Voitko nainen nyt jeesata tätä miestä?
Mua ketuttaa
32
446
Vastaukset
- Anonyymi
Tainnut ketuttaa montaa muutakin tänään ja eilen mitä nyt iltaisin vilkaissut tänne. Vihaista sakkia.
- Anonyymi
En voi
Mua vituttaa
Eikä sinun asiasi ole eka prioriteetti
Juuri nyt .
Naiselta miehelle - Anonyymi
Miten sinua voisi jeesata? Kaikkeni tehnyt.
- Anonyymi
No?
- Anonyymi
Huomenaamulla?
- Anonyymi
Älä unta nää!! Minulta ei heru myötätuntoa sinulle koskaan!
- Anonyymi
Palveluksessanne.Minkälainen avun tarve herralla on?
- Anonyymi
Ihan normaalia iltaa kahden kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuina....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaako sulle siis kuka vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaako sulle siis kuka vaan?
No ei todellakaan kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita mulle viestii niin voin yllättää Rakas❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisihan se kiva yllättyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis sivusta
Masa
- Anonyymi
Minusta tuntuu että mikään minulta tuleva ei kyllä kelpaa hänelle, edes jeesaaminen.
Oikeastaan voisi miettiä että jos vain se kelpaa niin... 🥺- Anonyymi
No miksei muka kelpaisi ?
- Anonyymi
EN VOI! Se on täysin mahdoton ajatus minulle ollut jo monen vuoden ajan, jos kyseessä on oman lapseni ikäinen henkilö!
- Anonyymi
Trolli.
- Anonyymi
Jeesaan kun pyydät.
- Anonyymi
Mikä harmittaa?😒
- Anonyymi
Kaikki on jo paketissa ja häntä odotan kotiini. Asu on vapaa ja eihän sillä ole väliä, kun ne on pian lattialla sängyn vierellä. Perunat keitämme sitten seuraavana päivänä ja odotamme onnella miten väitöskirja etenee raatimme edessä. Tehän Graduun meni monet illat ja ruisleipä palaset, mutta kannatti!
- Anonyymi
Tämä selvä jos vain pität tuon mun kännyyni niin tuun aivan viivana.
- Anonyymi
Sori! Tähän Graduun...
- Anonyymi
Kyllä sä varmasti onnistut ☺️
- Anonyymi
vaikea tietää että kuka mies kysyy..
- Anonyymi
03 suunta.
- Anonyymi
Hän tietää kyllä!
- Anonyymi
En. On tarpeeksi omaakin ketutusta, kun yritetään lykätä Afrikkapaskojen seuraan. Nytkin ovat vallanneet talon kerhohuoneen ties monettako iltaa peräjälkeen.
- Anonyymi
Onko meno kuin Gallen-Kallela kuvasi kyseistä porukkaa? On muuten hieno tarina tuo Gallen-Kallelan Afrikan reissu. Kannattaa lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko meno kuin Gallen-Kallela kuvasi kyseistä porukkaa? On muuten hieno tarina tuo Gallen-Kallelan Afrikan reissu. Kannattaa lukea.
Muotoilen tämän nyt näin. Viime vuosien perusteella mikään mikä liittyy Afrikkaan ei kiinnosta. minä olen nyt ollut useamman vuoden mulkvistien keskellä, jotka ovat yrittäneey esitellä minulla kyseisestä maanosasta saapuneita, riippumatta omista preferensseistäni. Ei viehätä niin ei viehätä. Samoin kaikki "Ellei kelpaa niin läheinen näisystävä." Ei kiitos. Kukaan ei puutu valintoihini saatika yhytä yhteen väkipakolla yhdenkään naisen kanssa. Olen saanut tarpeeksi heiltä paskaa työkavereina. Ei tarvitse enää yksityiselämän puolelle samaa meininkiä.
- AnonyymiUUSI
Kysy niiltä kavereiltas joiden kans liikut mieluummin kuin mun kans. Ei se mee niin että kun on kivaa, mua ei muisteta, mutta ku vitiuttaa ni jo ollaan oven takana itkemässä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433507
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671094- 801048
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872