Oisko kellään mitään ideoita että miten saada vanhemmat suostumaan että saan ajaa crossilla kylillä? Olen koittanut vaikka mitä muttei ole suostunut.
Miten päästä ajamaan kylille?
5
448
Vastaukset
- Anonyymi
Lähdet vaikka yöllä salaa kylille rälläämään. Sitten poliisit tuo sinut kotiin ja puhuttelee vanhempia. Siinä teillä sitten on naurussa pidättelemistä kun asiasta yhdessä vanhempien kanssa juttelette!
- Anonyymi
Kunnolliset vanhemmat ei anna lupaa siihen ikinä. Vanhempasi ovat vastuussa sinusta täysi ikään asti.
Ole iloinen että olet edes saanut crossin. Minulle ei ikinä ostettu mitään ja kesätyörahoillakaan en saanut sellaista itse hankkia. - Anonyymi
Onhan se crossi tieliikennekelpoinen, vekuutettu ja rekisterissä. Muuten sillä ei ole asiaa kylille.
- Anonyymi
On ideoita, on!
1. Kasva täysi-ikäiseksi.
2. Kasvata sitä järjeksi sanottuakin. .
3. Kun olet koulusi käynyt, niin mene töihin. Sieltä saat palkkaa. Sillä palkasta sivuun jäävällä rahalla osta sellainen kulkupeli kuin haluat.
4. Noudata liikennesääntöjä niin saat ehkä pitääkin sen kulkupelisi.
Näin helppoa se on! Tuhannet suomaalaisetkin ovat tuon osanneet, joten ehkäpä jopa sinäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912531- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861437EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36810Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804- 54793
- 30716