jos mopoiliat ärsyttää nii muuttakaa vaikka kiuruveelle narkkaa. kyllä muaki ärsyttäs jos ei jonnena ollu omaa mopoo mut ei nyt noin paljoo tarvii kiehua
nyymipapat pois pyhäjärveltä
17
241
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä olen
- Anonyymi
samaa mieltä turha valitus vois loppua sillo
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Sama ois jo lähteä
- Anonyymi
tämä isosti
- Anonyymi
aivan samaa mieltä lähteekää kiuruveel narkkaa
- Anonyymi
hyvin sanottu. asia puhetta
- Anonyymi
Jep hauska lukee ku ykät leikkii poliisei
- Anonyymi
Vau, tuossa oikein mielenvalo loistaa, tosin poissaolollaan, kyllä meidän tulevaisuus on nyt turvattu, sillä tuho on varma tuon sakin käsissä.
- Anonyymi
sama ois siis sun vaan kuolla nii pääset pelosta pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama ois siis sun vaan kuolla nii pääset pelosta pois
Mitä pelkäämistä tuossa minulla on? Eihän tulevaisuus minua koske, vaan nuoria itseään, eli pelkää itse.
- Anonyymi
Ja sinä voisit mennä opettelemaan oikeinkirjoitusta.
- Anonyymi
Vetäkää päätään aukovia ykiä pataan vaikka vasaralla..se on peruSS tyyliä.. Pahimmat kyylät ja Kyläpoliisit on kotoisin Siikajoelta🕊🍀🍀🍀
- Anonyymi
Liikaa kommentteja sama legenda vastaa itselleen
- Anonyymi
Melkee tänää joku kokoontumine vois olla aika bonari mut siis kumma ku aikuiset ei uskalla tulla
- AnonyymiUUSI
Kyllä he uskaltavat, mutta ovat sen verran fiksumpia kuin sinä ja jättävät homman virkavallalle, virkavalta kun on ihan palkkatöissä sitä varten, ja aikuisilla on parempaakin tekemistä kuin kaitsia muiden jälkijättöistä kasvua joilla ei järki päätä pakota.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432198Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on232010Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631561Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1911548Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok791323Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81261- 131164
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti211148Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?211098- 151041