Viina on viisasten juomaa ja nehän tietää Pooki se paras on

Anonyymi-ap

Saunatakki naulakosta, halakoja uuniin ja löyllyä kiukkaaalle ja se Pooki kovemmalle niin kuulluu saunnaakkin.

Aissaattanna tekee hyvvää. Hölkölihölinkölinhölköli hölinkölin. Sauna, Pooki, makaraa ja Ölytta mikä sen parempi yhdistelmä. Kaikkiham sen tietää Pooihan sa pares on.

14

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomennakin pooki päällä öörli intö moorning ja ööliä ääntä kohti. Pooki pooki pooki siitä mä nautin. Pooki on paras ja pulinat pois!

• Anonyymi

Pooki on viisaiden ja tyylitietoisten valinta. Pookin kuuntelijalla on hyvä maku, sillä vain paras on hänelle kyllin hyvää. Näin se menee. Radio on Pooki ja olut on Sandels.

• Anonyymi

Tänään saunotaan, rillataan ja kuunnellaan pookin perjantai-illan shöytä. Pookin parhaus ja perjantai. Siinä voittamaton yhdistelmä. On viikonloppu eessä taas 👍

• Anonyymi

Saunatakkitanssit Pookilla tänään kello 16.00. Pooki on ykkönen!

• Anonyymi

Aika surullista mielestäni. Pookin kuuntelu on laskenut kymmenillä tuhansilla. Merilapissakin Sandels tulee viemään leijonan osan ajan kuluessa. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika surullista mielestäni. Pookin kuuntelu on laskenut kymmenillä tuhansilla. Merilapissakin Sandels tulee viemään leijonan osan ajan kuluessa. Hyvä niin.

Ota hörppy, relaa hetki ja mietippä uudelleen. Jossain känäsessä merilapissa. Porokko siellä kuuntelee. Ihmset kaikkoaa.

Kännääppää sitä Pookia kovemmalle ja kyytipojaksi Sandelssia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota hörppy, relaa hetki ja mietippä uudelleen. Jossain känäsessä merilapissa. Porokko siellä kuuntelee. Ihmset kaikkoaa.

Kännääppää sitä Pookia kovemmalle ja kyytipojaksi Sandelssia.

80 000 ihmistä alueella tiedostaa pian Sanselsin, joka aidosti välittää kuuntelijoita. Sandels pauhaa Sea Fm radion antennista. Ihanaa suomalaista yhteistyötä, eikö?❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

80 000 ihmistä alueella tiedostaa pian Sanselsin, joka aidosti välittää kuuntelijoita. Sandels pauhaa Sea Fm radion antennista. Ihanaa suomalaista yhteistyötä, eikö?❤️

Miten se aidosti välittäminen ilmenee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se aidosti välittäminen ilmenee?

Ei jätetä teitä MT tapauksia yksin vaan etsitään ratkaisuja. Riitelemällä ei tule tuloksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jätetä teitä MT tapauksia yksin vaan etsitään ratkaisuja. Riitelemällä ei tule tuloksia.

Maaseudun tulevaisuus 👍🍺

• Anonyymi

Aloittajan läpällä vedetyssä kirjoituksessa piilee totuuden siemenneste 👍

• Anonyymi

Huutista! 🤣

• Anonyymi

Äläpä ala huutelommaan. Tosiasia on et se ykkönen on ei mikkään läppä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä ala huutelommaan. Tosiasia on et se ykkönen on ei mikkään läppä.

Kyllä näin on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2300
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1256
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      741
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe