Ravintolaselostus Hua Hinin kulinaristilta, jonka nettoeläke on suurempi kuin suomalaisten keskiansio bruttona
"Illalla varaus intialaiseen Muktiin.
Tein virheen en koskaan mene ravintolaan missä ei ole asiakkaita lainkaan mutta ei ole hyvä hinta laatusuhde, turhan kallis intialaisesta arkiruuasta.
Tuolla on hienot puitteet, siksi kohtuuton hintataso.
Kohtuuttoman kallis, ja laatu ei ole hinnan korvaajaksi."
Tarinasta ei käynyt ilmi että miksi valitsitte juhlapäivän illallisravintolaksi Muktin, mutta menitte päivällä jo erikseen toiseen ravintolaan? Yleensä synttärit on aikuisten kesken vain illallisen parissa ja siihen valitaan hyvä ravintola. Lasten synttärit pidetään päivällä.
Miksi siis valitsit ravintolan jossa ei ole ketään ja mistä tiesit ettei siellä ole ketään ja silti valitsit? Loppupelissä menittekö sitten sinne ollenkaan, kun sieltä et saanut kuvia otettua laisinkaan?
Harva ravintola saa 4,9/5,0 ja lähes kaikki arvostelut ylistää Muktin taivaisiin. Menen itse seuraavalla kerralla tuonne jos satun alueelle. Upea menu ja erittäin kohtuullinen hintataso selkeään laatuun nähden
https://www.muktihuahin.com/_files/ugd/a4508d_69b34fca7e354fadba4ace20b8ece700.pdf
Osaatko kertoa mistä kohtaa tuo ravintolan hieno menu on ylihintainen laatuun nähden? Miten se voi olla pystyssä, jos siellä ei käy kukaan?
Minulla on vastaus omiin kysymyksiini. Kävitte syömässä jossakin katuruokalassa päivällä ja sepitit tarinan siitä että menette illalla vielä Muktiin, jonka googlasit kärkipään ravintolaksi ja et ole käynyt siellä edes ovella oikeasti.
Syynä on se että luokittelet 100 bahtia "järkyttäväksi ylihinnaksi" jostakin ateriasta, joka on varmuudella kolme kertaa parempi ja isompi kuin sen katuruokalan annos, jonka söit. Siitä todellakin olisi kannattanut maksaa.
Kuka pihistelee vaimon syntymäpäivänä ja vie kuponkiruokalaan sadan bahtin takia? Veitkö Vantaalla vaimon jo nakkikioskille seuraavilla synttäreillään naatiskelemaan ja söittekö Skodassa vai seisaaltaan?
Liian kalliit syntymäpäivät vaimolla Hua Hinissa
26
316
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tuo riidan haasto kuulu Hua Hinin palstalle?
Tuumasitko että saat täältä enempi riitapukareita? 😂 Aimo oli kaksi viikkoa teillä tietymättömillä kela päivän jälkeen...
Tuli sitten korvat lurpallaan ja häntä koipien välissä kotiin... silmät mustana, lompakko, etu hampaat, nahka takki ja toinen kenkä hävinnyt eikä se toinenkaan ollut oma.
Ripitin aimoa siinä oikein kunnolla ja vetelin korvaan tillikoita niin että lätinä vaan kävi.
Kovasti oli katuvainen ja että ei ikinä enää tällaista tapahdu että kahdeksi viikoksi katoaa.
Annoin anteeksi koska minulla on suuri sydän ja kerroin aimolle ilo uutisen että olin perinyt alma-tädiltä viisi tonnia rahaa ja bolku pyörän. Aimo hihkui onnesta ja mentiin ostamaan sille kenkä. Aimo sanoi että nyt on kuules semmonen homma että me mennään naimasiin nyt! Aimo retuutti minut kädestä jonkun Jortti-Pekka nimisen hepun luo joka voi meidät vihkiä koska sillä oli ennen vene ja kipparin hattu. Aimo pyysi minulta ne kaikki perintö rahat että voi maksaa hää kulut ja salaisen hää matkan joka oli salaisuus.
Tuoreena parina sitten seisottiin Kotkan linja-auto asemalla odottamassa bussia hesaan.
Bussi tuli ja aimo kaivoi matka lipun taskustaan bussiin nousten. Kysyin että missä mun lippu on ni aimo sanoi että sä oot jo käynyt hesassa...
Meinasin tulla hulluksi. Aimoa ei näkynyt kuuteen viikkoon... Juhannuksena löysin sen veneen alta uuden poika kaverin kanssa tinttaamassa kolinaa...- Anonyymi
Anonyymi
2023-11-25 14:29:40
toinen kattaus nautittu, vaimon kanssa... hieman hinnakas 1500 bahtia, kaksi eri ruokalaijia, massaman hieman erilaista ja tandoori kanaa... nautitaan leivän kanssa.
https://aijaa.com/mCiOW6 - Anonyymi
Voi rakas lapsi taas on mielikuvituksesi laukannut, vieraita tuli 20 joten noilla hinnoilla ei juhlia järjestetä, se oli varmaan, kävimme kokeilemassa 1600 bahtia nokka, toinen ongelma oli thaikut eivät mielellään syö ruokia muista kansallisuuksista, siispä varasimme cha amista ruokapaikan, jossa juhlat pidettiin maksoi yhteensä 7800 bahtia jonka vaimoni itse maksoi, juomineen
https://ibb.co/9Pwhh4w
https://ibb.co/tTYzWbRx
https://ibb.co/B5VkMrPg
https://ibb.co/spCLNzyq
https://ibb.co/ccCJVvm4
https://ibb.co/pjGFw2jC
Sinä minun kerroit pitäneen 100 bahtia kalliina ruokana, minä pidä 30 bahtia kalliina jos se ei laatu vastaa hintaa, 1600 harvoin vastaa intialaisesta kotiruuasta, josta vaimoni ei edes pitänyt... 40x1600 on verraten paljon vaimoni tuloista, Thaimaassa on tapana että juhlakalulle tuodaan mukana pieniä rahalahjoituksia, jotka estävät kohtuuttomat kulut.
Joten otahan reppana rauhallisesti, ja elä elämääsi, jossain muualla kuin täällä valehtelemassa päivästä toiseen.
By NumnBall- Anonyymi
Muutenkin sinulla on hieman omalaatuinen käsitys thaimaalaisista tavoista juhlat järjestää juhlakalu itse, aina asiaa kompensoidaan vieraiden toimesta pienillä rahalahjoilla mitä kenelläkin on varaa, 100b tai jotain varojen mukaan, minä lupasin maksaa puolet kuluista, vaimoni ei koskaan pyytänyt bahtiakaan niihin, sai niistä rahalahjoituksista sen mitä juhlat maksoi, outoa ettei täällä kukaan tätäkään asiaa tiedä, toki lännessä puoliso tarjoaa vaimolleen syntymäpäivä safkat kuten minäkin tein mutta se on sitten täysin toinen juttu.
Voi kun rakkailla olisi muutakin kun paljon herjasanoja, mutta ne on täysin tyhjiä, valehtelua ja asioiden vääristelyä, vuodesta toiseen. - Anonyymi
7800 bahtia muistat siis summan ja vaimo maksoi? Ethän sinä muista edellistä lausettakaan mitä olet kirjoittanut. Mikä ihmeen 1600 bahtia? Katsoitko Muktin menua? Siellähän on 100-300 bahtin annoksia vaikka kuinka paljon. Et ole eläissäsi maksanut mistään 1600 bahtia per nokka. On nolouden huippu, jos vaimo joutuu maksamaan perheillallisen sukulaisilleen ja pönäkkä falle siinä patsastelee vieressä maha pinkeänä.
Sinä et ole ollut noilla synttäreillä mukana ollenkaan ja varsin masentunut tunnelma. Sinähän vihaat vaimosi sukua ja kerroit vältteleväsi heitä. He kun on likaisia thaimaalaisia jotka käyneet huonosti koulua ja asuvat kaatopaikoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin sinulla on hieman omalaatuinen käsitys thaimaalaisista tavoista juhlat järjestää juhlakalu itse, aina asiaa kompensoidaan vieraiden toimesta pienillä rahalahjoilla mitä kenelläkin on varaa, 100b tai jotain varojen mukaan, minä lupasin maksaa puolet kuluista, vaimoni ei koskaan pyytänyt bahtiakaan niihin, sai niistä rahalahjoituksista sen mitä juhlat maksoi, outoa ettei täällä kukaan tätäkään asiaa tiedä, toki lännessä puoliso tarjoaa vaimolleen syntymäpäivä safkat kuten minäkin tein mutta se on sitten täysin toinen juttu.
Voi kun rakkailla olisi muutakin kun paljon herjasanoja, mutta ne on täysin tyhjiä, valehtelua ja asioiden vääristelyä, vuodesta toiseen."minä lupasin maksaa puolet kuluista, vaimoni ei koskaan pyytänyt bahtiakaan"
Niin et ollut itse paikalla, koska olitte asumuserossa jo tuolloin.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"minä lupasin maksaa puolet kuluista, vaimoni ei koskaan pyytänyt bahtiakaan"
2010Niin sinulla on muutama aina toistuva teema köyhyys, avio-ongelmat, kateus ja katkeruus, mikä siihen on 2010 syynä, taidat olla kokemusasiantuntija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinulla on muutama aina toistuva teema köyhyys, avio-ongelmat, kateus ja katkeruus, mikä siihen on 2010 syynä, taidat olla kokemusasiantuntija.
Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Toisessa kuvassa huushollissa asui vielä nainen, toisessa kuvassa ei enää asunut. https://ibb.co/ccJpSBHV
Jos asunto menee tuollaiseen kuntoon, niin elämä on mennyt puliukon elämäksi ja naisesta ei ole tietoakaan. Kun vaimo ei ole tullut edes siivoamaan, on kyse perheväkivallasta ja sen pelosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Toisessa kuvassa huushollissa asui vielä nainen, toisessa kuvassa ei enää asunut. https://ibb.co/ccJpSBHV
Jos asunto menee tuollaiseen kuntoon, niin elämä on mennyt puliukon elämäksi ja naisesta ei ole tietoakaan. Kun vaimo ei ole tullut edes siivoamaan, on kyse perheväkivallasta ja sen pelosta.Sinä ja sinun kuvasi, hoida itseäsi paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja sinun kuvasi, hoida itseäsi paremmin.
Mutta kierrät kokoajan kysymyksen, mitä sinulle 2010 on sattunut, kun toistat tuota samaa teemaa toistuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kierrät kokoajan kysymyksen, mitä sinulle 2010 on sattunut, kun toistat tuota samaa teemaa toistuvasti.
Ei kirjoittanut 2010 tuota vaan minä eikä kyse ole hänestä vaan sinusta. Kuvasta näkee että jotakin on sattunut noiden kuvien välillä sinun kovasti mainostamallesi parisuhteelle, jota kerrot hoidetun hyvin. Jos tulee asumusero, niin se ei ole suhteen hoitamista ainakaan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kirjoittanut 2010 tuota vaan minä eikä kyse ole hänestä vaan sinusta. Kuvasta näkee että jotakin on sattunut noiden kuvien välillä sinun kovasti mainostamallesi parisuhteelle, jota kerrot hoidetun hyvin. Jos tulee asumusero, niin se ei ole suhteen hoitamista ainakaan hyvin.
Minä, kuka minä, miten asia sinulle millään muotoa edes kuuluu, en ole sanakaan kirjoitellut kanssasi, mikä on motiivisi levitellä suoria valheita, jurnuttaa perhe väkivallasta, mitä ei ole koskaan edes tapahtunut, kaltaisia minä on palstalla muutama ja liityt jotenkin 2010....
Emme ole asumuserossa, olemme olleet 26 vuotta naimisissa ja olemme edelleen, asumme yhdessä, en ole lainkaan väkivaltainen, tiedätkö että tuollaisen keksittyjen juttujen levittäminen ei ole kovinkaan terävää, syyllistyt yksityiselämää suojaavan tiedon levittämiseen, tai kunnianloukkaukseen, eikä puolustukseksi riitä se että joku mielikuvitus hahmo on herjannut sinua, mihin minulla ei ole osaa eikä arpaa, jos olet klappila etola auttaa, sinun osalta pelisi on jo pelattu kuviasi todistavat tämän ja pakoilusi.
Kuva on päivästä milloin vaimoni pakkasi tavaroita menivät siskon tyttärelle, solumuovissa on kauko-ohjattava seinä tuuletin, sekä pari pussia vuodevaateita, jotka imurilla tyhjennetään että saadaan ylimääräinen ilma pois, eli siinä ei ole ensimmäistä roskapussia, pöydällä on currykanaa sekä lusikan vieressä joku yritin pala, tapani ei ole säilyttää kynsiä pöydällä. - Anonyymi
Mukavia kuvia Numba, kuvissa hyvä tunnelma. Kiitos.
Tästä kuvahttps://ibb.co/ccCJVvm4sta tuli mieleen, että yleistäen mielestäni Thaimaassa ei oikein osata kakkuja tehdä. Kauniita ovat, mutta makumaailmaltaan köyhiä.
Mistä ravintolasta nuo on otettu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"minä lupasin maksaa puolet kuluista, vaimoni ei koskaan pyytänyt bahtiakaan"
2010Anteeksi vain, mutta mikä tämä asumusero juttu oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan itseäni, anteeksi, mutta mikä juttu on tämä asumusero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä, kuka minä, miten asia sinulle millään muotoa edes kuuluu, en ole sanakaan kirjoitellut kanssasi, mikä on motiivisi levitellä suoria valheita, jurnuttaa perhe väkivallasta, mitä ei ole koskaan edes tapahtunut, kaltaisia minä on palstalla muutama ja liityt jotenkin 2010....
Emme ole asumuserossa, olemme olleet 26 vuotta naimisissa ja olemme edelleen, asumme yhdessä, en ole lainkaan väkivaltainen, tiedätkö että tuollaisen keksittyjen juttujen levittäminen ei ole kovinkaan terävää, syyllistyt yksityiselämää suojaavan tiedon levittämiseen, tai kunnianloukkaukseen, eikä puolustukseksi riitä se että joku mielikuvitus hahmo on herjannut sinua, mihin minulla ei ole osaa eikä arpaa, jos olet klappila etola auttaa, sinun osalta pelisi on jo pelattu kuviasi todistavat tämän ja pakoilusi.
Kuva on päivästä milloin vaimoni pakkasi tavaroita menivät siskon tyttärelle, solumuovissa on kauko-ohjattava seinä tuuletin, sekä pari pussia vuodevaateita, jotka imurilla tyhjennetään että saadaan ylimääräinen ilma pois, eli siinä ei ole ensimmäistä roskapussia, pöydällä on currykanaa sekä lusikan vieressä joku yritin pala, tapani ei ole säilyttää kynsiä pöydällä.No niin.
Tuossa tuli Numbalta vastaus kysymykseen, minkä toisaalle esitin.
Minä kun muistelen nähneeni Numban kuvia sieltä Suomesta, missä on vaimonsa kanssa yhdessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuva on päivästä milloin vaimoni pakkasi tavaroita menivät siskon tyttärelle, solumuovissa on kauko-ohjattava seinä tuuletin, sekä pari pussia vuodevaateita, jotka imurilla tyhjennetään että saadaan ylimääräinen ilma pois, eli siinä ei ole ensimmäistä roskapussia, pöydällä on currykanaa sekä lusikan vieressä joku yritin pala, tapani ei ole säilyttää kynsiä pöydällä.Höpö höpö. Akka lähti. Ensin lähti hampaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavia kuvia Numba, kuvissa hyvä tunnelma. Kiitos.
Tästä kuvahttps://ibb.co/ccCJVvm4sta tuli mieleen, että yleistäen mielestäni Thaimaassa ei oikein osata kakkuja tehdä. Kauniita ovat, mutta makumaailmaltaan köyhiä.
Mistä ravintolasta nuo on otettu?Posso sekoilee ja valehtelee taas rankasti, voin vakuuttaa että nuo kuvat eivät ole intialaisesta Mukti ravintolasta.
https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g297922-d25400662-Reviews-Mukti-Hua_Hin_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html - Anonyymi
Aivanko varmasti sinulla NumBälli on ylemmät korkeakoulututkinnot filosofiasta sekä matematiikasta.
Vieraita tuli 20.
20 x 1600 = 7800.
Oletko nyt aivan varma, että 20 x 1600 ei ole 32000. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivanko varmasti sinulla NumBälli on ylemmät korkeakoulututkinnot filosofiasta sekä matematiikasta.
Vieraita tuli 20.
20 x 1600 = 7800.
Oletko nyt aivan varma, että 20 x 1600 ei ole 32000.Ohoh, korjaan....
Vieraita tulikin 40.
Eli 40 x 1600 = 64000.
- Anonyymi
Lisää kuvia nauttimastasi läskisoosi ateriasta..
- Anonyymi
Klappila? Missä sinun kuvasi?
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä... kattila kilahtanut jo 3 kertaa, totuus sattuu, vai mitä Posso.
- Anonyymi
Voi rakkaat lapset taas on mielikuvituksenne laukannut, vieraita tuli 40.
Intialainen kotiruoka maksoi yhteensä 7800 bahtia, jonka vaimoni itse maksoi, juomineen, minä maksoin puolet... kun 7800 jaettuna 40 tekee 195, mutta resupepuille tiedoksi, maksoimme 5 bahtia tippiä per annos, joten annoksien hinnat olivat siis 200 bahtia. Eli ruoka oli, voin vakuuttaa, parasta intialaista ruokaa, mitä thaimaasta saa, pattayalta ei saa, aivan varmasti.
Minä, minä, minä...- Anonyymi
Niin sinulla on muutama aina toistuva teema köyhyys, avio-ongelmat, kateus ja katkeruus, mikä siihen on Posso syynä, taidat olla kokemusasiantuntija.
> § <
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512