Meillä on vahvoja epäilyjä siitä, että asuntoomme on toistuen tirkistelty öisin taskulamppua avuksi käyttäen. Välillä tirkistelyyn on liittynyt miehen ääntä. Jos teillä on vastaavia havaintoja, ilmoittakaa poliisille. Valvontakamerat päälle, jos mahdollista. Varsinkin ensimmäisen kerroksen makuuhuoneet vaarassa.
Uhkolalaiset pitäkää silmänne auki
11
739
Vastaukset
- Anonyymi
Maastopuvuissaan otsalampun valossa ja kulkevat jonossa
- Anonyymi
Kaikkea sitä pikkuvekarana tuli keksittyä 80 luvulla
- Anonyymi
Jännä että ne 80-luvun jekut palaa taas arvoon arvaamattomaan🫢
- Anonyymi
koputeltiin ovia, ja juostiin karkuun
- Anonyymi
varokaa, joku hermostunut niin, että ampui ilmaan
- Anonyymi
Kiitos varoituksesta. Oliko nämä tapaukset viikonloppuna? Saitko tuntomerkkejä?
- Anonyymi00009
Täällä samoja havaintoja. Oliko missä päin uhkolaa? Meillä vahteristossa ko. havaintoja. Tuntuu tietävän kameran sijainnin joten ei vahingossakaan eksy kuvaan..
- Anonyymi00010
Eikä teillä viellä ole kotonanne susällä kameroita, joista muut voivat seurailla teitä milloin vain?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikä teillä viellä ole kotonanne susällä kameroita, joista muut voivat seurailla teitä milloin vain?
On toki. Rääpijälle vink vink.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
On toki. Rääpijälle vink vink.
En ole rääpijä. Jo viime vuosikymmenellä minun "kodissani" oli kamerat, nykyään varmaan pikkuruiset, viimeisintä teknologiaa. Voi, voi. Viime yönä ja varsinkin aamuyöllä on ollut hauskaa katsella. Minähän olen riksunvainottu.
On ikävää, että teitä ainakin häiritään, mahdollisesti pelotellaan tai suunnitellaan murtokeikkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2091324- 721309
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei17858- 42847