Torikahvila

Anonyymi-ap

Miten torikahvilan jatko nyt kun vuokrasopimus on irtisanottu maksamattomien vuokrien takia?

Kilpailutus joo mut hullua maksaa vuokraa toripaikasta yli kymppitonnia käpykylässä 😆

Kurkiniemenkin vuokrasopimus on ollut vuosia ihan naurettavalla tasolla kuka lie niistä päättikin 🤨

88

2993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtava uutinen että tulee uusi kilpailutus ja toivottavasti paikat tasapuolisesti jakoon eikä esim yhdelle henkilölle.
      Itsekkin voi lopettaa toriboikotin

    • Anonyymi

      Ei, vaan kyse on siitä, että vuokria EI ole maksettu…🤔

    • Anonyymi

      Käänteisesti kun ajattelee niin oiva keino päästä voimassa olevasta sopparista eroon, jättää vuokrat maksamatta

      • Anonyymi

        koko toiminta on ollut niin ja näin


    • Anonyymi

      Saga saa jatkoa kertoo pitäjänuutinen. Hyväksyisi nyt kohtalonsa jotta tori aukeaisi taas kukkaansa.

    • Anonyymi

      Koittavat varmaan saada valituksella kunnalta rahaa ja voivat siten luopua "suosiolla" torihärdellistä.
      Kurkiniemikin oli naurettavalla hinnalla kunnalta vuokralla.
      Toivottavasti päättäjissä on nyt särmää viheltää peli poikki kokonaan!
      Ihme keplottelua.
      P.s otankin lasillisen sherryä ja hyvää pyhäinpäivää tänne asti lukeneille!

      • Anonyymi

        Tuli sama mieleen että yrittävät saada vuokrarästejä kuitattua.
        Nyt tarvitaan vahvaa johtamista!


      • Anonyymi

        Minäkin otan pienet sille kuitenkin pariin kertaan.


    • Anonyymi

      Samanarvoisesti ja asiallisesti toimivalla vuokralaisella on ollut todella hyvät mahdollisuudet täyttää OMAT velvollisuudet, eli maksaa vuokransa. Ei vaan ole maksanut. Lehtijutussa olisi voit kertoa miksi ihmeessä.

    • Anonyymi

      Voi voi, tälle yrittäjälle tuli aivan puskista, että vuokrasopimusta täytyy noudattaa…
      Kun oltiin juuri maksamassa rästit…jotenkin tutun kuuloista sontaa.
      Mistä näitä kepuli yrittäjiä pompsahtelee ? Esitetään kyllä, että rahaa on taskut täynnä…

    • Anonyymi

      Minullakin on varaa seikkailla ulkomailla kun jätän laskuja maksamatta.

    • Anonyymi

      Tarvitaanko enää torikahvilaa kun kahvia on tarjolla vähän joka nurkalla?
      Torin voisi siirtää jatkossa rantapuistoon.

      • Anonyymi

        Heikosti mänöö Metwurstilla jos vuokria ei ole varaa maksaa vieläkö kämppä mikkielissä myymättä?


    • Anonyymi

      Kaikista paistaa läpi, että ajat on kovat. Yrittäjä on laskenut väärin tulot ja menot. Nyt kun rahapussin pohja näkyy, on pakko vetää hätäjarrusta ja keksiä jokin syy/selitys/tarina/vaatimus tai muu, jolla epäonnistumisensa voisi parhain päin selittää. Uutisissa kerrottiin aiemmin vuokrahinnat ja kuinka tehottomasti vuokrattu tila oli käytössä. Ei kahvin ja pullan myynti taida nykyisin olla kannattavaa?

    • Anonyymi

      Onneksi kaikki on kuitenkin lyöty kassakoneeseen kun on kahvilla käynyt.. eipähän jää verottajalta verot saamatta.

    • Anonyymi

      Meille ei ole toimitettu tiedonantoa pistekirjoituksella. Kolmena kappaleena.
      Jokaiseen postilaatikkoon. Jokaisena päivänä. Vaadimme korvauksia. Meitä on kohdeltu syrjivästi. Kuka on korvausvelvollinen ?

    • Anonyymi

      Torin voisi muuttaa driftausalueeksi niin tulisi kerralla näkyvyyttä mitä savulta pystyisi näkee 😅
      Kunta tai paikallinen moottorikerho voisi järjestää kisat ni ei olis torikaan vajaakäytöllä 😄

      • Anonyymi

        No mutta, toihan on hyvä 👍ihanko keksit itse…😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, toihan on hyvä 👍ihanko keksit itse…😉

        No tässä Ruotimolla poikien kanssa tuumailtiin 😚


    • Anonyymi

      Hyvä päätös pitää irtisanominen voimassa 🙂
      Kiitos ja anteeksi!

    • Anonyymi

      Ei varmaan tarvita mitään pätevyysvaatimuksia torikahvilan pitämiseen taitaa riittää pelkkä hygieniapassi ja toiminimi.

      • Anonyymi

        Ja pakastepullat


    • Anonyymi

      tikka

    • Anonyymi

      Kuka mahtaa tulla uudeksi torikahvilan pitäjäksi ja voisiko samalla teltan harmaan värin (yhtä harmaa kuin tää päivä) vaihtaa johonkin muuhun 😊

    • Anonyymi

      Kahvin hinta torikahvilassa oli mielestäni korkea 2,5 euroa pahvimukeista juotuna on vaan liikaa 1,5 euroa on maksimihinta pahvimukeista juotuna. Luulen että 2,5 euroa oli monelle muullekin liikaa, eihän se kerran kesässä ole paha mutta ei sillä hinnalla viitsi käydä päivittäin tai useamman kerran viikossa. 1,5 eurolla ainakin minä kävisin huomattavasti useammin kahvilla.

    • Anonyymi

      Kyllä tässä alkaa kahvihammasta kolottaa jo näin kylmällä säällä ☕️

    • Anonyymi

      Olisiko jo korkea aika luopua näivettyvästä torista? Ei taida olla mitään patenttiratkaisua siihen että ihmiset palaisivat torille niin kuin ennen vanhaan.. ajat muuttuu.
      Mikkelin torikin on aika onneton.
      Olisiko aihetta muuttaa kaavaa ja vaikka yrittää myydä tontti jollekin?
      Ei kannata pitää kynsin ja hampain menneestä kiinni.

      • Anonyymi

        Mikkelin torille pitää ottaa tulkki mukaan että ymärtää mitä ne puhuu.


    • Anonyymi

      Tori on lakkautettava ja kaivettava tilalle ulkoilma uima-allas. Allasta voidaan lämmittää viereen rakennettavasta uimahallista.

      • Anonyymi

        Pelkkä maauimala voisi olla hyvä kompromissi kun uimahallia ei ole saatu tehdyksi sitten 80 luvun.


    • Anonyymi

      Luulisi kovapalkkaisten johtajien keksivän jotain torin kehittämiseksi.

      • Anonyymi

        No enpä kovin paljon kehuis.. vieläköhän kumileimasimia riitttää kun joku keisari uhkaa lopareilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä kovin paljon kehuis.. vieläköhän kumileimasimia riitttää kun joku keisari uhkaa lopareilla?

        Kalliit konsultit olis hyvä ottaa kehittämään toria niillä oli niin hyviä suunnitelmia kunnantalostakin.. jokohan syksyllä alkaa bungalow tyylisten asuntojen rakentaminen?
        Ai nii rantaa tuleekin romutrailerien parkki 😀


    • Anonyymi

      Kyllä torikahvila pitää kunnassa olla. Tässä olisi ylätorin tehokaksikolle hyvä sauma ja hinnatkin olis varmaan kohtuulliset.

    • Anonyymi

      Kehikonpurku tänään käynnissäkö?

      • Anonyymi

        Jo joutaakin purkaa 😀


    • Anonyymi

      Rahkamunkkivaunukin sopisi torikahvilan paikalle ja vähän telttaa kylkeen niin siinähän se ois.

    • Anonyymi

      Onko koskaan järjestetty kilpailua jossa etsitään parasta torikahvilaa Suomesta?
      Eikö tässä olisi ihan mielenkiintoinen aihe että millaisia torikahviloita löytyy?

    • Anonyymi

      Eipä osannut tekoälykään tarjota patenttiratkaisua torikahvilan kannattavaksi saamiseen muuten kuin juhannusviikolla.

      Ei onnistu näillä väestömäärillä JOS toripaikan vuokrakin on tuhansia euroja ja väestön ikärakenne eniltä osin sodan nähneitä vanhuksia jotka ovat säästäneet risaista alushousuista lähtien kaiken.

      Toki juhannuksen aika paikkaa paljon kuten muissakin liikkeissä.. ikävä kyllä kylä kuihtuu.

    • Anonyymi

      Toripaikkojen vuokrat alas niin kahvimukin hintakin voisi olla kohtuullinen eikä pitkälle kolmatta euroa kuin aiemmin.

    • Anonyymi

      Vanha paljastelija voisi mennä torikahvilaan huonoine hampaineen ja munasillaan tarjoilemaan sumppia.
      Siinäpä vetonaula torille 🫡😅

    • Anonyymi

      Kaneliässän naisilla varmaan kuponki vetämässä kesäkahvila toimintaan

      • Anonyymi

        Näinkö pikkulinnut laulaa 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö pikkulinnut laulaa 🤷‍♀️

        Kylillä tiedetään muitten asiat paremmin kuin omat 😂


      • Anonyymi00073

        Osuinpa oikeaan


    • Anonyymi

      Voi tulla kova kilpailu kuka pääsee pyörittämään torikahvilaa onkohan viime kesän yrittäjä kiinnostunut 🤔

    • Anonyymi

      Joko sinne torille on saatu lisää sähköllisiä toripaikkoja vai vieläkö päätökset pyörii lautakunnissa kilpailutuksissa sun muissa?

    • Anonyymi

      Onpa kumma ettei mitään kehittävää ole torin suhteen isopalkkaisilla johtajillakaan.

    • Anonyymi

      Torille pitäisi laittaa viisastenkivi 😀

    • Anonyymi

      Hei torilla on nyt kuusi, nyt heti kaikki ihmettelemään sitä huuli pyöreenä 😂

    • Anonyymi00053

      Mikä oli oikea syy että torikahvila lopetti?

    • Anonyymi00054

      Kuinkas nyt tori pannaan?
      Yksi paikka per toimija. Nyt on oikea meininki ja kilpailutus

    • Anonyymi00055

      Hallinto-oikeuteen mennään Pitskun mukaan.
      Mikä juttu tää meetvursti on tykkää metukasta?

    • Anonyymi00056

      Ilomielin olisimme maksaneet vuokran, jos summa olisi ollut tiedossa 🤔😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi00057

        Onpa merkillistä ettei tiedä vuokraa nii ja se kannattaa kuitenkin maksaa ajallaan 😉

        Uskon että moni jättää käymättä torikahvilassa jos mielistelee asiakkaita ja muu aika menee kunnan kanssa kinaamiseen tai muiden torimyyjien kyttäämiseen 🫣

        Näin ainakin täällä Mikkelissä hevosmiesten tietotoimistosta kuultuna 🎠


    • Anonyymi00058

      Taitaa tulla kunnan maineeseen enemmän ryppyjä kuin yrittäjälle!

    • Anonyymi00059

      Kannattaa sekä Pitäjänuutisten että Länsi-Savon haastatella yrittäjiä, jotka ovat asioineet tämän pariskunnan kanssa vuosien varrella. Meitä on paljon, jotka ovat saaneet taistella saadakseen rahansa heiltä tehdystä työstämme. Yhden yhtään laskua eivät maksaneet ajoissa. Vaihtavat aina toimittajaa tai kumppania sen mukaan, kun edellinen ei enää tee työtä tai toimita tavaraa kun eivät maksa laskujaan.

      • Anonyymi00060

        Heidän omien puheiden mukaan kunta ja muut torikauppiaat ovat olleet heitä vastaan jo vuosia eikä heissä itsessään ei ole mitään vikaa.

        Onko tosiaan kyse ajojahdista vai johtaako jäljet sylttytehtaalle?


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Heidän omien puheiden mukaan kunta ja muut torikauppiaat ovat olleet heitä vastaan jo vuosia eikä heissä itsessään ei ole mitään vikaa.

        Onko tosiaan kyse ajojahdista vai johtaako jäljet sylttytehtaalle?

        Mukavia tyyppejä ovat, mutta joko eivät osaa hoitaa raha-asioitaan tai ovat epärehellisiä.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Mukavia tyyppejä ovat, mutta joko eivät osaa hoitaa raha-asioitaan tai ovat epärehellisiä.

        Mitä mukavampi sen kierompi sanoo vanha sananlasku 😉


    • Anonyymi00063

      Onko ne tyhjätaskuja ? Esittää kyllä muuta 🤔

    • Anonyymi00065

      Jaa a.. eipä ole asiaa yrittäjänä torille entisellä torikahvilan pitäjällä 😬

      No ainahan sitä voi kuitenkin piipahtaa ☕️

      • Anonyymi00066

        2 käryä ja yksi palo.. ulkona


    • Anonyymi00068

      Joo kyllähän tästä pieni myötähäpeä tuli kun tänään huomasin että tätä lehdessä asti edelleen pyöritetään.

      Käsittämätöntä että vuokrat maksamatta ja maksajalla ei edes tietoa rästien suuruudesta..

      • Anonyymi00069

        Hellanlettas sentään 😂


      • Anonyymi00070

        Pitääkin mennä ruokaostoksille ja sanoo kassalle että ei ole tietoa ostosten hinnasta niin en maksa mitään heippa


    • Anonyymi00072

      "Ihan hyvä satsi tarjouksia" – Jokaisesta tarjolla olleesta Mäntyharjun toripaikasta kisattiin.

      Näin kertoo paikallislehti tänään.

      Vieläköhän Kurkiniemen hallinta on entisellä torikahvilan pitäjällä?

    • Anonyymi00074

      Hienoa että torikahvilasta saa jatkossa palvelua eikä lapsellista lässytystä 😊

      P.s vielä kahvikupin hinta olis huokea niin kävisin usein.. onnea uudelle torikahvilan pitäjälle 👍

      • Anonyymi00075

        Kyllä nyt kelpaa lähteä torille tsufelle 😊


    • Anonyymi00076

      Toivotaan että Kukkis laittaa torikahvilan uuteen nousuun ja hinnat kohdilleen!

    • Anonyymi00077

      Hienoa että löytyi uusi yrittäjä torikahvilaan!

      • Anonyymi00078

        Tätä on odotettu!


    • Anonyymi00079

      joko vappuna päästäis torille tsufelle

    • Anonyymi00080

      Olisipa ihanaa jos juhla-mokkaa olis tarjolla eikä mitään surkeeta kulta-katriinaa
      nim kahvi-kissa ☕️

      • Anonyymi00081

        Samaa mieltä juhla-mokka on parasta.


    • Anonyymi00082

      Uusi toimija siellä kahvilaa juuri pystyttää. Loistavaa pääsee monen vuoden jälkeen taas kahvittelemaan.

      • Anonyymi00083

        Hämeen Sanomissa päivitystä torikahviloiden aidoista.Ilmeisesti omistajan isä tiukkana keskustelu osiossa.


    • Anonyymi00084

      Onnea ja menestystä Kotipullalle 🥳

    • Anonyymi00085

      Torin kahvinhinnat ovat sellaisia, että mieleuummin kantaa termospullossa itsre tehtyä kahvia mukana.

      • Anonyymi00088

        Rahalla saa ja hevosella pääsee...


    • Anonyymi00086

      Entinen pitäjä mainostaa että Mäntyharjun torikahvila on avattu kurkiniemeen. Siis vanha KATOS on kasattu sinne. Haiskahtaa vähän katkeruudelle.

      • Anonyymi00089

        Jokuhan lauloi en ole katkera mutta kuitenkin


      • Anonyymi00090

        Välillä kannattaa polkea muutakin kuin hintoja voi tulla erilainen pulla uunista 😉😂


      • Anonyymi00091
        UUSI

        Siellä ei taida olla enää alkoholilupia. Korjatkaa jos olen väärässä.
        Toisaalta hyvä niin ettei syyllisty rattijuopumuksiin/ruorijuopumuksiin


      • Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Siellä ei taida olla enää alkoholilupia. Korjatkaa jos olen väärässä.
        Toisaalta hyvä niin ettei syyllisty rattijuopumuksiin/ruorijuopumuksiin

        Eikö kurkiniemessä voi enää sammuttaa janoa?
        Terveisn kemisti 😉


      • Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Siellä ei taida olla enää alkoholilupia. Korjatkaa jos olen väärässä.
        Toisaalta hyvä niin ettei syyllisty rattijuopumuksiin/ruorijuopumuksiin

        Eikä asiakkaat humallu 😆


    • Anonyymi00087

      Onkohan velat maksettu?
      Vaikuttaa kaksinaamaiselle touhulle 🫤

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe