Oisko kellään mitään ideoita että miten saada vanhemmat suostumaan että saan ajaa crossilla kylillä? Olen koittanut vaikka mitä muttei ole suostunut.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Lähdet vaikka yöllä salaa kylille rälläämään. Sitten poliisit tuo sinut kotiin ja puhuttelee vanhempia. Siinä teillä sitten on naurussa pidättelemistä kun asiasta yhdessä vanhempien kanssa juttelette!
- Anonyymi
Kunnolliset vanhemmat ei anna lupaa siihen ikinä. Vanhempasi ovat vastuussa sinusta täysi ikään asti.
Ole iloinen että olet edes saanut crossin. Minulle ei ikinä ostettu mitään ja kesätyörahoillakaan en saanut sellaista itse hankkia. - Anonyymi
Onhan se crossi tieliikennekelpoinen, vekuutettu ja rekisterissä. Muuten sillä ei ole asiaa kylille.
- Anonyymi
On ideoita, on!
1. Kasva täysi-ikäiseksi.
2. Kasvata sitä järjeksi sanottuakin. .
3. Kun olet koulusi käynyt, niin mene töihin. Sieltä saat palkkaa. Sillä palkasta sivuun jäävällä rahalla osta sellainen kulkupeli kuin haluat.
4. Noudata liikennesääntöjä niin saat ehkä pitääkin sen kulkupelisi.
Näin helppoa se on! Tuhannet suomaalaisetkin ovat tuon osanneet, joten ehkäpä jopa sinäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.902785Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442313Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391113- 36971
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153839Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76552 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk42582- 36561
- 21555