Jos kone ei ole W11 sopiva se ei ole!
Miksi ihmiset lyö päätään seinään
15
173
Vastaukset
- Anonyymi
”Kyberuhkatoimija muodostaa välittömän uhan liittovaltion verkoille, jotka käyttävät F5:n tuotteita”
- Anonyymi
Windowsin menneisyyden taakka valtava.
Koko roska pyörii yhä antiikkisen Win32 API:n päällä, eli gdi, user, ym. kerneli moduulit ovat lähes muuttumattomia 2000-luvun alusta, kun NT käyttis julkaistiin. Tämän päälle on sitten ajan saatossa rakennettu layeriä layerin päällä joten ei ihme, että koko roska on järkyttävän hidas ja buginen raakile!
Koko Windows pitäisi kirjoittaa uudelleen, tällä kertaa nollasta.
- Anonyymi
Venäjä iski ballistisilla ohjuksilla ukrainalaiseen koulutusyksikköön - sotilaita kuoli ja ja haavoittui
Venäjä iski kahdella ballistisella ohjuksella maavoimien koulutusyksikköön, maavoimien eteläisen operatiivisen komennon Facebook-päivityksessä kerrotaan.
Maavoimien päivityksen mukaan koulutusyksikkö sijaitsee kaukana etulinjasta, suhteellisen rauhallisessa osassa Ukrainaa. Sijaintia ei kerrota tarkemmin.
- Vihollisen osumasta johtuen, varoituksesta huolimatta, suojaan hakeutumisesta ja muista turvatoimista huolimatta ei ollut mahdollista välttää täysin vahinkoja.
Päivityksen mukaan iskussa loukkaantui ja kuoli sotilaita, mutta tarkkoja lukuja ei kerrota.- Anonyymi
Mitä sitä itkee. Sehän on sotilaskohde.
- Anonyymi
Vai niin. Iskut kohdistuivat sairaaloihin sekä energiainfraan. Toi on pelkkää ryssän paskan jauhantaa.
Olen jo oppinut luottamaan Venäjän uutisiin. Ne ovat 100% valetta ja propaganda.:-)- Anonyymi
Olen jo oppinut luottamaan Ukrainan uutisiin. Ne ovat 100% valetta ja propaganda.:-)
- Anonyymi
Zelensky valehtelee aina.
- Anonyymi
Juutalaisia kehotetaan muuttamaan äkkiä pois euroopasta, ennenkö natsit ottaa kokonaan vallan.
- Anonyymi
Ukrainassa jälleen koko maan laajuisia sähkökatkoja
Ukraina otti torstaina käyttöön koko maan laajuiset sähkökatkot jo toista päivää peräkkäin, kertoo maan energiayhtiö Ukrenergo.
Sähkökatkot johtuvat Venäjän tekemistä iskuista Ukrainan energiainfrastruktuuria vastaan. - Anonyymi
Minä en usko Mikkiksen valheita!
Sama koskee Ubuttajan jokapäiväisiä valheita!
Edelleen vaan toimii vanhassa roskassa hyvin.
Aktivoitu digitaalisella käyttöoikeudella.
Ei mitään ongelmaa! - Anonyymi
Hyvä kysymys!
- Anonyymi
Peilin puute, kun ei ole mistä katsoo itseään!
- Anonyymi
Se on hyvä kysymys!
- Anonyymi
On se kamalaa! Windowsin menneisyyden taakka valtava
Koko roska pyörii yhä antiikkisen Win32 API:n päällä, - Anonyymi
Tuskailu Windowsin kanssa vie hermot.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988