oisko kellään kiinostusta opettaa mua pelaamaan petankia voitais sitten aloittaa petankiliiga kuusamossa esim niin että olisi piirisarjat esim alueittain tolpanniemi kirkonkylä nilo ruka jne. alueita joissa pelattaisiin sisäisesti ensin ja siten valittaisin alueen edustaja sitten kilpailuun jossa alueiden edustajat voisivat keskenään mittelöidä petankkipelin merkeisä ja voitaja saisi aina palkinnon joka olisi alueen palkinto seuraavaan turnaukseen asti miltä kuulostaa ajatus petankkiliigasta ps tarvitsen apua pelin opeteluun ensin
Vastaukset 10
- Anonyymi
vastauksia!
- Anonyymi
Ei oo vastustajia niin eipä kiinnosta
- Anonyymi
luodaan petankkiliiga. otetaan selvää kiinnostuneista osallistujista ja pisteteään homma käyntiin. olen kiinostus.
- Anonyymi
pistetäään pystyyn. tulkaa auttamaan,
- Anonyymi
no!
- Anonyymi
En periaatteessa ostanut kauppiaalta imuria koska ei osannut käyttäytyä niin kuin noissa hommissa pitäisi. Pyöri täällä viikolla 45 vuonna 2016 141cm lippa pystyssä lihavahko poika. Löin oven kiinni pulleron edestä ja sanoin et opettelee ensin käytöstapoja ennen kuin tulee meitin ovelle kauppaamaan yhtään mitään.
- Anonyymi
häh
- Anonyymi00010
Täällä ei osaa kukaan pelata mitään
- Anonyymi00011
Petankkiahan tuo haluais
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513- 29513
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485