Myydyimmät vaihtoautot syyskuussa 2025:
1. Volkswagen Golf
2. Skoda Octavia
3. Mercedes-Benz C
4. Toyota Corolla
5. Volkswagen Passat
6. Mercedes-Benz E
7. Audi A4
8. Ford Focus
9. Toyota Yaris
10. Volvo V70
Myydyimmät sähköautot syyskuussa 2025:
1. Volkswagen ID.4
2. Polestar 2
3. Tesla Model 3
4. Skoda Enyaq
5. Tesla Model Y
6. Audi Q4 e-tron
7. Volvo XC40
8. Audi e-tron
9. Volkswagen ID.3
10. Kia EV6
https://www.sttinfo.fi/tiedote/71495221/nama-olivat-syyskuun-myydyimmat-vaihtoautot-sahkoautoissa-uusi-ykkonen?publisherId=69821200&lang=fi
Hyvin menee Skodat kaupaksi
17
334
Vastaukset
- Anonyymi
Myydyimmät itäautot syyskuussa 2025:
1. Skoda Eunug
2. Skoda Octavia
3. Skoda Skodiaq
4. Skoda Favorit
5. Skoda Mb1000
6. Skoda Superbee
7. Skoda Wroomster
8. Skoda Elfrog
9. Skoda Felicia
10. Ihan vaan Skoda- Anonyymi
Tuliko tuo jostakin hoitolaitoksesta,jossa olet?
- Anonyymi
Listassa on vain yksi paha virhe.Kaikki Skodat ovat nykyään LÄNSIAUTOJA TOLLO!!!!!
- Anonyymi
Lama syvenee, halvoilla venäläisillä autoilla alkaa olla kysyntää.
- Anonyymi
Olet Venäjältä kotoisin?
1809: Suomi siirtyi osaksi Venäjän keisarikuntaa, saaden autonomisen aseman suuriruhtinaskuntana.
1917:
Suomi itsenäistyi Venäjän vallasta marraskuussa 1917, ja itsenäisyysjulistus hyväksyttiin 6. joulukuuta.
- Anonyymi
Hyvin menee, mahorkka palaa!
- Anonyymi
Ei ihmekään kun kaupantekijäisiksi saa purkin kaviaaria.
- Anonyymi
Toyotistella on syvä inho Eurooppaa kohtaan. Miksi eivät muuta sinne ihanaan Kaukoitään?
- Anonyymi
Terolla tuska kasvaa ja sen näkee hyvin hänen näistä vastauksista ja kiukuttelusta.
Tyypillinen käyttäytymismalli lapsille ja kehittymättömälle pudokkaalle. - Anonyymi
Olen itse ajanut Länsi Skodilla jo v. 1999 asti ja merkkihän EI VAIHDU.
- Anonyymi
Ajan Skodalla - Olen siis kommunisti.
Jore - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JoreMikä on " länsiskoda" ? Miksi perinteiselle itäautolle pitää yrittää sovittaa jotain länsiauton profiilia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on " länsiskoda" ? Miksi perinteiselle itäautolle pitää yrittää sovittaa jotain länsiauton profiilia?
Koska SKODA on paras LÄNSIAUTO !!!Kuten tiedät ja olet varmasti kateellinen ...tyhmyyttäsi.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JoreAjan Länsi Superbilla. Olen IKL,n Mies!
- Anonyymi
Käytetyt Skodat ja Golffit menee kaupaksi sen vuoksi, koska ne on äärimmäisen halpoja joka johtuu siitä, että niitä on paljon kaupan. Koska ne on halpoja, niin se ei kirpaise kovin paljon kun ne hajoaa......
- Anonyymi
Ja skoodia ja golffia on sen takia myynnissä paljon, koska omistajat yrittävät epätoivoisesti päästä eroon niistä ennenkuin ne hajoaa. Ketjumoottori, automaatti vaihteet massavauhtipyörä ongelmat päällimmäinä vikoina, vain muutama mainitakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja skoodia ja golffia on sen takia myynnissä paljon, koska omistajat yrittävät epätoivoisesti päästä eroon niistä ennenkuin ne hajoaa. Ketjumoottori, automaatti vaihteet massavauhtipyörä ongelmat päällimmäinä vikoina, vain muutama mainitakseni.
Luetellaanko tähän nyt myös Toyotan viat?
Ne kun ei mahdu edes yhteen postaukseen, niitä on kertynyt jo niin paljon.
Lämmönvaihtimet ja hapettuvat korkeajännite johdot tolee heti mieleen.
Ei saada kuntoon Toyotan toimesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on727454- 717196
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1525886Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544847En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204129Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53790- 313427
- 373348
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802833Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092462