Mulla oli 6 vuotiaana määrätty adhd lääkitys ja nyt sain concertaa mutta haluan ehdottomasti säilyttää maanisen taiteen tekemiseni. Kun teen sitä joka ikinen päivä en hyväksy luovuuden katoamista. Mä vaan aloitan sen piirtämisen lennosta ja niistä hahmoista tulee tosi eläviä. Haluan sen tunteen takaisin kun kaikki oli mahdollista adhd ulottuvuudessa nyt olen rationaalinen ja liian tavallinen tai ainakin oletan niin ekan päivän perusteella. Mä vannon että ne hahmot on älyttömiä ja uskomattomia mutta niiden luomiseen tarvitsen maanisen/mikä tahansa on mahdollista mielialan. Se lääke tasaa sitä impulssikontrollia muuten puhuisin edelleen ihmisille saatana kusi kyrpä paska kieltä. Mutta en halua vittu menettää ylivoimaista luovuuttani yhdelle tabletille. En halua että hahmoni muuttuvat asiallisiksi! Haluan niiden pysyvän maanisina sekopäinä. Kaikki vinkit kehiin miten luovuus säilyy hyvin toimivasta lääkkeestä huolimatta!? En kyllä enää palaa siihen alakouluikäisten lasten lääkkeeseen. Tämä on oikea savant kyky enkä aio menettää sitä
Aloitin Concertan ja nyt pelkään menettäväni luovuuden.
Anonyymi-ap
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575