koska mulla on salaisuus, joka saa hänet tykkäämään musta vielä enemmän. Mut mä kerron tän vasta sitten, jos me lähennytään vielä, koska se on liian henkilökohtaista ja koska mä en halua, että hän tykkää musta sen vuoksi. ❤️
Mua hymyilyttää,
100
1577
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka jännää, olet yllätyksiä täynnä😘❤️
- Anonyymi
Sillä tuskin on mitään väliä, jos se ei liity sinuun. Hyvää yötä. ;-))
- Anonyymi
Ei kai se naapurin Perttiinkään liity. Tietysti se liittyy muhun.
- Anonyymi
Piirakkaaseen liittyy
- Anonyymi
Voisitko piirtää sellaisen välillä vaiks muistivihkoosi, ilman että hoet sitä näissä palstaäijän aloituksissa myrkyllisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko piirtää sellaisen välillä vaiks muistivihkoosi, ilman että hoet sitä näissä palstaäijän aloituksissa myrkyllisesti?
Ei se voi, kun ei ole osallisena teidän juonitteluihinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se voi, kun ei ole osallisena teidän juonitteluihinne.
Kerro tästä juonesta sekä emättimen keskeisyydestä siinä kun vauhtiin pääsit jo kumminkin
- Anonyymi
Voitit lotossa. En uskaltaisi olla rikkaan miehen kanssa, raha sokaisee monet 😔
- Anonyymi
Oon nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nainen.
Joo, mut mä en uskaltaisi olla rikkaan miehen kanssa. Tai siis itse asiassa on kokemusta.
- Anonyymi
Joo hymyile kuin luunatic
- Anonyymi
Nyt käyn nukkumaan.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt käyn nukkumaan.
Hyvää yötä.Öitä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öitä❤️
Tämä sivusta
- Anonyymi
Höh, ei saa vihjailla jos ei kerro kuitenkaan 🤭😆 mut innolla ootan mitähän se mahtaa olla 😘
- Anonyymi
Senkin kiusaaja... 😌Olen hyvä pitämään salaisuuksia, joten voit kertoa tässä. En kerro kenellekkään.
- Anonyymi
Nykyään on aika paljon noita miehen näköisiä "naisia"mistä johtuu,ei siitä ennen puhuttu mitään! No....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään on aika paljon noita miehen näköisiä "naisia"mistä johtuu,ei siitä ennen puhuttu mitään! No....
Jaa oot siis transseksuaali vai miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa oot siis transseksuaali vai miten?
Aloittaja ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut niin paljon pöpejä ihmisiä, veikkaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään esim pukeutuminen hiusmuoti on hyvin unisex tyylistä, eli ei niin sukupuolisidonnaista kuin joskus 50-luvulla ns.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään esim pukeutuminen hiusmuoti on hyvin unisex tyylistä, eli ei niin sukupuolisidonnaista kuin joskus 50-luvulla ns.
Pukeutuminen ja hiusmuoti, korjasin vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko on suvaitsevuuskasvatus mietittynä osaksi opetusohjelmaa?
- Anonyymi
Onko siis neitsyys tallella?
- Anonyymi
Joo, haikara toi lapset 👌🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, haikara toi lapset 👌🏻
Joo, mullekin toi. Sikisin varmaan pyhästä hengestä.
- Anonyymi
Joko kerroit?
- Anonyymi
Kerron vasta, jos me lähennytään. Tai oikeastaan keskustellaan aiheesta vasta silloin. En kerro sitä muuten, ei se ole tärkeää, jos meitä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron vasta, jos me lähennytään. Tai oikeastaan keskustellaan aiheesta vasta silloin. En kerro sitä muuten, ei se ole tärkeää, jos meitä ei ole.
Hiv? Aids?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiv? Aids?
Joo, ne aiheuttaa yleensä riemun kiljahduksia.
- Anonyymi
En, ku mull ei oo autoo nii onks ideoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kertonut tänäänkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, ku mull ei oo autoo nii onks ideoit?
On, mutta se on toisella ajossa😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutta se on toisella ajossa😆
Kivi paperi saksetko ratkaisee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivi paperi saksetko ratkaisee?
Oletko sinä satuhahmo, haltija?
- Anonyymi
Onns tää jotai transgender hommia?
- Anonyymi
Ei ole. Eikä neitsyys eikä tauti. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Eikä neitsyys eikä tauti. 🙄
Olette varastanneet ja olette rikastuneet,mut se on Olga tiedossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette varastanneet ja olette rikastuneet,mut se on Olga tiedossa!
Ei ole mitään Olgia. Onko sulla joku pakkomielle sysätä rikoksiasi toisen syyksi vai, mikä harmittaa
Olkipukki? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään Olgia. Onko sulla joku pakkomielle sysätä rikoksiasi toisen syyksi vai, mikä harmittaa
Olkipukki?Täältäkö tää joku niitä pusais toisten niskaan? On aika opetella perustelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkipukki?Olgiat?
- Anonyymi
Maksullinen herutuskanava, jossa kasvosi näkyy, ei ole mikään ilon asia.
- Anonyymi
Jos mulla on sellainen niin joku on tehnyt sen kyllä mun ”puolesta” ilman lupia ja haluaisin mielelläni tietää siit.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulla on sellainen niin joku on tehnyt sen kyllä mun ”puolesta” ilman lupia ja haluaisin mielelläni tietää siit.
SivustaSamoin/ sivusta
- Anonyymi
Se oli sovittu vaa yks erä discounttii kristallikivistä sit se on sopimusrikkomus
- Anonyymi
Omistat erään yrityksen.
- Anonyymi
Kenen kanssa mongerrat. Mielikuvituksesi kanssa?
- Anonyymi
Mä en tykkää salaisuuksista ne on jopa tapa tuhota orastava suhde
- Anonyymi
Mä tiedän, et hän tykkäisi tästä. Jos hän tykkää musta. En oo enää yhtään varma. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän, et hän tykkäisi tästä. Jos hän tykkää musta. En oo enää yhtään varma. 🤔
Mikset ole varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset ole varma?
En tiedä. Yritän lukea häntä ja se on vaikeaa. Ehkä olen tulkinnut liikaa hänen käytöstään. Paras varmaan antaa aikaa tälle ja pitää sydän auki.
- Anonyymi
Ja sullako ns orastaa jo semmoinen mitä tulee palstaäijän aloitukseen? Morjens
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sullako ns orastaa jo semmoinen mitä tulee palstaäijän aloitukseen? Morjens
Ei ihme että polla rikki muutenkin kun asenne on tuo mm palstaa kohtaan
- Anonyymi
ei kiinnosta vtun vertaa muu kun oma itte
- Anonyymi
Esimerkiksi näin, eli mik on ongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi näin, eli mik on ongelma
Tarkemmin muisteltuani en häirinnyt ketään puhunut mitään ja olin siinä mielessä välinpitämätön. Nyt pitäis kiinnostaa joku pirnoospoppoon suuri suru vai?
- Anonyymi
Yleensä ne salaisuudet pidetään tarkoituksella salassa muilta.
Jotain sellaista että olet ollut 500 miehen kanssa ja olet tosi hyvä sängyssä? Se varmasti ilahtuu kun saa tietää...- Anonyymi
Ei.
Te ootte kaikki vähän häiriintyneitä. 😅 Mun salaisuus on tosi kiltti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Te ootte kaikki vähän häiriintyneitä. 😅 Mun salaisuus on tosi kiltti.No ei pysty arvaamaan, sano jotain vinkkiä.
Ei se nyt ainakaan mikään isot tissit tai iso takapuoli ole, se ei voisi olla mikään salaisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei pysty arvaamaan, sano jotain vinkkiä.
Ei se nyt ainakaan mikään isot tissit tai iso takapuoli ole, se ei voisi olla mikään salaisuus.Olisiko kiltti lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko kiltti lapsi.
Se on raskaana jollekin tuntemattomalle miehelle.... iloinen yllätys!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko kiltti lapsi.
pieni m _ust_a lapsukainen
- Anonyymi
Ei ole salattavaa, eikä mikään pidä paikkaansa.
Lisäksi olette keskustelleet väärän ihmisen kanssa. Tarkistakaa aloitukset ja möhlikää vasta sitten.
Noilla tirkistyksillä olisi jo mustaa valkoisella, sekä kuvia olemassa. Palapelejä on turha yrittää edes. - Anonyymi
Eli joku niistä ilahtuis tai ainakin muistais, trollipeikko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Te ootte kaikki vähän häiriintyneitä. 😅 Mun salaisuus on tosi kiltti.Melkeinpä voi yleistää juu. -ulla T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei pysty arvaamaan, sano jotain vinkkiä.
Ei se nyt ainakaan mikään isot tissit tai iso takapuoli ole, se ei voisi olla mikään salaisuus.Eli jotain yleiselle edulle merkittävämpää siis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta tutulta, mut hakattais varmaan lopulta teidät kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi veli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi veli
Vaikka eihän siinä kai sen kummempaa
- Anonyymi
Kirkkovene
- Anonyymi
Tuskin menee niin kuin olet suunnitellu
- Anonyymi
Homous
- Anonyymi
Jos salaisuutesi on joku positiivinen asia, niin se on tärkeintä, muulla ei väliä.
- Anonyymi
Mä tiedän, että se on hänelle positiivinen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ovella lahjapaketissa????? 😃
🏃♀️➡️🚪
No höh... 😐 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tiedät että se on hänelle positiivinen asia?
- Anonyymi
Mikä vois olla sellain salaisuus en keksi mitään neitsyys kannattaa etsiä semmonen joka niitä neitsyitä metsästää niitten kanssa vaan olla yhtä kokenut kuin alan näyttelijä mä en ole kiinnostunu neitsyistä miksi suuri todennäköisyys että pettävät miksi kun ovat uteliata (miltä se jonkun toisen kanssa tuntuis) no miltä se muka voi tuntua
- Anonyymi
Oletko lopettanut tupakoinnin ja ehkä myös - juopottelun?
- Anonyymi
En polta ja juon tosi vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En polta ja juon tosi vähän.
lopetit h**raamisen ja aloitit huumeidenkäytön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten aiemmin kirjoitin, te ootte kaikki vähän häiriintyneitä. Tai etten kaikki, mut aika moni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten aiemmin kirjoitin, te ootte kaikki vähän häiriintyneitä. Tai etten kaikki, mut aika moni.
minä olen tuon kommentin kirjoittaja, ja itse sanoisin että kaikki, niin, kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinenhan on ammatti ja toinen taas vapaa-ajan aktiviteetteja.
- Anonyymi
Suuren suuri Parry Moudini heiluttaa kättään ilmassa ympyrää ja aistii..... neliskanttisia asioita..... mmmm.... taivaanrannalla siintää keltainen ympyrä..... spaghetti monsterin palvontapaikalta 180 astetta toisen suuntaan.....
Mysteeriä kerrakseen. - Anonyymi
Melkein tiedän kulta mitä tarkoitat. Aivan samaa minulla!
- Anonyymi
Olet töissä jossain hänen mielenkiinnon kohteisiin liittyvässä työpaikassa.
- Anonyymi
Kyllä joo, töistä tässä on kysymys tietenkin. Mistäs muustakaan. Eihän muita puheenaiheita suomessa ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Olette hakoteillä. Mutta kyllä se torni ja lähde sen paljastaa!
- Anonyymi
Taottu on ja se on sampoakin arvokkaampi.
- Anonyymi
Sää olet tatuoitu artesaani.
- Anonyymi
Sen takapuoleen on tatuoitu sydämen kuvat tai jotain yhtä älykästä.... se paljastaa sen asian vasta sopivan tilaisuuden tullen...
- Anonyymi
Tekisimme sen ensimmäisen kerran.
- Anonyymi
täyttä soopaa, ei sinulla mitään salaisuutta ole, etkä edes ole todellinen henkilökään, koko juttu on keksittyä soopaa.
- Anonyymi
Olen mä ja hän myös ihan oikea. Ja mietin häntä taas.🤔 Ei sen asian kertominen kyllä ole vielä lähellekään ajankohtaista. Ellei se vahingossa tule joskus puheeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mä ja hän myös ihan oikea. Ja mietin häntä taas.🤔 Ei sen asian kertominen kyllä ole vielä lähellekään ajankohtaista. Ellei se vahingossa tule joskus puheeksi.
Siis se toinen ei voi sitä asiaa sinusta nähdä vaikka olisit alasti. Se ei tiedä sitä muuten kuin että kerrot sen sille. Olet siis tehnyt jotain hullua josta olet ylpeä, ja oletat että se toinen ihailee sitä mitä olet tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se toinen ei voi sitä asiaa sinusta nähdä vaikka olisit alasti. Se ei tiedä sitä muuten kuin että kerrot sen sille. Olet siis tehnyt jotain hullua josta olet ylpeä, ja oletat että se toinen ihailee sitä mitä olet tehnyt.
Ei se näy, vaikka olisin alasti. Vaikka nyt tajusin, et on mulla myös tatuointi, jota hän ei ehkä ole nähnyt. Mut en tarkoittanut sitä. Oon ehkä tehnyt hulluja asioita, joista olen ylpeä, mutta en tarkoittanut niitäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se näy, vaikka olisin alasti. Vaikka nyt tajusin, et on mulla myös tatuointi, jota hän ei ehkä ole nähnyt. Mut en tarkoittanut sitä. Oon ehkä tehnyt hulluja asioita, joista olen ylpeä, mutta en tarkoittanut niitäkään.
No ei tuo nyt vaan täsmää. Jos sinulla on salaisuus niin se on sellainen mitä et halua kertoa yleensä ihmisille. Miksi ihmeessä oletat että se toinen jotenkin innostuisi siitä sinun salaisuudestasi. Onko sillä toisella se samanlainen salaisuus itselläänkin? Miten ihmeessä sen voisit tietää vaikka niin olisikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tuo nyt vaan täsmää. Jos sinulla on salaisuus niin se on sellainen mitä et halua kertoa yleensä ihmisille. Miksi ihmeessä oletat että se toinen jotenkin innostuisi siitä sinun salaisuudestasi. Onko sillä toisella se samanlainen salaisuus itselläänkin? Miten ihmeessä sen voisit tietää vaikka niin olisikin.
Ei kyse ole siitä, etten haluaisi kertoa sitä, olen sen kertonutkin ihmisille. Hän ei vain ole kuullut sitä.
- Anonyymi
Olit aiemmin suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa.
- Anonyymi
En mä tiedä, miksi hän tästä innostuisi. 🤔 Tai toki miehillä voi olla jotain fantasioita kahdesta naisesta. Ei mulla ole kuitenkaan ikinä ollut suhdetta toisen naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193704Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272770Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72585Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262338Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82134- 371697
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581086Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For78943