Sama ilmiö mennään sitten pyörillä tai autoilla.
Minä minä-ilmiö.
Eilen nuori mies ja vanha jäärä polkivat eri suunnilta ylittääkseen samaa katua.
Jäärä alkoi nimittelemään todella törkeästi kun meinasi tulla yhteentörmäys.
Suojatien yli olin seuraavassa kadunkulmassa menossa, mutta eihän suomalaista jäärää hetkauta pysähtyä antaakseen jalankulkijalle tietä, vaikka liikennemrrkkikin niin "kehottaa".
Jäärät pyörien päällä
16
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ihan 70-80 vuotiaita ukkoja nämä jäärät. Näille pitäisi määrätä rollaattori käyttöön, niin olisi meno rauhallisempaa kun renkaat kulkisivat hillitymmin. 😤
- Anonyymi
Mäkin meinasin teloo yhden jäärän. Jäärä ei ollut kun arvolta +50, mutta alle 60. Mää uskoisin, et mää olin se jäärä. No, mää en omaa vielä selvinnäkijän kykyjä, että tietäisin, mitä jäärät ajattelee, kun suuntamerkkien (auton vilkku tai käden heilautus fillarilla ajaessa) on tuntemattomia käsitteitä tänä päivänä.
T. Jäärä
Ps. Pikkujäärät ei osaa senkään vertaa liikennesääntöjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin meinasin teloo yhden jäärän. Jäärä ei ollut kun arvolta 50, mutta alle 60. Mää uskoisin, et mää olin se jäärä. No, mää en omaa vielä selvinnäkijän kykyjä, että tietäisin, mitä jäärät ajattelee, kun suuntamerkkien (auton vilkku tai käden heilautus fillarilla ajaessa) on tuntemattomia käsitteitä tänä päivänä.
T. Jäärä
Ps. Pikkujäärät ei osaa senkään vertaa liikennesääntöjäMinä en ole jäärä vaan kapinoin kaikkia sääntöjä vastaan. Olen siis idiootti mutta ylpeä.
- Anonyymi
Ainoastaan idiootit on ylpeitä idiooteista, ylpeyden aihe tietenkin kai sekin, että on idiootti.
- Anonyymi
No mutta yhyy.
- Anonyymi
Porilainen ei tiedä edes että kummalla puolella kevyen liikenteen väylää kävellään, ja tämä on tosi. Kertoo todella porilaisesta tyhmyydestä. Jatkuvasti oikealla puolella pyöräilevää vastaan kävelee väkeä samalla puolella. Ei osata liikennesääntöjä sen vertaa.🤣
- Anonyymi
hyppää ny vattalles pässi, kävellä saa kumpaa reunaa tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärällä puolella vastaan kävelijöiden yli saa ajaa vapaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
läskipää kokeilee vaan, laitan sun pippelin ketjun ja rattaan väliin ja polkasen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
läskipää kokeilee vaan, laitan sun pippelin ketjun ja rattaan väliin ja polkasen
Koita poitsu ihan vapaasti. Otan nenästäsi kiinni ja väännän niin että räkä lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita poitsu ihan vapaasti. Otan nenästäsi kiinni ja väännän niin että räkä lähtee.
" väännän niin että räkä lähtee"
se olisi ystävällisesti tehty, säästäisin nessurahat muuhun käyttöön :D - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja käsilläkin saa kävellä muttei moottoritiellä. Tulee sakko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raumalla on oikea ja vasen kaista. Porisa on oikea ja väärä kaista. Porilainen ajaa aina väärällä kaistalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raumalla on oikea ja vasen kaista. Porisa on oikea ja väärä kaista. Porilainen ajaa aina väärällä kaistalla.
ahlasissa kuljetaa vasemmal kans ko sillo näkee tuleeks joku jussi autol yli vai ei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ahlasissa kuljetaa vasemmal kans ko sillo näkee tuleeks joku jussi autol yli vai ei
Se on niin paljon mukavampi jäädä auton alle edestäpäin kuin yllättäen takaapäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on niin paljon mukavampi jäädä auton alle edestäpäin kuin yllättäen takaapäin.
laitat kalastuspuvun kainaloihin asti niin ei saa takaapäin yllättäen iskettyä, syntyy vähemmän mökki-Paseja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944135
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.663393Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723044SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812519Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52336Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1982092Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302041- 41820
- 52746
- 70735