Persoonaas tai ulkonäköös, oot kaunis ja äärettömän kiltti. Niin kiltti että et kykene muakaan hyväksyä kun pelkäät et kiusaan tai jotenki satutan sua, vaik rakastan vaan, en haluu susta mitään muuta, kuin et saatais toisemme viimein, et voisin vapauttaa sydämeni tän maailman kahleista, ettei tarttis hävetä omaa tunteikkuuttansa ja herkkyyttänsä. Sä et selkeästi oo vielä sujut oman herkkyytes kaa nainen, sä haluaisit et ihmiset pitäis sua kauheen vahvana ja itsenäisenä, mut oot sisäisesti kauheen pelokas ja hauras.. se on musta tosi kaunis piirre sussa.
Älä aina vähättele itseäsi, epävarmuus on ihan söpöä, mut sul ei oo mitään syytä vähätellä omaa
7
260
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvuus ja herkkyys voi kulkea käsikkäin
- Anonyymi
Aloitus on hyvä toteamus, minäkin ajattelin niin joskus, kunnes kohtasin tällaisen naisen toisen puolen? En tiedä oliko joutunut kiltteyttään kohtaamaan itselle kielteisesti suhtautuvia miehiä? Ajattelin, et aika auttaa lisäämään luottamusta minuun, mut aika myrkyttikin ilman välillämme? Kiltteyden toinen puoli paljastui.
Hän koki minut stalkkaajaksi, vaikka itse herätti minun uteliaisuuteni häneen stalkatessaan minua. Ilmapiiri muuttui, kun kokikin minut negatiivisesti, koska omalla stalkkailuillaan paljasti minutkin stalkkaajaksi, eikä halunnut ymmärtää sitä, että hän oli kaiken sen mitä välillämme oli synnyttänyt.
Puhu, tee aloitteita tai tilanne voi muuttua muuksi. Herkkä ihminen muuttaa mieltä helposti, jos on aikasempia huonoja kokemuksia miehistä. Hän helposti yhdistää sinutkin heihin, jos aikaiset liikaa? Herkällä ihmisellä on aika tuuliviiri mielen maisema. Tuntemukset voivat vaihdella ääri laidasta toiseen nopeastikin? Aika ei ole puolellasi, jos tätä jahkailua kestää liian kauan.
Oma mutu tällainen. En enää lämpene heihin. Ensivaikutelma voi pettää todella rankasti. Totean vain, että itse erehdyin luulemaan toisesta liian hyvää. Syytin itseäni aikani tyhmyydestäni ja petyin itseeni liian hyvä uskoisena ja -tahtoisena. Älä tee samaa virhettä. Kadotat itsestäsi sen hyvän naisia kohtaan, jos koet saman pettymyksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on hyvä toteamus, minäkin ajattelin niin joskus, kunnes kohtasin tällaisen naisen toisen puolen? En tiedä oliko joutunut kiltteyttään kohtaamaan itselle kielteisesti suhtautuvia miehiä? Ajattelin, et aika auttaa lisäämään luottamusta minuun, mut aika myrkyttikin ilman välillämme? Kiltteyden toinen puoli paljastui.
Hän koki minut stalkkaajaksi, vaikka itse herätti minun uteliaisuuteni häneen stalkatessaan minua. Ilmapiiri muuttui, kun kokikin minut negatiivisesti, koska omalla stalkkailuillaan paljasti minutkin stalkkaajaksi, eikä halunnut ymmärtää sitä, että hän oli kaiken sen mitä välillämme oli synnyttänyt.
Puhu, tee aloitteita tai tilanne voi muuttua muuksi. Herkkä ihminen muuttaa mieltä helposti, jos on aikasempia huonoja kokemuksia miehistä. Hän helposti yhdistää sinutkin heihin, jos aikaiset liikaa? Herkällä ihmisellä on aika tuuliviiri mielen maisema. Tuntemukset voivat vaihdella ääri laidasta toiseen nopeastikin? Aika ei ole puolellasi, jos tätä jahkailua kestää liian kauan.
Oma mutu tällainen. En enää lämpene heihin. Ensivaikutelma voi pettää todella rankasti. Totean vain, että itse erehdyin luulemaan toisesta liian hyvää. Syytin itseäni aikani tyhmyydestäni ja petyin itseeni liian hyvä uskoisena ja -tahtoisena. Älä tee samaa virhettä. Kadotat itsestäsi sen hyvän naisia kohtaan, jos koet saman pettymyksen.Korjaus, aikailet liikaa, ei aikaiset...?
- Anonyymi
Kirsillä on paha olo voi sua parkaa
- Anonyymi
Menen ihan herkäksi
- Anonyymi
Mistä sä huomasit?
- Anonyymi
Et sitten voinut olla lukematta niitäkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433507
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671094- 801048
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872