Yritän kirjoittaa sinulle mies

Anonyymi-ap

viestiä, mutta näin pitkän ajan jälkeen on tosi vaikea sanoa mitään.

47

1028

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riittää hei tai moi. Sama vaikeus minulla.

• Anonyymi

Sano vaan jotain, mikä tahansa on parempi kun ei mitään.

• Anonyymi

Kirjoita heti joku pieni viesti niin lupaan lähestyä sua kunnolla.

• Anonyymi

Miksi on pitkä aika?

• Anonyymi

Ei multa. ⚠️ Tuttusi EI kirjoittanut tätä⚠️

• Anonyymi

Laita kulta jotain! Saat heti takaisin viestin. Tiedämme molemmat tilanteemme ja on kyllä aika nyt ratkaista tilanne molemmille eduksi

• Anonyymi

Kyllä näin on.

• Anonyymi

Vielä! Kokeillaan päivä viikko kuukausi vuosi vai tappiin asti

• Anonyymi

On siitä aikaa jos oltiin parikymppisiä tai alle.

• Anonyymi

Haluan vain tietää kiinnostuksen. Sanoilla ei ole väliä.

• Anonyymi

Eikö se silloin kerro kaiken olennaisen.

• Anonyymi

Just niin. Ei ollu suhteessa mitään kestävää, jutut vaan diipadaapaa ja hyvää päivää.

• Anonyymi

Kyllä se kertoo. Tilanne tuntuu liian hankalalta. Olen huolestunut ja jännittää liikaa että mies alkaa vängätä 😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kertoo. Tilanne tuntuu liian hankalalta. Olen huolestunut ja jännittää liikaa että mies alkaa vängätä 😒

Ei kai hänelle tarvitse välttämättä kirjoittaa, jos on vaan antamassa pakit pitkän ajan jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just niin. Ei ollu suhteessa mitään kestävää, jutut vaan diipadaapaa ja hyvää päivää.

Entäpä itselläsi?

• Anonyymi00043
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ne sitten teki jos eivät keskustelleet kunnolla/huolella

• Anonyymi00044
        Anonyymi kirjoitti:

Onko gubbe vängääminen ja vongaaminen sama asia? Huonompi tilanne sitte

• Anonyymi

Riippuu vähän tilanteesta mikä silloin on ollut.
      Itse olen jättänyt viestin lähettämättä ja katunut sitä sitten paljon myöhemmin että ehkä olisi pitänyt.
      Harvemmin olen katunut kun olen viestin lähettänyt, koska tunne tullut että tein osani.

• Anonyymi

Miksi jätit sitten lähettämättä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jätit sitten lähettämättä?

Joskus aiemmin? En enää tiedä syytä. Nolous. Häpeä, ehkä.Halunnut myöntää tunteita toiselle tai edes itselleni. Epäillyt että toinen on varattu tai aika varma ollut asiasta.

Sitten on yksinkertaisesti se syy että joskus asiat menneet sosiaalisissa ympyröissä päin helvettiä kun lähestynyt väärää naista.

Sillä viestin lähettämisellä kun voi pilata maineensa.

• Anonyymi

Minä tiedän.

• Anonyymi

Ei se mitään. En minäkään enää ole kehdannut yrittää kun ei siitä vuosia sitten tullut mitään.

• Anonyymi

Ymmärrän sinua ap. Älä huoli.
      Itsekin yritin aikoinaan yhteyttä tärkeään kaipaamaani ihmiseen soittamalla ja viesteillä. Hän ei koskaan vastannut mihinkään.

Varmasti pitkän ajan jälkeen on rankkaa ottaa yhteyttä.
      Voimia jos jaksat. Itse en enää jaksa. Elämän kokemukset veivät voimat.

• Anonyymi

Soita vaan reilusti mulle , niin homma hoituu.

• Anonyymi

Soita, annanko numeroni?

• Anonyymi

Eli olet samassa tilanteessa kuin minäkin.

• Anonyymi

Ainahan voit ulkoistaa tämän ongelman. Kysytäänpä mitä AI kirjoittaisi: Eräs tuntematon nainen kirjoitaa, ettei keksi mitään kirjoitettavaa kaipaamalleen mieshenkilölle, johon ei ole ollut pitkään aikaan yhteydessä. Keksi jokin sopivan herkkä aloitus, jotta mies kiinnostuisi.
      Tässä on muutamia erilaisia, herkkiä mutta luontevia aloituksia, joilla nainen voisi ottaa yhteyttä mieheen pitkän tauon jälkeen — riippuen vähän siitä, millainen sävy tuntuu luontevimmalta:

💌 1. Lämmin ja vilpitön

“Huomasin tänään jonkin pienen asian, joka toi sinut mieleeni — ja tajusin, että kaipaan oikeasti kuulla, mitä sinulle kuuluu.”

Toimii hyvin, jos halutaan olla aito ja rehellinen ilman liikaa dramatiikkaa.

🌙 2. Hieman runollinen ja tunnepitoinen

“Jotkut ihmiset vain jäävät mieleen, vaikka vuodet menevät. En oikein tiedä miksi, mutta sinä olet yksi niistä.”

✨ Herättää miehessä helposti lämpimiä ja uteliaita tunteita.

☕ 3. Kevyt ja lämmin, sopii jos haluaa rikkoa jään rennosti

“Tuli yhtäkkiä mieleen, miten hauskaa meillä joskus oli — ja sitten mietin, mitä sinulle nykyään kuuluu. :)”

🙂 Luonteva ja turvallinen tapa aloittaa ilman suurta tunnetunnustusta.

🌾 4. Rehellinen ja vähän haavoittuva

“Olen miettinyt useamman kerran, pitäisikö kirjoittaa sinulle, mutta en oikein tiennyt mitä sanoa. Nyt ajattelin vain sanoa hei.”

🕊️ Tässä on aitoa herkkyyttä ja rohkeutta — usein juuri se koskettaa eniten.

Rennohko ja lämmin

“Moi sinä vanha turjake. En tiedä miksi tulit tänään mieleen, mutta tuli sellainen olo, että pitäisi kysyä, mitä sulle kuuluu — ennen kuin unohdan taas seuraavaksi vuodeksi. 😄”

Ystävällinen ja kevyt, mutta jättää aidon oven auki jatkolle.

Täytyy kyllä sanoa, ettei mikään noista kolahtaisi itselleni. Suosittelen siis kirjoittamaan jotain henkilökohtaista ja herkkää, jonka molemmat varmasti muistaa. Se saattaa tepsiä. Mutta kuten moni aiemmin ehdotti, niin pelkkä Moi, Hei tai Heippa saa toisessa päässä ajatukset laukkaamaan ja kämmenet hikoamaan, jos teillä on jäänyt juttu aikoinaan kesken. Eikä se ole maailman loppu, jos toinen on pyyhkinyt sinut pois mielestä. Saitpahan asian pois päiväjärjestyksestä ja se nolouden tunne häipyy kyllä pian. Onnea matkaan.

• Anonyymi

Minä olen sellainen ylpeänsorttinen pohjoisen nainen, joka en rupea tyrkyttämään itseäni viesteillä sellaiselle miehelle, joka on ghostannut minut useamman kerran.
        Periaatteeni kun on, jotta "ei tukita, jos ei tykätä".....

• Anonyymi

"Hei! Aidan maalaukseen kaipaisin apua, kun tuo talvikin yrittää jo lähennellä. Olisiko sinulla viikonloppuna aikaa sellaiseen?"

• Anonyymi

Herkullisilla ruuilla katettu ruokapöytäkin voisi toimia houkuttimena?
      Tunnettu sanonta on, että "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta" ;)

• Anonyymi00046

Taitaa mm sushitarjotin summuu olla kaukana ns arjestas heppu

• Anonyymi

Odotan viestiäsi ihanuus

• Anonyymi00032

Olinkohan mielessäsi jouluna samoin kuin sinä olit minun mielessäni?

• Anonyymi00033

Mahdollisesti, mikäli olet hän. Ketä sinä kaipaat?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mahdollisesti, mikäli olet hän. Ketä sinä kaipaat?

Kaipaan naista, jonka kanssa emme ole pitkään aikaan viestitelleet.

• Anonyymi00034

Ei kannata kirjoittaa jos pelottaa, miehet vihaa pelkureita.

• Anonyymi00037

Eikä vihaa. Miehet eivät vihaa vaan osaavat vastata asiallisesti.

• Anonyymi00035

Miehet on helppoja. Joten kirjoita vaikka jotain tämän tyylistä.

Näin "xxxx jutun" ja muistin kuinka me tehtiin siellä. En olisi uskonut että näin monen vuoden jälkeen pysyt minun mielessäni. Halusin vain myöntää ja kertoa, samalla kun halusin kysyä mitä sulle kuuluu?

• Anonyymi00038

Tuo olisi aivan ihana viesti.

• Anonyymi00039

Minulle ainakin voi sanoa mitä tahansa. Tosin haukuista tulisi varmaan paha mieli.

• Anonyymi00040

Juu wi tarviikkaan kun kaikki sanomisesi on valetta

• Anonyymi00041

Lähetin viestin, mutta en saanut viestiä takaisin.

• Anonyymi00042

Hei mies sekä aloittajamies että muu mies halusin kuulla äänesi kun oot aina äänessä. Prööt

• Anonyymi00047

Aloittaja on nainen.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Aloittaja on nainen.

No kirjoititko viestin?

• Anonyymi00049

Voi kirjoittaa mitä tahansa väliltä "hei" ja "haluan sinut nyt heti".

• Anonyymi00050

Ja valhe jatkuu!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3476
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2432
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      120
      1242
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1119
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      50
      963
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      815
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      731
    Aihe