Ja miksi olet niin välinpitämätön? Ei nyt tykätä tarvi, mutta olisi kiva joku ystävällisyys tms.
Miksi et anna anteeksi mitään?
17
449
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi välittäisin, kun rikkoisin samalla itseni? Saat haettua sen ystävällisyyden muualtakin.
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Entä jos haluan vain sinut? -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos haluan vain sinut? -sivusta
Siinä tapauksessa sinä saisit minut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa sinä saisit minut.
Oletko osoittanut välinpitämättömyyttä kaivattuasi kohtaan?
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua. Oon ihan ällö rakastunut suhun. Jos itse lähestyisit rehellisesti niin mikään ei olisi epäselvää. Halusit jättää minut epävarmuuteen. Minä sentään rehellisesti kerroin mitä olen kaivannut, mitä haluan ja osoitin selvästi kiinostukseni. Sinä vain vihjailit ja leikit.
M>N - AnonyymiUUSI
Vastaan sinulle kuin ajatuksissani olevalle ihmiselle:
Jokaisen ihmisen elämässä voi tapahtua surullisia asioita. Sairautta ja kuolemaa. Ihmisen elämä järkkyy näiden tapahtumien myötä. Mitä luulet hänen silloin ajattelevan palstasta? 0 - AnonyymiUUSI
Epävarmuutta on tullut miehen suunnalta.
Viime tapaaminen kahvittelun merkeissä oli hyvä keskustelu... Siitäkö jatketaan yhdessä muru ❤️❤️❤️❤️oot rakas
Naiselta🌹 - AnonyymiUUSI
Ei ole mitään mitä sun pitäis pyytää anteeksi. Minun on pakko uskoa mitä kerroit siksi en voi tai uskalla tehdä mitään. Jos haluat korjata jotain mitä epäilet että olen käsittänyt väärin niin toivoisin että voisit kertoa asiasta... Tiedän että kynnys taitaa olla liian korkea ja luulet että piikittelisin tai jotain koska et luota minuun. Minulla on takki tyhjä en osaa neuvoa ja itse en voi tehdä mitään. Jos et aijo tai halua tehdä mitään niin ehkä olisi parempi että unohdat minut. Itse en voi enää tehdä mitään... En ole katkera mistään kaikkea parasta toivon sinulle. Jos päätät lähestyä minua niin olisin onnellinen ja olisin valmis.
- AnonyymiUUSI
Kertoiko irl?
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Tykätä ei tarvitsisi, mutta olisi toiveissa saada joku kiva kohteliaisuus?! Miten itse selittäisit tämän ristiriitaisen lauseen?
- AnonyymiUUSI
oon mikä oon pahoittelut
- AnonyymiUUSI
Ei kaivattuni ymmärtääkseni ole anteeksipyyntöä minulle velkaa.
- AnonyymiUUSI
Koska ei pyydetä mm.
- AnonyymiUUSI
Eikö tässä ole kyse anteeksiannosta eikä anteeksipyynnöstä?! Entä jos on kyseessä ns. itsevarma välinpitämättömyys?
- AnonyymiUUSI
Totta muuten. Eli on pyydetty, mutta ei annettu. Mun moka.
- AnonyymiUUSI
Loputon anteeksi antaminen ei johda muuttuvaan käyttäytymiseen sen henkilön osalta, joka aina odottaa saavansa kaiken anteeksi. Siksi loppui se anteeksiantaminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492408Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on562178- 351738
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2081698Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681640- 191487
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861414Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81389Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191314Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291