Se, että parisuhteessa olevat ihmiset ikävöi täällä toisia. Se on mun arvojen vastaista.
Mua harmittaa
82
551
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itse tehnyt joskus samaa mut nyt kun oon ollut sinkkuna niin ajattelutapani on muuttunut. Varattuja en myöskään yritä.
- AnonyymiUUSI
Myös minun arvojeni vastaista. Ihmiset hakee ihan oikeasti rinnakkaissuhteita varattuna. Oma moraalini sanoo että ensin erotaan reilusti, sitten vasta lähdetään pyytämään uutta. Ja itse ajattelen vielä niin, että olisi kummankin etujen mukaista, kun olisi edes jollain lailla käsitelty se vanha suhde pois ennen kuin lähdetään uuteen.
- AnonyymiUUSI
Näin just.
- AnonyymiUUSI
Samoin minun arvojeni vastaista täysin! Sekin vielä ettei heti eron jälkeen kannata hypätä uuteen suhteeseen!
- AnonyymiUUSI
Ihan samaa mieltä. En edes huolisi lennosta miestä, joka siirtyy heti suhteesta toiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minun arvojeni vastaista täysin! Sekin vielä ettei heti eron jälkeen kannata hypätä uuteen suhteeseen!
Niin. Oikeastaan se on väärin aloittaa ylipäätään uutta suhdetta koskaan eron jälkeen. Ja toisaalta yhteen mennään silloin kun ei ole tunteita ja pysytään yhdessä lopunelämää vaikka ei ole mitään tunteita. Iskeäkin kannattaa silloin kun ei ole vielä mitään tunteita niin ei menetä mitään jos saa pakit. Kumppanin pitää myös olla tismalleen samana vuonna syntynyt, eri ikäiset ei kelpaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa mieltä. En edes huolisi lennosta miestä, joka siirtyy heti suhteesta toiseen.
Kyllähän siinä pitäisi pitää melko pitkä tuumaustauko, oli tilanne mikä tahansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän siinä pitäisi pitää melko pitkä tuumaustauko, oli tilanne mikä tahansa.
Entä jo se elämä paiskaa sen "suuren rakkauden" eteen? Ja se rakkaus onkin vast ikään eronnut. Niin onko silloin väkisinkin sille toiselle vaan laastari?
- AnonyymiUUSI
kun mikään ei riitä
- AnonyymiUUSI
Maailma olisi parempi paikka jos ihmiset keskittyisivät vain omiin asioihin. Minua oksettaa kyylät.
- AnonyymiUUSI
Veit sanat suustani!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Veit sanat suustani!
Ole hyvä.
- AnonyymiUUSI
Minusta on sairasta puuttua toisten ihmisten asioihin varsinkin ihmissuhteisiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on sairasta puuttua toisten ihmisten asioihin varsinkin ihmissuhteisiin.
Se onkin, mutta anonyymipalstan horisijoita ei kannata ottaa tosissaan. Oikeassa elämässä jokainen tietää oman tilanteensa, täällä trollit trollaa. Suotaanko se heille.
- AnonyymiUUSI
Kuinka useiin oksentelet?
- AnonyymiUUSI
Olen tästä samaa mieltä. Tosin olen ihminen, joka piittaa aika vähän mitä joku muu ajattelee minusta, tai tekemisistäni. Se riittää, ettei mutsi tuomitse. :)
- AnonyymiUUSI
Se on tosi outoa ja ei sellaisia ihmisiä voi edes arvostaa, jotka noin toimivat!
- AnonyymiUUSI
Minustakin on oikein puuttua toisten ihmisten asioihin. Muiden ihmisten tunteilla ei ole mitään väliä, vain MINUN mielipiteillä on väliä.
- AnonyymiUUSI
Ei tippaakaan huono omatunto kaikki on viety 🖕
- AnonyymiUUSI
Minäkin vien sinulta kaiken!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin vien sinulta kaiken!
Olet myöhässä. Kaikki meni jo!
- AnonyymiUUSI
Älä valehtele! Sulla mitään arvoja ole trollakka!
- AnonyymiUUSI
No eipä tämä ihanteellinen tilanne olekaan, mut en vaan saa sitä M-miestä pois mielestäni millään.
- AnonyymiUUSI
Vaiko peräti Ma-mies?
- AnonyymiUUSI
Ok. Jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseen. Olet varmasti hyvä ihminen silti 👌
- AnonyymiUUSI
Ei täällä kaikki ikävöi, vaikka ovat varattuja. Viihdettä vain...
- AnonyymiUUSI
Erittäin huonoa viiihdettä. Ennemmin putsaisin kumppanini kanssa vaikka kylppärin viemäreitä, jos minulla kumppani olisi.
- AnonyymiUUSI
Aivan. Ihmissuhde pitää aloittaa silloin kun se on vain viihdettä, hyvä tsoukki. Silloin kun ei ole tunteita niin kannattaa iskeä. Juu. Älä tule sitten itkemään kun suhde on laimeeta eikä seksi kiinnosta kumpaakaan osapuolta.
- AnonyymiUUSI
Täällä vähimmäismäärä varattuja. Jos on seuraavat , mitä trollit jälleen keksii.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä vähimmäismäärä varattuja. Jos on seuraavat , mitä trollit jälleen keksii.
Mistä sinäkin tiedät kuka täällä on ja milloin
- AnonyymiUUSI
Tasa-arvon vuoksi se, joka puuttuu muiden ihmisten asioihin niin häneltä pitää vastapainoksi viedä kaikki! Näin olemme tasoissa.
- AnonyymiUUSI
Ei täällä kaipailla muuta kuin omaa vapautta. Paskasta kumppanista.
- AnonyymiUUSI
No minä rakastan sitä miestä, harmitti se sinua tai ei. Kaipaan ❤️
- AnonyymiUUSI
Kyllä nuo ihmiset joutuu vastuuseen teoistaan. He eivät tosin vastaa meille tekemisistään, joita heidän teot harmittaa.
Apostolien teot 17:30-31 FB38
[30] Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus. [31] Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
Monia suututtaa ja harmittaa Putinin teot, mutta häntä ei noin vaan saada vastuuseen. Kuitenkin hänkin joutuu Jumalan edessä tuomittavaksi. Samoin kaikki muutkin syntiset, jotka eivät tahdo parannusta tehdä.- AnonyymiUUSI
Putinkin on uskovainen kuten myös kaikki hänen seuraajansa, ortodokseja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putinkin on uskovainen kuten myös kaikki hänen seuraajansa, ortodokseja.
Ei Putin ole uskovainen. Lue Raamattua ja kuuntele hänen puheitaan. Ortodoksit eivät usko Raamattuun vaan kirkkonsa perinteisiin. Eivät luterilaisetkaan ole uskovia. Vai miksi luulet että rippikoulun käyneet nuoret eivät omaa mitään Kristuksen piirteitä vaan käyttäytyvät yhtä itsekkäästi kuin ne jotka eivät sitä käy? Tai miksi kirkon kastamat ihmiset ovat samanlaisia kuin kastamattomat? Oikea usko muuttaa ihmisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Putin ole uskovainen. Lue Raamattua ja kuuntele hänen puheitaan. Ortodoksit eivät usko Raamattuun vaan kirkkonsa perinteisiin. Eivät luterilaisetkaan ole uskovia. Vai miksi luulet että rippikoulun käyneet nuoret eivät omaa mitään Kristuksen piirteitä vaan käyttäytyvät yhtä itsekkäästi kuin ne jotka eivät sitä käy? Tai miksi kirkon kastamat ihmiset ovat samanlaisia kuin kastamattomat? Oikea usko muuttaa ihmisen.
Jos uskot Jeesukseen, niin Jeesuksen mielestä lähimmäisen rakkaus on tärkeintä. Sinun mielestä rakkaus ei ole tärkeintä vaan tärkeintä on olla uskollinen parisuhteessa. Uskollisuus ei ole sama asia kuin rakkaus. Sitä voi mennä parisuhteeseen henkilön kanssa, jota ei rakasta. Sitä voi rakastaa varattuna jotain toista kuin omaa kumppaniaan. Sinun mielestä lähimmäisen rakkaus ei ole tärkeintä, koska haluat muille ihmiselle pahaa. Haluat, että muut ihmiset luopuvat rakkaudestaan sinun itsekkäiden ja julmien mielipiteiden takia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos uskot Jeesukseen, niin Jeesuksen mielestä lähimmäisen rakkaus on tärkeintä. Sinun mielestä rakkaus ei ole tärkeintä vaan tärkeintä on olla uskollinen parisuhteessa. Uskollisuus ei ole sama asia kuin rakkaus. Sitä voi mennä parisuhteeseen henkilön kanssa, jota ei rakasta. Sitä voi rakastaa varattuna jotain toista kuin omaa kumppaniaan. Sinun mielestä lähimmäisen rakkaus ei ole tärkeintä, koska haluat muille ihmiselle pahaa. Haluat, että muut ihmiset luopuvat rakkaudestaan sinun itsekkäiden ja julmien mielipiteiden takia.
Rakkaus ei tee lähimmäiselleen mitään pahaa. No jokainen ihminen joka pettää tai on mukana pettämisessä tekee pahaa lähimmäiselleen. Jokainen joka on valmis pettämään, on valmis tekemään pahaa, pahuus asuu siinä ihmisessä.
Raamattu ei opeta romanttisesta rakkaudesta ja himosta, että se menee uskollisuuden edelle. Rakkaus lähimmäiseen on Jumalan mielen mukaista hyvää tahtoa toisia ihmisiä kohtaan. Pettämiseen, jos puoliso ei enää tunnu oikealta, Raamattu ei missään kehoita. Se ei missään puhu tuollaisen toimintatavan puolesta.
Moni ei halua uskoa siksi, kun usko tarkoittaa pahan tunnustamista pahaksi ja siten siitä luopumisen tunnustamista hyväksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ei tee lähimmäiselleen mitään pahaa. No jokainen ihminen joka pettää tai on mukana pettämisessä tekee pahaa lähimmäiselleen. Jokainen joka on valmis pettämään, on valmis tekemään pahaa, pahuus asuu siinä ihmisessä.
Raamattu ei opeta romanttisesta rakkaudesta ja himosta, että se menee uskollisuuden edelle. Rakkaus lähimmäiseen on Jumalan mielen mukaista hyvää tahtoa toisia ihmisiä kohtaan. Pettämiseen, jos puoliso ei enää tunnu oikealta, Raamattu ei missään kehoita. Se ei missään puhu tuollaisen toimintatavan puolesta.
Moni ei halua uskoa siksi, kun usko tarkoittaa pahan tunnustamista pahaksi ja siten siitä luopumisen tunnustamista hyväksi.Se onkin jännä juttu kun kato mulla on ollu varattuja naisia nuorempana useampia ja kukaan, siis kukaan ei ole keuhkonut näin voimakkaasti kenenkään heistä kohdalla näin pahasti, että varattu hyi hyi, mutta aina yhden tietyn naisen kohdalla nousee aina hirveä vihamyrsky joka ikinen kerta. Miksiköhän?
- AnonyymiUUSI
Kolme liikettä koettu?
- AnonyymiUUSI
On saanut kolmekymmentä liikettä ja moralisoi muita.
- AnonyymiUUSI
Jos emme olisi varattuja, lähestyisin häntä ja hänkin minua IRL. En olisi täällä, jos olisin sinkku.
- AnonyymiUUSI
Sama täällä❤️Rakastan ja kaipaan erästä miestä.
Muistot lohduttaa ja odotan toiveikkaana että hän palaa. - AnonyymiUUSI
Mä olen sinkku, mutta en mä sinkkuna kiinnostu enkä lähesty ketä tahansa kuka vaan tulee vastaan. Olen myös sinkku, mutta en mä kehenkään rakastu sen perusteella, että joku on sinkku. Se, että kiinnostuu ihmisestä vain ja sen takia, että on sinkku on valheellista kiinnostumista. Et ole kiinnostunut siitä ihmisestä itsestään vaan olet kiinnostunut vain hänen parisuhdestatuksestaan. Se ei ole oikeaa rakkautta, että on vain kiinnostunut ihmisestä, koska hän on sinkku. Et ole kiinnostunut siitä ihmisestä itsestään ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen sinkku, mutta en mä sinkkuna kiinnostu enkä lähesty ketä tahansa kuka vaan tulee vastaan. Olen myös sinkku, mutta en mä kehenkään rakastu sen perusteella, että joku on sinkku. Se, että kiinnostuu ihmisestä vain ja sen takia, että on sinkku on valheellista kiinnostumista. Et ole kiinnostunut siitä ihmisestä itsestään vaan olet kiinnostunut vain hänen parisuhdestatuksestaan. Se ei ole oikeaa rakkautta, että on vain kiinnostunut ihmisestä, koska hän on sinkku. Et ole kiinnostunut siitä ihmisestä itsestään ollenkaan.
Se, että on kiinnostunut jostakusta vaan sen takia, että joku on sinkku on vähän sama kuin olisi kiinnostunut jostakin henkilöstä, koska hänellä on paljon rahaa. Ei, se ei ole rakkautta, että on kiinnostunut henkilön rahasta eikä ihmisestä itsestään.
- AnonyymiUUSI
Mistä ap näkee anonyymien statuksen? Minäkin haluan nähdä mistä sen näkee onko kirjoittaja aviossa vai ei. Ja ei kelpaa että joku on kirjoittanut olevansa sillä täällä voi kirjoittaa mitä vain.
- AnonyymiUUSI
Eimkistään. Palstaharha on ottanut otteen.
- AnonyymiUUSI
Mitäs menit sinne.
- AnonyymiUUSI
Minne?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minne?
Baarissa kai on kun näkee varattuja ikävöimässä toisiaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ilmeisesti sinulta pois sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat kai itseäsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotat kai, että sulle ei riitä poliisikeikkaa baareissa jos en enää käy baareissa?
- AnonyymiUUSI
Ajatella, ja parin tuhannen kilometrin päässä on täysi sota päällä.
- AnonyymiUUSI
Harmi mut hyvä muistaa että rakkaus ja parisuhde eivät ole synonyymejä.
- AnonyymiUUSI
En minä ole viemässä sinun isääsi enkä veljeäsi. Vai olemmeko rakastuneet samaan naiseen?
- AnonyymiUUSI
Arvoissa on se juttu, että jokainen vastaa omasta arvomaailmastaan ja kuinka sitä toteuttaa. Keneltäkään toiselta ei voi kuitenkaan vaatia juuri sinun arvomaailmasi mukaan elämistä.
Itse ajattelen niin, että vaikka jonkun arvomaailmam ja valinnat eivät olisi niitä joita tekisin, voin kuitenkin hyväksyä sen, ettei arvomaailmamme kohtaa. Sinällään kenenkään valinnat eivät ole asiani niin kauan kuin ne eivät suoranaisesti vaikuta minuun tai läheisiini.
Ei minulle tuota vaikeuksia hyväksyä, että osaale esimerkiksi polyamoria on valinta jonka he kokevat olevan heille oikea. Itse en kuitenkaan valitsisi näillä näkymin monisuhteisuutta. jne.- AnonyymiUUSI
En minäkään vaadi, että kaikkien muiden pitää olla opettajia, koska minä haluan olla opettaja niin kaikkien muiden pitää olla ammatiltaan opettajia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään vaadi, että kaikkien muiden pitää olla opettajia, koska minä haluan olla opettaja niin kaikkien muiden pitää olla ammatiltaan opettajia.
???
- AnonyymiUUSI
Ootko valmis antamaan?
- AnonyymiUUSI
En mikäli olet yksi tietty inhottava tyyppi.
- AnonyymiUUSI
Ei kannata lukea tai miettiä sellaista. Sellaista tapahtuu, mutta sille me emme voi mitään.
- AnonyymiUUSI
Ainakin heillä on syy kirjoitella tänne toisin kuin niillä, jotka ovat sinkkuja. Ne sinkut voivat vaikka samantien lähestyä sitä ihastumisen/ikävän/rakkauden kohdettaan. Teillä on vain tekosyitä täällä piilotteluun.
- AnonyymiUUSI
Unohtui tästä vielä se, et mua siis harmittaa ne sinkut, jotka kirjoittelee tänne.
- AnonyymiUUSI
No mä olen sinkku enkä voi lähestyä ihastukseni kohdetta.
- AnonyymiUUSI
Ja se, et mun arvojen vastaista on jättää tää ainutcelämä elämättä tai elää se onnettomana sen vuoksi, ettei uskalla tehdä tai sanoa mitään. Toivon todella, et mietitte tätä ja alatte elää. ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohtui tästä vielä se, et mua siis harmittaa ne sinkut, jotka kirjoittelee tänne.
Miks se harmittaa? Onko se sulta pois? Haluaisit ite niiden sinkkujen kanssa seurustella? Miksi? Oletko ajatellut, että ehkä te ette kuitenkaan sopisi yhteen vaikka kuinka sinkkuja te olisitte?Tai ehkä teidän väliltä puuttuisi kipinä tai ehkä toinen osapuoli ei olisi kiinnostunut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mä olen sinkku enkä voi lähestyä ihastukseni kohdetta.
Ainut hyvä syy on, ettet tiedä hänen nimeään ja yhteystietojaan. Tai jos kyseessä on asiakassuhde tai vastaava tai ettet ole molemmat täysi-ikäisiä.
Jos kyse on jostakin yllämainitusta, asialle ei voi mitään ja sun pitää mennä eteenpäin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miks se harmittaa? Onko se sulta pois? Haluaisit ite niiden sinkkujen kanssa seurustella? Miksi? Oletko ajatellut, että ehkä te ette kuitenkaan sopisi yhteen vaikka kuinka sinkkuja te olisitte?Tai ehkä teidän väliltä puuttuisi kipinä tai ehkä toinen osapuoli ei olisi kiinnostunut?
Mua säälittää se, että he on yksinäisiä ja kaipaavat rakkautta, eivätkä uskalla tehdä sille mitään. Se on elämän haaskaamista. Ei se ole multa pois.
Omaa tilannettani en täällä tarkemmin avaa, mutta tiedän, että sovitaan yhteen ja että meidän välillä ei vain kipinöi vaan roihuaa. ❤️🔥 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja se, et mun arvojen vastaista on jättää tää ainutcelämä elämättä tai elää se onnettomana sen vuoksi, ettei uskalla tehdä tai sanoa mitään. Toivon todella, et mietitte tätä ja alatte elää. ❤️
Mä olen elänyt nuoresta asti hyvin paljon elämää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainut hyvä syy on, ettet tiedä hänen nimeään ja yhteystietojaan. Tai jos kyseessä on asiakassuhde tai vastaava tai ettet ole molemmat täysi-ikäisiä.
Jos kyse on jostakin yllämainitusta, asialle ei voi mitään ja sun pitää mennä eteenpäin.Kyllä niitä on ollu maailman sivu täynnä, missä ei ole ihmiset täysi-ikäisiä (ajattelepa vaikka Ranskan presidenttiä). Monet löytää sen aviopuolison jo teininä tai murkku-ikäisenä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä on ollu maailman sivu täynnä, missä ei ole ihmiset täysi-ikäisiä (ajattelepa vaikka Ranskan presidenttiä). Monet löytää sen aviopuolison jo teininä tai murkku-ikäisenä.
Tietysti se on ok, jos molemmat ovat teinejä. Se ei ole ok, jos toinen on teini ja toinen aikuinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mua säälittää se, että he on yksinäisiä ja kaipaavat rakkautta, eivätkä uskalla tehdä sille mitään. Se on elämän haaskaamista. Ei se ole multa pois.
Omaa tilannettani en täällä tarkemmin avaa, mutta tiedän, että sovitaan yhteen ja että meidän välillä ei vain kipinöi vaan roihuaa. ❤️🔥Minun mielestä on aika säälittävää, että muilla ihmisillä ei ole muuta elämää kuin hengailla palstalla 24/7 käskyttämässä ja moralisoimassa ihmisiä. Missä teidän oma elämä on? Palstalla vissiin. Ja sitten käskette muita elämään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta tulee mieleen ettei hän ymmärrä ollenkaan sitä, ettei ketään ole mahdollista pakottaa välittämään kenestä tahansa, tai jostain tietystä henkilöstä, joka on tehnyt selväksi sen ettei hän pidä sinusta, eikä hänen lähestymisistään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta tulee mieleen ettei hän ymmärrä ollenkaan sitä, ettei ketään ole mahdollista pakottaa välittämään kenestä tahansa, tai jostain tietystä henkilöstä, joka on tehnyt selväksi sen ettei hän pidä sinusta, eikä hänen lähestymisistään!
Sit kannattaa mennä eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Mun harmittaa kaikki moralisoivat viestit palstalla. Ne on mun arvojen vastaisia.
- AnonyymiUUSI
Joo, minunkin puolesta kaikki palstan moralisoijat saisivat alkaa elämään elämäänsä juuri niin kuin MINÄ käsken.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, minunkin puolesta kaikki palstan moralisoijat saisivat alkaa elämään elämäänsä juuri niin kuin MINÄ käsken.
Onpa lapsellinen kommentti!
- AnonyymiUUSI
Yksi harras uskova moralisoi kaikkia ja kaikkea ja nakkelee raamatunjakeita kuin orava käpyjä.
On vaan jotenkin unohtanut, että vikitteli itse aikanaan pienten lasten isän.
No, ehkä se on pääasia, että vaatii muilta nuhteetonta elämää. - AnonyymiUUSI
Joskus vain rakkaus loppuu ja siirtyy uuteen ihmiseen...
- AnonyymiUUSI
Koeta moniarvoistua esim. hankkimalla elämänkokemusta. Ei niin harmita muiden asiat joista et voi kauheasti tietää. Itse kannatan ranskalaistyyppistä rakastajainstituutiota avioerojen estämiseksi. Peace ja love.
- AnonyymiUUSI
Surullistahan on rakkaan kaipuu tai sii rakkaudenkin kaipaaminen.
mikähän tuo nyt sarja mitä taphtui Jasminalle, ikinä en ole seurannut Salattuja Elämiä eli täysin tuntematon joku henkilö kuollut.
Rokkimusiikkia vähän: I Don't Need Love, only satisfaction: Sammy Hagar.
Rahaa ja seksiä vain tartten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103271
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1032488- 242026
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221550Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291530Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151455Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26947- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799