kutina tekee hulluksi!

mää

Heinän siitepölymäärät on runsaita ja sen huomaa! Itellä ei oo varmaa koskaa ollu näin paha tää allergia. Kurkku ja kitalaki kutiaa lähes taukoamatta eikä siihen saa oikeen millään helpotusta... (pahinta on muuten yrittää kielellä vähentää kitalaen kutinaa, pahentaa vaa asiaa). Nokka sen kun valuu ja kurkku kröhisee sun muuta.

Onko mitää muuta keinoa olemassa ku Zyrtec joka ei sekää kunnolla auta?

6

11813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jos vaiva jatkuu ja jatkuu, mene lääkäriin. Voit tietenkin aloittaa itseksesi nenäsumutteen (esim. Flixonase), jota saa ilman reseptiä apteekista. Se sisältää hieman kortisonia, joka auttaa kutinaan kunhan jaksat sitä käyttää säännöllisesti.

• ...

Tänään olisi työhaastattelu, kolmen tunnin päästä, skarppina pitäisi olla, mutta... Eilen tuli otettua yliannostusta Duacteja (sais ottaa kolme vuorokaudessa, otin seitsemän...) ja olo on nyt kun huonossa laskuhumalassa, aivot seisoo ja nukuttaa. Mutta nuha ei hellitä, perkele! Satais jo vettä, hulluksi täällä tulee!

Edellinen; vaihda lääkkeitä. Duact on yleensä tosi hyvä, mutta tälle pöly määrälle ei mahda mikään mitään. Olosi voi olla vielä hirveämpi kuin itselläni, jos vain Zyrtekin voimalla yrität taistella...

Duacteja saa kapseleina ja vain reseptillä, on sellainen kuva että lääkärit eivät hirveän mielellään kirjoita (ovat aikamoisen vahvempia myrkkyjä) ja joku korvattavuus juttukin on nyt poistunut, eli hinta noussut. Mutta sellaisen normaalin siitepölymäärän vaikutukset vie tosi tehokkaasti ja nopeasti pois täydellisesti. Koko ikäni olen allergiasta kärsinyt, koskaan ei ole helpompaa ollut kuin nyt kolmena kesänä kun olen kyseistä lääkettä syönyt. Kannataa kokeilla puhua tohtorille...

• ehkä se auttaa

lääkärin määräämä nasonex on auttanut minulla hyvin nuhaan. Yleensä olen suhtautunut tosi epäilevästi nenäsuihkeisiin, mutta kun lääkäri määräsi niin päätin koittaa. Ja tosi hyvin auttaa. Aivan ihmeellistä kun pystyy jossain pusikon keskellä rannalla olemaan eikä tarvitse koko ajan niiskuttaa.

• wuhu

Kannattaa ehdottomasti käydä lääkärissä. Antihistamiineja on paljon erilaisia, joku toimii yhdellä ja toisella ei välttämättä. Itselläni Kestine toimii hyvin, paitsi jos siitepölymäärät on tosi korkeet niin Duactia naamaan. Lääkäri antaa reseptin ja saat halvemmalla kun ilman reseptiä. Ei tartte turhaan kärsiä, kokeile vaan eri lääkkeitä kunnes löydät sen joka toimii sulla.

• star

lääkärin määräämä clarinase auttaa ainoastaan, muut ei ainakaan mulle!

• Auttoi

Mies lopetti allergialääkkeen käytön ja itseltäni hävisi lievät oireet kun on nyt syöty rannikkomännyn kuoritabletteja. Mies ennen sitä tarvitsi joka kevät allergialääkkeet..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6592
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      366
      6166
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3043
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2514
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2165
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1315
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe