aina kun nähdään? Hmmm.
Ystävällisyyttä?
Kysyn naiselta.
Miksi hymyilet minulle
36
440
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se sellainen aito hymy? Sitten varmaan johtuu sinusta.
- Anonyymi
Kyllä se minusta on. Heti kun huomaa minut, suu kääntyy hymyyn.
Kaunista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista.Ihmiset tykkää sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista.Ehkä hän pitää sinusta. Taidat olla itse mukava ja komea. Siinä on jo monta syytä hymyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset tykkää sinusta
Tykkää kyllä, haluaisin sinun tykkäävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää kyllä, haluaisin sinun tykkäävän.
Ookoo
- Anonyymi
Olet ihan pellen näköinen.
- Anonyymi
Sitä ihmettelen itsekkin jos noin.
- Anonyymi
Näin luotte yhdessä symbioosin
- Anonyymi
Vähän niinkuin sienet.
- Anonyymi
Minä ainakin hymyilen ihmisille joista pidän tai jotka vaikuttavat mukavilta.
En tiedä miksi se tuntuu jostain oudolta, sillä niin minä olen saanut paljon ystäviä, ihan outoa vai mitä, että ystävällisellä käytöksellä ja hymyllä saa vastakaikua.
Minusta se on vaan ihan normaalia vuoro vaikutusta ihmisten kesken.
Naiselta - Anonyymi
Ystävällisyyttäni hymyilen aika monelle, myös hänelle.
- Anonyymi
Hymyillen vuosia lisää elämään helposti.
- Anonyymi
Kannattaa opetella tunnistamaan sellainen feikkihymy oikeasta hymystä ja microilmeet. Ne kertoo paljon todellisesta tunnetilasta, inhosta ja oikeasta mielenkiinnosta.
- Anonyymi
Feikkihymyjä näkee kaikkialla. Niitä aitoja todella vähän.
- Anonyymi
Koska tykkään susta.
- Anonyymi
Hymy kertoo paljon, mutta katse vielä enemmän. Se ei valehtele, vaikka suu yrittäisi.
- Anonyymi
Totta. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Sivusta
Mitä ootsä huomannu että yritän porautua katseellani sinuun.
- Anonyymi
Hymy on taikaa ja tarttuu .... parempaa kuin suklaa ja shoppailu, mieti 4 syytä hymyyn.
Koska viimeeksi.- Anonyymi
Jos pyytää poikaystävää tuomaan tullessaan kaupasta suklaata… ja tuot pelkän hymyn… niin arvaatko miten käy?
😂😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pyytää poikaystävää tuomaan tullessaan kaupasta suklaata… ja tuot pelkän hymyn… niin arvaatko miten käy?
😂😂😂Tää oli illan paras🤣 Ajatus oli toki kaunis, mutta toteutus vähän vilkuttaa🥴
- Anonyymi
Maalaiskaupassa (S-Market) kaikki myyjät on komennettu tervehtimään iloisesti asiakkaita. Kun työntekijät moikkaavat mua hyllyväleissä niin en suinkaan lähde kehittelemään siitä mitään suhdedraamaa.
- Anonyymi
Juuri näin. Kuuluu koulutukseen. Asiakkaat tykkää hyväntuulisen näköisistä asiakaspalvelijoista. Kauppa käy paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Kuuluu koulutukseen. Asiakkaat tykkää hyväntuulisen näköisistä asiakaspalvelijoista. Kauppa käy paremmin.
Kotona ei jaksa enää hymyillä työpäivän jälkeen 😂
- Anonyymi
Hymyilevien ihmisten seurassa on paljon hauskempaa ja saavat minutkin hyvälle tuulelle ja vaistomaisesti hymyilemään huononakin päivänä.
Sivusta - Anonyymi
Koska tunnen sua kohtaan niiiiiiin paljon outoa kun olet lähellä ja paha olla kun olet kaukana
- Anonyymi
Voi sua, joudut kyllä paljon kokemaan pahaa oloa. 😥
- Anonyymi
Jos hymyilee kaikille on ystävällinen. Jos ei hymyile kuin sulle, se on tykkäämistä tai flirttiä.
- Anonyymi
Pidän hänestä, miehestä. Ystävänä, hänestä on tullut mulle tärkeä. Hän vastaa myös hymyllä takaisin.
- Anonyymi
No mutta, me ei olla ystäviä. Ei nähdä jne.
- Anonyymi
Siis ei nähdä niin paljon eikä olla tekemisissä, että voisi puhua ystävyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, me ei olla ystäviä. Ei nähdä jne.
Onko tää sitä kauko rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ei nähdä niin paljon eikä olla tekemisissä, että voisi puhua ystävyydestä.
Se on ihastunut sinuun. Äkkiä jutulle jos kiinnostusta on molemmilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihastunut sinuun. Äkkiä jutulle jos kiinnostusta on molemmilla.
Juu juttua tulis mutta häntä naista ei näy,puhelen siis itsekseni edelleen.
- Anonyymi
Kuinka usein näette? Minulta ainakin irtoaa hymy eräälle E-miehelle, koska pidän hänestä paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573715
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.453116Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1512934Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,372773SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722383Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s591881Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a221854Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1171728Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681160- 821131