiinehtinyt tähän maailmaan niin ei se lenkkeily kulta rakas hanibuu auta yhtään mitään.
Ohi. Ei oo lapsia. Eikä tuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkainen ex-kaveri haukkuu, en minä. Esiintyy minuna. Yrittää kostaa kun ei ole saanut minulta seksiä eikä huomiota.
Ex kaveri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärthän itsekin aloittajaäijä, että sinulla ei ole vastaanottajaa näille solvauksillesi ha teet itsestäsi pellen näillä perormaatioilla. Perinteiseen perheenäitiyttä solvaavaan henkeen, kuten aina. Onko joku äitiin liittyvä trauma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex kaveri?
Sinä olet täällä eilen myöhään saakka eläytynyt palstaäijän kärsivän naisen rooliin kyselemällä yhtä järjettömiä mitä se kirjoittaa. Onnea ny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkansa
Kuinka voit edes vastata tälle palstaäijälle mitään näin utopistista? Ei taida olla kaikki ok jos koet, että täältä löytyy tunnistettavaa tarinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niitä ex-p*noja riittää muillekin jaettavaksi.
- Anonyymi
Tykkään ❤️
- Anonyymi
Ei kelpaa, löysin paremman
- Anonyymi
Ei näy häikäisee, onko wwwwooouuu!
- Anonyymi
En ehtinyt sun vartaloa ajatella silloin. Tuijotin vaan sun naamaa.
- Anonyymi
Onkohan joku ilmeisesti muiden naamoja tuijottava peukuttanut itse sarjana omaa kommenttiaan? Oletko muuten se, joka täällä kertoilee jonkun kasvojenpiirteistä on iso nenä ja silmäpussit jne lisäten loppuun vihjeen kuulemma? Joka havainnoijalle on toki paikkansa yhteisöissä, hehheh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan joku ilmeisesti muiden naamoja tuijottava peukuttanut itse sarjana omaa kommenttiaan? Oletko muuten se, joka täällä kertoilee jonkun kasvojenpiirteistä on iso nenä ja silmäpussit jne lisäten loppuun vihjeen kuulemma? Joka havainnoijalle on toki paikkansa yhteisöissä, hehheh
En kyllä ole peukutanut koko kommenttia. Enkä ole listannut hänen kasvojen piirteitä tänne. Komea oli niinkuin aina.
- Anonyymi
Oonko joskus väittäny pitäväni?
- Anonyymi
Et!
- Anonyymi
Tietysti, kaikesta sinussa 😊
- Anonyymi
🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭🤭
Totta se on rakas ❤️
- Anonyymi
kuule minä syön hyvin ja, herkkuja ja hyviä aineita, kasviksia ym. Ilman autoa askelia kertyy ja selkävaivat ja, stressiin auttaa jooga. en pelkää lihomista mutta elintavat pitävät painon kurissa, ja, kyllähän täältä myös annetaan energiaa, kun on apua saanut tähän tilanteeseen niin pitää korvata takaisin. eilen mm siivosin 4 tuntia 🙂 omia Ja muiden juttuja 🙂
- Anonyymi
en
- Anonyymi
Jos tuo on ratkaisevat tekijä, siirry eteenpäin. Löydät vähemmällä pinnallisuudella tyydyttävämmän suhteen.
- Anonyymi
Muista pitää koko päivä näitä sysisovinistisia setämiesmäisiä luentoja tälle palstaäijälle, se tekee sinusta viehättävän oloisen ihmisen. Olisitko parempi mies tälle naiselle jota ei ns ole sillä perusteella, että koet hänen olevan täällä manipuloitavana ja maaniteltavana?
- Anonyymi
KOROSTAN VIELÄ ETTEN YLEENSÄ KUTSU NAISIA ÄMMIKSI MUTTA SINUA VTUN SEINÄHULLU ÄMMÄ KUTSUN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOROSTAN VIELÄ ETTEN YLEENSÄ KUTSU NAISIA ÄMMIKSI MUTTA SINUA VTUN SEINÄHULLU ÄMMÄ KUTSUN.
Mistä tunnistat sukupuolen täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tunnistat sukupuolen täällä?
NO SE HULLU ÄMMÄ ON ILMOITTANUT OLEVANSA NAINEN. LOPETTAA ESIMERKIKSI VIESTINSÄ -Naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NO SE HULLU ÄMMÄ ON ILMOITTANUT OLEVANSA NAINEN. LOPETTAA ESIMERKIKSI VIESTINSÄ -Naiselta
Eihän tuo todista vielä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo todista vielä mitään.
Kyllä kuule todistaa ihan tarpeeksi. Katsos kun meillä on tekoäly joka osaa analysoida keskusteluja ja omaan vielä sen lisäksi omat toimivat aivot.
- Anonyymi
Samaa minäkin kelailen yötä päivää naisen vartaloita pateettisesti pisteyttävä performatiiviäijä, että riitänkö minä🥱 Grow up lukijat ja hyviä lukiuhetkiä
- Anonyymi
Voinko syödä sen, päälle kermavaahtoa ja mansikoita?
- Anonyymi
En ole nähnyt sitä
- Anonyymi
En pidä. Ryppynen vanha kotka ja iso perce.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103291
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1092498- 242036
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291540Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151465Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26957- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799