Terve ja kiitokset jo etukäteen jos joku osaa valaista tässä asiassa.
Eli mulla on vm.95 tuoreöljyvoitelu Yamaha ja se pelittää ihan ok
mutta mielestäni käy sillain selvästi rahisevasti, ja äänekkäämmin kuin minulla
myös oleva 20hv vm.98 Yamaha joka on ilman tuoreöljyvoitelua.
Nyt olenkin kuutioinut että olisi mielenkiintoinen projekti talven aikana käyttää
tuo kone levällään ja vaihtaa siihen stefat ja laakerit ja kysymys kuuluukin
tuon kampiakselin laakereista, eli sitähän ei kunnon vehkeitä saa tehtyä, niin
onko kellään kokemuksia tuollaisen käyttämisessä jossain pajalla että mitä kustantaa.?
Tämä on pyörinyt tässä ajatuksen tasolla tovin mielessä ja normi remontit tuon suhteen itsellä onnistuu mutta jos alan purkamaan niin kylläkai minä laitan
kaikki uudet hilut sinne jos nyt taloudellisesti ei tuollaiset hommat liikaa maksa.
Jos joku on tuollaisen homman tehnyt ja tietää mitä maksaa ja missä saa tehtyä niin
mielellään saa tähän vinkkejä antaa.
Yamaha 20hv remontointi
Anonyymi-ap
4
519
Vastaukset
- Anonyymi
Tee itse. Vaihda vain kampiakselin stefat. Muu aukominen toimivalle vain lisää vikaantumista..
- Anonyymi
Keskimmäisen runkolaakerin vaihto ei onnistu kuin ammattilaiselta ja kallis remontti koneen arvoon nähden.
- Anonyymi
Jees tämä oli tiedossa mutta hintaa en ole kyseiselle hommalle saanut enkä tiedä yhtään yritystä josta tuota voisi tiedustella. Stefat ja ulommaiset laakerit saisi siis itse vaihdettua mutta koska tämä on vasta parin kuukauden päästä tarkoitus aloitella, niin katsotaan löytyykö koko
operaatiolle hintaa ja lopullinen päätös remontin laajuudesta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle132000Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise981351Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31987En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52986- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell38879