Niin, että olen vakavasti harkinnut jomman kumman kyseisen pyörän hankintaa!
olisin kiinnostunu kuulemaan käyttökokemuksia molemmista malleista.
toi 620 on käsittääkseni uusi malli ja varustettu ruiskulla ja tietenkin 20cc isommalla sylinterin tilavuudella ja tuottaa 60hv eli 9hv enemmän kuin tuo vanhempi 51hv:nen kaasariversio!
onko noilla siis paljon eroa?
620 on ainakin koeajettavana ducati kiertueella, mutta ikäni vuoksi koeajo ei ollut vielä mahdollista.
eli kaikki info on tervetullutta ja haluaisin tietää myös pyörän heikot kohdat.
kiitos vastauksista jo etukäteen!
ducati monster 600 Dark ja 620 Dark
3
1293
Vastaukset
- Jani
menossa 600 Monsterilla. Ja tähän asti on piisannut. Ja heikkoja kohtia ei oikeen ole. Vain se että nälkä kasvaa syödessä ja kuume isompaan Ducatiin kasvaa.
- Esko
entäs toi kulkupuoli?
kiihtyvyys, sun muut?
ajettavuus?
jaksaako kone vetää hyvin kakspäällä ajettaessa eli esim pitämään jotain 120km/h nopeutta miten hyvin? - Fabio T.
Esko kirjoitti:
entäs toi kulkupuoli?
kiihtyvyys, sun muut?
ajettavuus?
jaksaako kone vetää hyvin kakspäällä ajettaessa eli esim pitämään jotain 120km/h nopeutta miten hyvin?Ehdottaisin 750:stä 620:n tilalle...moottori on vääntävämpi (ja max. vääntö on vielä pienemmillä kierroksilla) ja tehoa on pikkuisen vielä enemmän... ja hintakaan ei ole merkittävästi suurempi...kummatkin ovat ruiskumalleja, jotka desmodromisen venttiilinohjauksen kanssa antavat paljon mahdollisuuksia moottorin ominaisuuksien säätöön halutuksi myöhemmässä vaiheessa...
Mielestäni 750:n on hinta/laatusuhteeltaan tasapainoisin vaihtoehto...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740