Joko on kahvit juotu? ☕Mulla just tippumassa. Toivotan sulle kivaa päivää.❤️ Pusu😘ja hali🤗
Hyvää huomenta rakas mies
21
338
Vastaukset
- Anonyymi
Tuomoooo ooootko hereillä!!!!!!!???
- Anonyymi
Tuomo hakkaa päätä seinään
- Anonyymi
Toisen selaimen mukaan tämä aloitus ili tehty klo 01.30 hujakoilla.Kun klikkas auki oli muuttunut klo 04.30 hujakoille.
- Anonyymi
Uffaffaa tuomo
- Anonyymi
Miten nää tekee tämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nää tekee tämän?
Tällee ne työvuorotkin sieltä sähköisestä järjestelmästä poistuu… hakkeroimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällee ne työvuorotkin sieltä sähköisestä järjestelmästä poistuu… hakkeroimalla.
Aika dystopooppinrn skenaario murtautua oman työmaan järjestelemään. Ilmeisesti en ole ollut- teesin merkeissä. Vähän sama ku pistää sähköpostin roskakoriin, sitten sitä ei enää ole. En väitä tietäväni mistä puhun, mutta osaan arvella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika dystopooppinrn skenaario murtautua oman työmaan järjestelemään. Ilmeisesti en ole ollut- teesin merkeissä. Vähän sama ku pistää sähköpostin roskakoriin, sitten sitä ei enää ole. En väitä tietäväni mistä puhun, mutta osaan arvella
Eli jos pelulaatio osuisi oikeaan, niin joku Juoksujuhta olisi joutunut koville taas gummaa gummaa paikkaa lautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nää tekee tämän?
Itse kysyisin vettä myllyyn että onko nämä aamuyön tunnit sitä aikaa erityisesti, n witch hour kun päässä fiiraa ja uni ei tuu? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kysyisin vettä myllyyn että onko nämä aamuyön tunnit sitä aikaa erityisesti, n witch hour kun päässä fiiraa ja uni ei tuu? Sivusta
Älä sotke noitia näihin palstasedän lässytyksiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sotke noitia näihin palstasedän lässytyksiin
Itse sanoisin sulle, että älä sinäkään aina sotke sitä palstaäijää joka paikkaan kun on tekstiä tekstien välissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä.Ompa helppoa elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olis aikaa ja halua keskittyä tällöin muuhun tekemiseen.
- Anonyymi
Huomenta rakkaani. Just lopettelin aamun eka kupin. Mukavaa päivää ja vkl:a.
Onneksi ei oo nyt mikään koiranilma. - Anonyymi
Tuohon aikaan kyllä, olin hereillä ja nautin oikeasta saludon kahvista ☕😌
- Anonyymi
En haluais käyttää aamujani haaveiluun hänestä mutta siihen se aina menee. Milloin ne juodaan yhdessä.. ei kai koskaan.
- Anonyymi
Heaven knows. Toivotaan että joskus.
- Anonyymi
Huomenta ihanuus M nainen, toimistolla olen ja kahvikupponen edessä. Suukkoja ja haleja päivääsi ja viikonloppuusi ihana. Voisit soittaa minulle tänään...
- Anonyymi
Ruottis on sellaanen ku VITTUSGATAN. Karlskronassa.
Mee sinne. - Anonyymi
Pusuja😘päivääsi ja viikonloppuusi mies❤️❤️❤️❤️Ikävä on sinua
Voisit itse laittaa viestiä tai soittaa tänne päin🙏
Naiselta oikealta ämmältä - Anonyymi
Mitäs siitä jos laite menee tilttiin viideksi päiväksi putkeen, että äpärät saa toteuttaa itseään? Peitetään jäljet hyvin mutta sitten taas SIM kortti lukittu
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433517
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671104- 811054
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872