Huhhuh olipas painajainen. Näin nimittäin unta että olin Dacia-kaupassa ja olin allekirjoittamassa tilaussopimusta uudesta Dusterista. Meinas valahtaa jännäkakka mutta onneksi tajusin kaiken olevan vain unta. Mietteitä. Kommentteja.
Näin. Unta Daciasta
23
253
Vastaukset
- AnonyymiTarkoititko, että menit laittamaan nimesi sellaiseen rahoituspaperiin johon sinulla ei ole varaa? - AnonyymiJuuri sitä tarkoitin. Jännäkakka oli juuri valahtamassa pöksyihin. Huhhuh. Onneksi oli vain pahaa unta. Onneksi. 

- AnonyymiMonet kerrat meni yöunet saksalaisen "premium" auton omistajana ,kun ei vaan autoa saatu toimimaan jatkuvista korjaamo käynneistä huolimatta. - AnonyymiOliko vanha mittariruuvattu saksan taksi. Sitä saa mitä tilaa! 

- AnonyymiMietteitä. Kommentteja. Miksi sinä päädyit Daciaan. Tällä palstalla nähdään pahoja unia koko autosta ja sitten toiset ostaa pää märkänä Dacioita. En ymmärrä tätä logiikkaa. En lainkaan. 
- AnonyymiKauheita noi painajaiset, ostin harleyn unessa joka alkoi vuotaa heti öljyä joka aukosta. 
- AnonyymiNäin kamalaa painajaista että ostin dacian ja hajosi alustanosat ja ketju alkoi rallattaa. Onneksi heräsin ja on toyota pihassa. - AnonyymiJoo sun pihassa mätänee Corolla DX. Saitko tonnilla. Mun pihassa on uuden karhea Dusteri. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Joo sun pihassa mätänee Corolla DX. Saitko tonnilla. Mun pihassa on uuden karhea Dusteri. 2022 corolla touring sports, ostettu uutena 33 tuhannen euron hintaan. Sinä olet se köyhä tässä tapauksessa mitä yrität minusta maalata. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:2022 corolla touring sports, ostettu uutena 33 tuhannen euron hintaan. Sinä olet se köyhä tässä tapauksessa mitä yrität minusta maalata. Hähähhää mun Dusteri maksoi vain 28 k€ ja on uudempi kuin sun tojos. Ja on parempi. Hähähähäää 

- AnonyymiLukekaa tm koeajo Daccia Bigseristä. 
 Esim paljon hiljaisempi kuin lähes puolet kalliimpi Toyota Rav4.- AnonyymiHidas, ruma, epäluotettava. Kaippa sitä joku tietty auton voi ostaa pelkällä melutaso kriteerillä. Toyotat on aina olleet äänekkäitä, tojo panostaa osien kestävyyteen, ei siihen paljonko vaahtomuovia on ovissa ja kaarissa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hidas, ruma, epäluotettava. Kaippa sitä joku tietty auton voi ostaa pelkällä melutaso kriteerillä. Toyotat on aina olleet äänekkäitä, tojo panostaa osien kestävyyteen, ei siihen paljonko vaahtomuovia on ovissa ja kaarissa. Eipä nuo mainitsemasi kriteerit sovi kuin Toyotaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eipä nuo mainitsemasi kriteerit sovi kuin Toyotaan. Miksi daciat on paalissa 200tkm mennessä? Ei niitä ainakaan nettiautossa näe. Toyotia sen sijaan löytyy vasta katsastettuna vielä 400tkm ajettunakin. Voithan sinä toki vetää laput silmille ja kieltää miten asiat oikeasti ovat. 

- AnonyymiTungen sen kakkas takaisin sun hevoseen 
- AnonyymiHuhhuh. Lakana oli aamulla märkä kun näin unia uudesta Daciasta. Mietteitä. Kommentteja. - AnonyymiEhkä psykiatri osaisi selittää uniasi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ehkä psykiatri osaisi selittää uniasi. Huoh. Psykiatri ei osannut selittää tapahtunutta. Ajelee kuulemma itse uuden karhealla Dusterilla. 

- AnonyymiTaas näin painajaisen Daciasta. Jengi täällä ajelee uudenkarheilla ja kiiltävillä Dacioillq. On Rombatin akkuu ja karvanoppii. Unohtamatta kiinarenkaita. Mulla ruosteinen tojo joka lahoaa tuossa pihalla. Että kyrsii. Mietteitä. Kommentteja. Ajatuksia. - AnonyymiBigsteri on miehekkään karvaisen äijän auto. Osta sellainen. Naiset pysyy taatusti kaukana!! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Bigsteri on miehekkään karvaisen äijän auto. Osta sellainen. Naiset pysyy taatusti kaukana!! Myös karvaisten naisten auto! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Myös karvaisten naisten auto! Ihanaa ihanaa. Tykkään karvaisista naisista. 

- AnonyymiMinun ei ole tarvinnut uneksia,ostin 266 tuhatta ajetun ja siihen tuli 222 tuhatta lisää ennen kuin kolaroin sen johon en ollut syyllinen ja se meni lunastukseen. Toisilla unet ,mulla kokemus. Minähän aina olen sanonut että tällä palstalla on unelmoijia mutta vähän jolla on kokemusta mistään oikeastaan 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628
- 111312
- Helvetistä ei ole paluutaKun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037
- 45932
- 45884
- Järjetön Topi-iltaLisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849
- Miksi nainen nukut huonostiOnko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764
- 44750
- 44736
- 46666