ja törmätään toisiimme. Lähdetkö pakoon? Kumman kohtaat mieluummin, minut vai karhun ja kumpi pelottaa enemmän?
Entä jos ollaan paikalla vain me kaksi
32
577
Vastaukset
- Anonyymi
Karhun. Vastaan karhu.
- AnonyymiUUSI
🙋♀️karhu, karhu!
Koska jo tulisit vastaan ja oltais me kaksi vain, en menis takuuseen itsestäni että hillitsisin itseni😘 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🙋♀️karhu, karhu!
Koska jo tulisit vastaan ja oltais me kaksi vain, en menis takuuseen itsestäni että hillitsisin itseni😘Se olisi unelma tilanne ettet hillitsekään.. 😘🤩🤗
- Anonyymi
En todellakaan lähtisi vaan kapsahtaisin kaulaan.
- Anonyymi
Kysyin tuota muuten kerran joltain, että karhu vai ihminen vastaantulijana? Olisihan siinä karhussa puolensa 😁. (Edellinen)
- Anonyymi
Karhun 🐻
- Anonyymi
En lähde pakoon
- Anonyymi
Etkö enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö enää?
En enää. Sivusta
- Anonyymi
Ajattelepa ihan ite.
- Anonyymi
Karhu pelottaisi enemmän , paitsi jos olet ilman housuja..
- Anonyymi
🤣🤣 No nyt repesin.
- Anonyymi
Jos totta puhun, niin oikeasti se nainen pelottaa mua selvästi enemmän kuin karhut. Olen kulkenut paljon metsissä yksin, eikä karhut ole pelottaneet. Mutta hänen kohtaaminen olisi vaan liian jännää. Olen tehnyt naisesta pelottavan mörön mielessäni, siksi kun tahtoisin olla hänelle rakas. Pelkään kohdata häntä, koska jäädyn 100% varmasti.
- Anonyymi
Koska ollaan nähty viimeksi?
- Anonyymi
Kumpaa pelkäät tuomo rotanraato
- Anonyymi
Mikään ei ole pelottavampaa kuin pelottava elokuva, varsinkin itsenauhoitetulla kasetilla, niin vastaan että molemmat.
- Anonyymi
En usko että pelkäisin sinua (häntä) enempää kuin karhua mutta pahin pelkoni olisi luultavasti minä itse😘
- Anonyymi
Suu sanoo toisin kuin sydän tuntee.
Näin saattaa käydä.
- Anonyymi
Riippuisi ihan täysin hänestä. Hän saa minut helposti onnelliseksi tai surulliseksi. Vuosi sitten jäädyin vaan kokonaan, kun hän katsoi minua jonkun toisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Minä ilahtuisin jos törmäisin uuteen kiinnostavaan mieheen. Voitaisiin mennä lenkille.
- Anonyymi
Karhun kohtaan.Mies pelottaa eniten.
- Anonyymi
Karhun ensisijaisesti, mutta yks tietty tyhmä mieskin kelpais.
- Anonyymi
Jaahas, mitäs jos molemmat viisaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, mitäs jos molemmat viisaita.
En yllättyisi enää mistään.
- Anonyymi
Onks tää jollei erämuijalle.
Mä sanoisi etten kohtaista karhua varsinkaan sillo ku sillein on pennut. Ja voiko karhua sitt oikeasti kohdatakaan, yleensä se menee ihmistä pakoon.
Rippuu ihan miehestä, kenestä miehestä sää puhut. Ilmeisesti itsestäsi.
En tiedä kuka sä oot niin en voi sanoa susta. Kaipa sut vois kohdata ja mikäpä siinä kohdata, kun ei tunneta.
Yleensä voin kohdata kaikki hyvät tyypit ihan vilpittömästi, mutt niitä kuspäitä juoksen karkuun, ku äiti o opettanut, ett pysy kaukana kus.päistä nii se on aika hyvä vihanhallinta ohjelma.
Ja eiköhä ne eräät jo ymmärrä pysyä kaukana, kun oon sanonu niille aika pahasti.
Ku ne suututtaa nii ne kantaa kaunaa lopun ikänsä ja kirjoittelevat sitt tänne suomi24, ett voi viude ku oli v.mäinen akka. - Anonyymi
Sinut kohtaisin ennemmin. En lähtisi karkuun, koska en pelkää sinua ❤️
- Anonyymi
Karkasit aina kun ilmestyin paikalle. Miksi?
- Anonyymi
Puhutko jostain vanhoista? Epäreilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko jostain vanhoista? Epäreilua.
Koko ajan välttelit ennen lähtöäsi 🧍🏼🏃➡️🏢🚶🏼♀️
- Anonyymi
Olen varmaan vähän muuttunut, enkä karkaisi.
- AnonyymiUUSI
Ihanko oikeasti?
Se olisi tervetullutta. Voisimme jutella kuin mies ja nainen.
- Anonyymi
Hauska kysymys!! Kysymyksen sukupuoliasettelu jää hieman epäselväksi, mutta jos kuvitellaan että kaunis nainen kyseessä, ja hieman lämpimiä tunteitakin välillä. Ei silloin karkuun pötkitä, ehkä mietitään mielessä mikä olisi oikea matka jonka päästä puhuteltaisi naista, ettei astuttaisi aivan liian lähelle naisen henkilökohtaista aluetta. Paljon riippuu naisen käytöksestä, rohkeampi nainen hymyilee reippaasti ja jopa tulee lähelle seisomaan, silloin pyrkii miehenkin vetovoima siirtämään miehen lähemmäksi naista, kuin haistaakseen ja maistaakseen naisesta tulvivaa "hyvää". Joskus se hyvä voi saada mielet hieman sekaisinkin, ja vetovoima jonka se saa aikaiseksi, sekoittaa päässä kulkevat hermoimpulssit ja saa toimimaan kuin villien kuvitelmien johdatuksessa. Joskus voi toki olla viisainta lähteä pakoonkin, ei pelosta vaan jos kokee hetkessä raskasta halua tai jotain minkä pelkää johtavan johonkin peruuttamattomaan. Mutta silloin kun on aikaa, tykkää toisesta ja on yhteinen lupa halailla ja vaikka koskettaa enemmänkin, se kannattaa liittää mukaan tapaamiseen, koska se tekee siitä ainutlaatuisen mukavan ja lämminhenkisen ja vaikka se saisi muistelemaan pienellä kaipauksella.
https://www.youtube.com/watch?v=APwxfytm6Gs&list=RDtZBcifVJDLs&index=5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492408Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on562178- 351738
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2081698Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681640- 191487
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861414Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81389Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191314Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291