Miksi suden ex-nettityttis vainoaa orginalpientänaista?

Anonyymi-ap

Olen katsellut, että mustansuden nettityttis, nykyään ex-nettityttis, on jo puolen vuoden ajan haukkunut originalpientänaista täällä käytännössä viikottain.
Toiminta muistuttaa jo vainoamista. Etenkin, kun originalpieninainen on tunnistettavissa oleva henkilö...
Toiminta vaikuttaa mustasukkaisuudelta... Kyseinen vainoaja käyttää myös jatkuvasti projektiivisen identifikaation patologista muotoa, eli attack on linkingiä, mikä sävyltään viittaa joko epävakaaseen, tai narsistiseen persoonallisuushäiriöön...

Sudelle myös sellainen viesti, että sinä et sitten ilmoita tätä aloitusta poistettavaksi.

harmaasusi

97

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

En ilmoita mutta ilmoitan sinulle että Taitaa olla nyt väärä käsitys hänestä. Teillä on siellä omat kuvitelmat, mutta todellisuus on toinen. En ala yksityiskohtia täällä avaamaan, mutta hän ei ole se ihminen, joksi häntä luulette. Hän ei ole kiusannut tai vainonnut täällä ketään. Toivoisin, että ennen kuin syytätte, varmistaisitte faktat. Hän on nyt siinä kunnossa ja sairaalassa, että ei sieltä käsin ole todellakaan ollut palstalla kirjoittelemassa originaalista yhtään mitään Se on joku ihan muu.

• UUSI

Tämä on oikeasti surullista. Ensin minut on täällä kuviteltu mukaan kiusaamaan häntä teidän kanssanne, ja nyt väitätte hänen tehneen samaa teille. Koko juttu on mennyt aivan väärille raiteille. Hän ei ole kiusannut ketään, eikä minäkään ole ollut mukana missään sellaisessa. Toivoisin, että tämä lopetettaisiin jo — ihmiset eivät kestä tällaista jatkuvaa väärintulkintaa. Ja nyt oikeasti meillä on yksi ihminen hengenvaarassa ihan teidän kaikkien pelleilyjen takia.

• Anonyymi
        UUSI

Oletkohan varma, että hän on sairaalassa? Ainakin keväällä hän kirjoitti täällä niin, että oli täysin avoimesti sinun tyttis ja sinäkin juttelit hänen kanssa niin, että hän olis ollut sinun tyttis. Tuolloin jo hän käytti projektiivisen identifikaation samaa muotoa, kuin mitä nyt on käytetty näissä viesteissä, joissa puhutaan sinulla originalilla olevan joku juttu, tai että sopisitte yhteen...
        Viesteissä on näin ollen hänen psykologinen sormenjälki... Samoin tietyt psykologiset piirteet paljastivat, että se hänen täällä pyörivä työkaverinsa, joka vahtasi sinun kirjoittelua, ei ollut mikään työkaveri, vaan kyseinen nainen itse...
        Tuollainen useana samanmielisenä henkilönä netissä esiintyminen kulkee myös käsikädessä projektiivisen identifikaation käytön kanssa...
        Itse tutustuin suomi24sta aikoinaan pariinkin samantyyppiseen henkilöön...
        Tämä sinun nettityttis luetteli myös vanhoja miehen logiikka -palstan nikkejä vuosilta 2007-2011, kun juttelin hänen kanssa viime keväänä. Lisäksi hän on höpissyt jotain, että sinua ja originaalia olisi jo viisi vuotta sitten käsketty pariutumaan...
        Luulempa, että tämä sinun nettityttis on jotain foorumin pysyvää kalustoa ja, että hän on ollut täällä jo 20 vuotta. Mahdollista on, että hän on ylläpitäjänä foorumilla...

harmaasusi

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan varma, että hän on sairaalassa? Ainakin keväällä hän kirjoitti täällä niin, että oli täysin avoimesti sinun tyttis ja sinäkin juttelit hänen kanssa niin, että hän olis ollut sinun tyttis. Tuolloin jo hän käytti projektiivisen identifikaation samaa muotoa, kuin mitä nyt on käytetty näissä viesteissä, joissa puhutaan sinulla originalilla olevan joku juttu, tai että sopisitte yhteen...
        Viesteissä on näin ollen hänen psykologinen sormenjälki... Samoin tietyt psykologiset piirteet paljastivat, että se hänen täällä pyörivä työkaverinsa, joka vahtasi sinun kirjoittelua, ei ollut mikään työkaveri, vaan kyseinen nainen itse...
        Tuollainen useana samanmielisenä henkilönä netissä esiintyminen kulkee myös käsikädessä projektiivisen identifikaation käytön kanssa...
        Tämä sinun nettityttis luetteli myös vanhoja miehen logiikka -palstan nikkejä vuosilta 2007-2011, kun juttelin hänen kanssa viime keväänä. Lisäksi hän on höpissyt jotain, että sinua ja originaalia olisi jo viisi vuotta sitten käsketty pariutumaan...
        Luulempa, että tämä sinun nettityttis on jotain foorumin pysyvää kalustoa ja, että hän on ollut täällä jo 20 vuotta. Mahdollista on, että hän on ylläpitäjänä foorumilla...

harmaasusi

Kuule Minä olen siitä aivan sata varma. Juttelin hänen kanssa yöllä puhelimessa kun hän soitti minulle. Ja kertoi että on ollut leikkauksessa ja ollut myös teho-osastolla. Että tämä ei ole mikään leikin asia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Hän on sen verran nuori ihminen että hän ei ole todellakaan täällä palstalla pyörinyt 20 vuotta. Hän on vasta kolmekymppinen ihminen. Ja nyt lopetatte tuon oikeasti ja etsitte sen oikean syyllisen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Hän on sen verran nuori ihminen että hän ei ole todellakaan täällä palstalla pyörinyt 20 vuotta. Hän on vasta kolmekymppinen ihminen. Ja nyt lopetatte tuon oikeasti ja etsitte sen oikean syyllisen.

T nainen vanhempi kuin 30v.On hakkeri,stalkkeri ei uskovainen,nynfomaano,kateellinen,skitsofreeninen ihminen kuka hämmentää netissä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T nainen vanhempi kuin 30v.On hakkeri,stalkkeri ei uskovainen,nynfomaano,kateellinen,skitsofreeninen ihminen kuka hämmentää netissä.

Tässä ei ollut nyt kyse T naisesta. Minä en puhunut kestään T:stä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kuule Minä olen siitä aivan sata varma. Juttelin hänen kanssa yöllä puhelimessa kun hän soitti minulle. Ja kertoi että on ollut leikkauksessa ja ollut myös teho-osastolla. Että tämä ei ole mikään leikin asia.

Oletkohan aivan varma hänen iästään... Miehen logiikassa oli yksi 79 -syntynyt nainen, joka esitti 91 -syntynyttä, eli tuolloin teiniä... Samoin sinkkupalstan jasu, joka on 76 -syntynyt, on esittänyt vuosien varrella miestä ja tutustunut naisiin esiintyen miehenä, myös aika nuoriin... Jasu on ollu täällä jo 20-vuotta...

Mulla on sen verran kokemusta sairaaloista, että siellä ei ihmistä pidetä kuukausia, etenkään teholla, niin kuin tämä sinun nettityttis olis väitetysti siellä ollut...
        Sydänleikkaus, niin 1-3 viikkoa pidetään sisässä... Kuolevaa vanhustakin yritetään väkisin palauttaa kotiin, kun on keuhkot täynnä nestettä...

Melkoinen vapaamuurari saa olla, jos kuukausia annetaan olla sairaalassa. Tai joku korkeampi virkamies.

Ja kummasti vaan se teho-osastolainen esiintyi työkaverinaan täällä palstalla moneen otteeseen...

Huomionhakuiset ja asosiaaliset persoonat osaavat tuon teatterin...

harmaasusi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keksisit jotain uutta välillä näihin suolidraamoihisi omien persoonien kanssa taisteleva palstasetä, tai hankkisit oikeaa naisseuraa. Kuolinvuoteella ei taida paljon omia kokemuksia olla muisteltavaksi 😁

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan aivan varma hänen iästään... Miehen logiikassa oli yksi 79 -syntynyt nainen, joka esitti 91 -syntynyttä, eli tuolloin teiniä... Samoin sinkkupalstan jasu, joka on 76 -syntynyt, on esittänyt vuosien varrella miestä ja tutustunut naisiin esiintyen miehenä, myös aika nuoriin... Jasu on ollu täällä jo 20-vuotta...

Mulla on sen verran kokemusta sairaaloista, että siellä ei ihmistä pidetä kuukausia, etenkään teholla, niin kuin tämä sinun nettityttis olis väitetysti siellä ollut...
        Sydänleikkaus, niin 1-3 viikkoa pidetään sisässä... Kuolevaa vanhustakin yritetään väkisin palauttaa kotiin, kun on keuhkot täynnä nestettä...

Melkoinen vapaamuurari saa olla, jos kuukausia annetaan olla sairaalassa. Tai joku korkeampi virkamies.

Ja kummasti vaan se teho-osastolainen esiintyi työkaverinaan täällä palstalla moneen otteeseen...

harmaasusi

Kuka tässä on väittänyt että on kuukausia ollut sairaalassa? Minä tunnen ihmisen ihan oikeasti. Olen hänen kanssa ollut tiiviissä yhteydessä puolen vuoden ajan. Täällä on nyt joku ihan muu joka on sotkenut asioita. Ja tämänkin ketjun Olen pyytänyt ketjun poistoon koska täällä puhutaan ihmisestä jonka yksityisasiat ei kuulu palstoille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedetään! Puhuu myös nassen ja sen pano ja festari mokat tänne. Sitten ulisee kun joku sanoo jotain. Ilm yritti naida rahaa ja isi maksaa. Diagnooseja on enemmän ku toi minkä mainitsit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Se on psykalla. Ei leikkurissa. Psykoosissa kun tapasi sinut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keksisit jotain uutta välillä näihin suolidraamoihisi omien persoonien kanssa taisteleva palstasetä, tai hankkisit oikeaa naisseuraa. Kuolinvuoteella ei taida paljon omia kokemuksia olla muisteltavaksi 😁

Oletko muistanut kastella kukat?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tässä ei ollut nyt kyse T naisesta. Minä en puhunut kestään T:stä.

Jaa minäpä puhun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa minäpä puhun.

Puhu vaan. Koko elämäsi on pelkkää T naista, ikävä kyllä siihen sotket myös lapsia. Olet käytännössä kuollut sen takia tuskin hetkauttaa enää ketään mitä joku nettipeeedo höyryää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Xxxxxxxxxxxxxxxxx XxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxx XxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxogigugkgkgkcickfjgigjrkgifjrbcickgbcifkfkciufkrihitirkgigkkf7fjfk7hkrjg7fknfickfbcigkfititnh7igbeinfkcugkfuv7rkhoigutkj8tkgijrgitigkgivifbgkigigkgihigkfof8krkt8gkfkönfovkodkvorkvo3ngodkvorkvofkvorkcodkvoekvoddkvoekg83kg8env8rnvodqncokegokev8kfvonrq8ovkrokveovnrovkehoke8hkev8keovkrvonrvonrovnronveonhoenhoengoengoengoenconeconeogneogneoyneonhoenyoengoencoekg8ekyo3nyoenoencirngoenogneogklnrconegoneognwoxneofkwofnwofkeofneonxwonfwonxownfownfinwxinexienfinefownfowkfowkfok2f8ekxine6xejc7rnig3kfowkfoekeofke8ck7ejg73jfokegiekcoekcoenfoenxiencoeneingienfienfoencoengoenfon3ix3nciebxienfiebgienxoenciencienocnetoneignirbgoebibgbribeoby

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu vaan. Koko elämäsi on pelkkää T naista, ikävä kyllä siihen sotket myös lapsia. Olet käytännössä kuollut sen takia tuskin hetkauttaa enää ketään mitä joku nettipeeedo höyryää.

T nainen täräyttää palstasedän suoraan kolmen hehtaarin metsään

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kuka tässä on väittänyt että on kuukausia ollut sairaalassa? Minä tunnen ihmisen ihan oikeasti. Olen hänen kanssa ollut tiiviissä yhteydessä puolen vuoden ajan. Täällä on nyt joku ihan muu joka on sotkenut asioita. Ja tämänkin ketjun Olen pyytänyt ketjun poistoon koska täällä puhutaan ihmisestä jonka yksityisasiat ei kuulu palstoille.

Täällä oli kyl jo vissiin kesäkuussa jotain juttua, että muikki olis sairaalassa ja muikki haukkui sua esiintyen täällä miespuolisena työkaverinaan ja lisäksi oli origiin kohdistuvaa haukkumista...

Niin, ja sä itse toit tuon sairaalahomman tähän ketjuun ja nyt sit ilmoitat poistettavaksi sen perusteella, vaikka sun ei pitänyt ketjua ilmoittaa poistettavaksi...
        En ymmärrä, että miksi suojelet kyseistä trollia...

harmaasusi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Xxxxxxxxxxxxxxxxx XxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxx XxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxogigugkgkgkcickfjgigjrkgifjrbcickgbcifkfkciufkrihitirkgigkkf7fjfk7hkrjg7fknfickfbcigkfititnh7igbeinfkcugkfuv7rkhoigutkj8tkgijrgitigkgivifbgkigigkgihigkfof8krkt8gkfkönfovkodkvorkvo3ngodkvorkvofkvorkcodkvoekvoddkvoekg83kg8env8rnvodqncokegokev8kfvonrq8ovkrokveovnrovkehoke8hkev8keovkrvonrvonrovnronveonhoenhoengoengoengoenconeconeogneogneoyneonhoenyoengoencoekg8ekyo3nyoenoencirngoenogneogklnrconegoneognwoxneofkwofnwofkeofneonxwonfwonxownfownfinwxinexienfinefownfowkfowkfok2f8ekxine6xejc7rnig3kfowkfoekeofke8ck7ejg73jfokegiekcoekcoenfoenxiencoeneingienfienfoencoengoenfon3ix3nciebxienfiebgienxoenciencienocnetoneignirbgoebibgbribeoby

Sieltä tuli hakkerilta kontribuutio tähän väliin... Tota samaa sekamelskaa tyyppi hakkaa mun ruudulle jatkuvasti...

harmaasusi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tuollainen saattaa ollakin mutta jos et kuitenkaan yrittäisi sotkea väärään T naiseen sitä henkilöä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas tuommonen T -nainen on? Semmosesta näytetään puhuvan täällä ihan jatkuvasti... Joku legendaarinen hahmo vissiin...

harmaasusi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koko elämäni?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tuollainen saattaa ollakin mutta jos et kuitenkaan yrittäisi sotkea väärään T naiseen sitä henkilöä.

Kuules kun T naisia on miljoonua eikös se silloin voi olla kuka vaan?Mitä sitten jos tuun kommentoimaan omia T n juttuja väliin niinhän toisetkin tekee.En mustaa ketään,omassa jutussa on tämä T n se hullu kuka aloitti kamppanjan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules kun T naisia on miljoonua eikös se silloin voi olla kuka vaan?Mitä sitten jos tuun kommentoimaan omia T n juttuja väliin niinhän toisetkin tekee.En mustaa ketään,omassa jutussa on tämä T n se hullu kuka aloitti kamppanjan.

Siinä vaiheessa kun setäsekopåå puhuu tunnistettavasti stalkkaamiensa naisten lapsista, niin käytännössä kaikki keinot on sallittuja. Aivan kaikki, pahoittelut mutta tässä rytäkässä saattaa aitaa kaatua naapuristakin mutta mitäs läksi.

• Anonyymi
      UUSI

Original on itse ihan harhoissaan näin ulkopuolelta katsottuna. Kirjoitellut täällä sekavia jo pitkään. Eikö sillä ole lapsikin? Keskittyisi vain olemaan paras mahdollinen äiti oikeassa elämässä, eikä leikkisi draamaleikkejä palstalla.

• Anonyymi
        UUSI

Tuossa tuli sitten taas samaa juttua, mitä suden nettityttis on täällä höpissyt ja sillä twistillä, että siinä viitattiin whatsappissa käytyyn viestienvaihtoon... missä sinun ei tietääkseni olisi pitänyt olla osallisena...

harmaasusi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa tuli sitten taas samaa juttua, mitä suden nettityttis on täällä höpissyt ja sillä twistillä, että siinä viitattiin whatsappissa käytyyn viestienvaihtoon... missä sinun ei tietääkseni olisi pitänyt olla osallisena...

harmaasusi

Yhtä selaisin olet nähtävästi sinäkin. Hankkikaa oikeasti elämä palstan ulkopuolella.

• Anonyymi
        UUSI

Selvitäppä tarkoin kuka on originellisi. Vaahtoatte samaa jankutusta.
        Ei ole luulemanne henkilö.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selvitäppä tarkoin kuka on originellisi. Vaahtoatte samaa jankutusta.
        Ei ole luulemanne henkilö.

Kyse on siitä naisesta, joka kirjoittaa täällä nimimerkillä originalpieninainen....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Harmaa susi pyörinyt täällä yli 30v nasse joka panee puolta suomee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse on siitä naisesta, joka kirjoittaa täällä nimimerkillä originalpieninainen....

Taitavat olla yhden ja saman miehen nimimerkkejä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitavat olla yhden ja saman miehen nimimerkkejä

Maalittaa ja haukkuu täällä ex naisiaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Useampi jo tunnistanut itsensä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta monesti sekoitetaan naisia keskenään. Tai esiinnytään toisina henkilöinä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrät kai että stalkkaamasi naiset ja lapset ei ole välttämättä samaa mieltä. Tulisit välillä sieltä studiostasi herran tähden, käydään kahvilla? Ennen kuin nähdään virallisimmissa merkeissä 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta monesti sekoitetaan naisia keskenään. Tai esiinnytään toisina henkilöinä.

Siksi jotkut käyttää täällä nimimerkkejä, että ei kukaan puhu heidän suullaan.

Te olette ihan sekaisin kaikki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa kyse siitä naisesta kyllä, mutta taidat olla sotkenut itse jonkun toisen naisen siihen originalpieninaiseen. Että kannattaisi ehkä ottaa selvää mitä höpötät ja kenestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä selaisin olet nähtävästi sinäkin. Hankkikaa oikeasti elämä palstan ulkopuolella.

Itseasiassa mua ei tää palsta kiinnosta, mut tulin tänne hakkerin takia. Palstan hakkerihan valtasi laitteeni, vaikka en ollut edes koskaan käynyt ikävä-palstalla. Lisäksi kiinnostaa origiin kohdistuva kiusaaminen joidenkin toimesta...

harmaasusi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrät kai että stalkkaamasi naiset ja lapset ei ole välttämättä samaa mieltä. Tulisit välillä sieltä studiostasi herran tähden, käydään kahvilla? Ennen kuin nähdään virallisimmissa merkeissä 😁

Sinulla ei ole noin kaunista hammasriviä oikeasti ellet tänä kesänä tienannut sitä P mieheltä!

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa mua ei tää palsta kiinnosta, mut tulin tänne hakkerin takia. Palstan hakkerihan valtasi laitteeni, vaikka en ollut edes koskaan käynyt ikävä-palstalla. Lisäksi kiinnostaa origiin kohdistuva kiusaaminen joidenkin toimesta...

harmaasusi

Joo. Ihan sekaisin olet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole noin kaunista hammasriviä oikeasti ellet tänä kesänä tienannut sitä P mieheltä!

Sulla taas ei kohta ole hampaita ollenkaan 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Niin sähköposteihinhan sinä taulapää niitä lähetteletkin. Viimeisin tämä "s a i j a" ja sitä ennen lukuisat "laskuliitteet". Yllättäen lasten uimakoulu kyseessä 😁

Joko tullaan ovelle?

• UUSI

Oikeasti eikö voi jättää rauhaan ihmistä joka kamppailee nyt omasta hengestään sairaalassa? Nyt niin kuin ihan aikuisten oikeasti.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä hänelle kävi? Joku liikenneonnettomuus?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hänelle kävi? Joku liikenneonnettomuus?

Minä en voi toisen ihmisen asioita täällä kertoa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ok

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Silti fantasioit vuosikausia täällä alaikäisestä "netasta". Miltä tuntuu pedari menikö ihan putkeen, ei tainnut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silti fantasioit vuosikausia täällä alaikäisestä "netasta". Miltä tuntuu pedari menikö ihan putkeen, ei tainnut.

Sama äijä kirjoitellut vauvoista ja siitä kuinka hampaiden puhkeaminen heille on tosi ikävä juttu. Sellane pskajaakko tämä ja horsmaa kasvamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Yritit myrkyttää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yritit myrkyttää

Oispa rotanmyrkkyä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yritit myrkyttää

Kyllä se oli Gubbe papparainen. Joka sitä teki. Tiedä sitten kuinka monta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se oli Gubbe papparainen. Joka sitä teki. Tiedä sitten kuinka monta

Syö ruokasi poika tai tulee äidin kädestä

• Anonyymi
      UUSI

Täällä voi esittää sitä ihmistä kuka vain.Joten ei sitä voi silloin tunnistaa mitenkään.Se voi olla Australiassa asuva ihminen kuka täällä kirjoittelee.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näin ja sitä täällä paljon tehdään. Esitetään muita ja härkitään ja sotketaan ja väännetään ja twistataan ja pelleillään. Tämä paikka on kyllä semmoinen läpivalaisu millaisia suomalaiset ovat. Ei uskoisi että täällä on aikuisia ihmisiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin ja sitä täällä paljon tehdään. Esitetään muita ja härkitään ja sotketaan ja väännetään ja twistataan ja pelleillään. Tämä paikka on kyllä semmoinen läpivalaisu millaisia suomalaiset ovat. Ei uskoisi että täällä on aikuisia ihmisiä.

Se tehdään taitavasti.Aina kun saavun töihin minun asuinympäristössä saa olla ihminen rauhassa.Sitten kun lähden kotiinpäin alkaa häirintä ja stalkkaus sekä panettelu.Henkilö luulee että se olen minä joka stalkkaa.Ymmärrän hyvin.Toinen milloin häirintä alkaa on kun herään.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä se muiden muksuista kirjoitteleva multipersoonaSebbuku poistelee toisten kommentteja. Ookko käyny tuuuussulan mc poikien kanssa kahvilla, kerta olit niiden frendi 🤣

Ne tosin voi olla eri mieltä ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Millä sä äitiongelmainen rikollinen muuten hommaat kaljarahas? Ettei vaan olis pimeän verkon töhöilyjä tilillä myös. Mitäs sanot mekkosankari, todistettavasti pe.dofiili.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä sä äitiongelmainen rikollinen muuten hommaat kaljarahas? Ettei vaan olis pimeän verkon töhöilyjä tilillä myös. Mitäs sanot mekkosankari, todistettavasti pe.dofiili.

Sepi on vähä sairas, pitää ymmärtää. Ja poistaa maailmankartalta.

• Anonyymi
        UUSI

Outo viesti, jos oli minulle. Joskus aikoja sitten sain eräältä moottoripyöräkerholta virallisen tappouhkauksen suomi24ssa... Oi niitä aikoja...

harmaasusi

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä nyt kannattaa mennä jo poliisille tekemään netti-vainouksesta rikosilmoitus originalpieninaisen.
      Saa kerralla kiinni kaikki meidät vainoajat ja Suomi24 sivustot lopullisesti kiinni, koska he oikein ruokkivat originalpieninaisen NETTI-VAINOAMISTA!

• Anonyymi
        UUSI

Mikset itse mene? Harmaasusi yrittää että joku muu ottaa koko keissin taakkiinsa. Oot manipuloinu täällä kaikkien suhteet vituiks antanu ymmärtää. Loppuu se sun pelien pelaaminen. Mene itse tekemään rikosilmotus. Valtion larppaaja.

• Anonyymi
        UUSI

Haluatteko oikeasti tietää lisää tästä Mustasudesta?

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän nämä kaikki palstaäijän hahmot, eli sinun, ole jo tiedossa. Oletko kuinka paljon hankkinut muuten vihamiehiä vuosien saatossa?

Nykyään elät äitifantasioita netissä liittäen näihin hahmoihin oikeasti stalkattuja äitejä, se taitaa olla semmonen homma sebbboeeerikki että tossa ei hyvin käy.

• Anonyymi
        UUSI

Nainen kun ei ole tuonniminen ei voi sitä tehdä, ennenkuin on lisää todistetta.

• Anonyymi
        UUSI

Kfjfifjgkkgbckcjfkckgjgkigjgjckgbgickfbgkgbfkciigkkgk4itigjgigitkktugjjfikfjgkckcngkgitigjgkfigktigigit7tururifkkcbgbfififkfkgotitiitigkgkfogjgjgitjtigkrkgitjirigifirjriririrjckcjjcbckckgkgifjfkdkfkfirutitiriririgjgjfirutu4igiirkrkgigkfkflkcncnckglfigitiititigkfkfofigifikrigigirirogigucyrikglgkgkgkgigigifigitiririrolgföföädägkgkgirkgiicjfjcjckgkgkfbdudojyitigkhkgurogkgkckgkckgifigktigkgokgkivkvkvojobiufufyhbugkvugiugivucyfugydugucivihihkgkdjfkfjdkbribrcobrcobrcojrcobrcojcribrrcibrojrckorititititorotogigkfkckcicofifkfkgofogigofotototigigigigikofbcorncorncorncrobcticbrickrocnrc8brc7j4c84jc8rjcorjcorbcborbcrocbrocbronrokcrocnrokhonroocnronognprkcnonrncoorcnrokcro ohionhonhnhgitjtkgiogkricorjrororkfockcnflxokcfllxkgkfkfkgigkrngivkfkkclbofbojihuf5gojugijuhkkglroncorncorcnoebxoencrokfeofk3okxeoxkeofk3ofkfeofkeokxrokecije6xhr7xjrogoenxorkco3nfogkojexijecokeixjeocke8kcrixjrochrocjcrourojcr8k4gok3ok3fnorojgoejcr8jrijtih4hi4ucrug4gjifididibfibroncrobrocnricnrocbrocnrocbirjcircojeicj3ijx3oxjrixjeixjeixjeoxjeojxeijefojxeojcoejxoecoejx8ejcorxkeocjruhcirjcoexbrockroc8jrojcrobckiejcegobebcirbciorkcornocrojcorbcriuhfkfkgkckckfkririritit7f6fofldlfkckfkfkfifigkrkritigititirigigufufifififldlfiguvyhyhuhuhuirktkgugufkrlgogigititit6t336iiryrur7r6r6orkfjgirjfojrirurlgiig7cirirkrigov7g54h4hg7fppfpg0gogjgjrkfufuugogjfogugogkguhthohkrkigofigibl borncorncornconrconrconrocnrocbri.vibrhbirjrbojrivjrvojfvorvojrovjrvijrvojrvojofifirirnckgklgkgkgjclckkcigjvuxgzughcyvkcygixuvkcyvuxuvhckvjckvkvjcucfydtdhcj iuhugugygugguguguhuhuhihb vbkgkgjlrorktktkgkgngnkcufititigjfkflcbcbg ckckgbflfirutirihkgkgkflhkcjflgkglgögögögkgkuvkvlfkguguglgnlgkggulglgkgivugugitktigkhkgltljcucucyftdtd4s3s4fuvibobibibbxngkgkgnfbckvlrktkhkfjglvkgkgkhlgigktkririgovkgirititititigigkvkcngkgitigkgitirorlgkjgugugyftdtd5dtdye5e5eyfijoboojijbgkfkfivktktihogkelhohkrkvohigkrogjfihogjrnhng gkgkgkg gkgkgkgkgkigigig gkgkgkgktogygllrjhogkflkgg gkvigororotohjfbpgkggktogkgogkgogkgogootlrlgkt gkvibkrljvogkgbofgkoggkgjgkgkto7ritigkgkgihitkgititbov ggbkgkgktkhitihigirbkhohktjgiktktohktktkhohkgkvibbvihirkrotolgjcugyfkbrbiobtlbcorrbcorbcirvyeojceojcoejcijeocjeocoekojivdihrivrobdobceobcorbcorbibirborbofbifb

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kfjfifjgkkgbckcjfkckgjgkigjgjckgbgickfbgkgbfkciigkkgk4itigjgigitkktugjjfikfjgkckcngkgitigjgkfigktigigit7tururifkkcbgbfififkfkgotitiitigkgkfogjgjgitjtigkrkgitjirigifirjriririrjckcjjcbckckgkgifjfkdkfkfirutitiriririgjgjfirutu4igiirkrkgigkfkflkcncnckglfigitiititigkfkfofigifikrigigirirogigucyrikglgkgkgkgigigifigitiririrolgföföädägkgkgirkgiicjfjcjckgkgkfbdudojyitigkhkgurogkgkckgkckgifigktigkgokgkivkvkvojobiufufyhbugkvugiugivucyfugydugucivihihkgkdjfkfjdkbribrcobrcobrcojrcobrcojcribrrcibrojrckorititititorotogigkfkckcicofifkfkgofogigofotototigigigigikofbcorncorncorncrobcticbrickrocnrc8brc7j4c84jc8rjcorjcorbcborbcrocbrocbronrokcrocnrokhonroocnronognprkcnonrncoorcnrokcro ohionhonhnhgitjtkgiogkricorjrororkfockcnflxokcfllxkgkfkfkgigkrngivkfkkclbofbojihuf5gojugijuhkkglroncorncorcnoebxoencrokfeofk3okxeoxkeofk3ofkfeofkeokxrokecije6xhr7xjrogoenxorkco3nfogkojexijecokeixjeocke8kcrixjrochrocjcrourojcr8k4gok3ok3fnorojgoejcr8jrijtih4hi4ucrug4gjifididibfibroncrobrocnricnrocbrocnrocbirjcircojeicj3ijx3oxjrixjeixjeixjeoxjeojxeijefojxeojcoejxoecoejx8ejcorxkeocjruhcirjcoexbrockroc8jrojcrobckiejcegobebcirbciorkcornocrojcorbcriuhfkfkgkckckfkririritit7f6fofldlfkckfkfkfifigkrkritigititirigigufufifififldlfiguvyhyhuhuhuirktkgugufkrlgogigititit6t336iiryrur7r6r6orkfjgirjfojrirurlgiig7cirirkrigov7g54h4hg7fppfpg0gogjgjrkfufuugogjfogugogkguhthohkrkigofigibl borncorncornconrconrconrocnrocbri.vibrhbirjrbojrivjrvojfvorvojrovjrvijrvojrvojofifirirnckgklgkgkgjclckkcigjvuxgzughcyvkcygixuvkcyvuxuvhckvjckvkvjcucfydtdhcj iuhugugygugguguguhuhuhihb vbkgkgjlrorktktkgkgngnkcufititigjfkflcbcbg ckckgbflfirutirihkgkgkflhkcjflgkglgögögögkgkuvkvlfkguguglgnlgkggulglgkgivugugitktigkhkgltljcucucyftdtd4s3s4fuvibobibibbxngkgkgnfbckvlrktkhkfjglvkgkgkhlgigktkririgovkgirititititigigkvkcngkgitigkgitirorlgkjgugugyftdtd5dtdye5e5eyfijoboojijbgkfkfivktktihogkelhohkrkvohigkrogjfihogjrnhng gkgkgkg gkgkgkgkgkigigig gkgkgkgktogygllrjhogkflkgg gkvigororotohjfbpgkggktogkgogkgogkgogootlrlgkt gkvibkrljvogkgbofgkoggkgjgkgkto7ritigkgkgihitkgititbov ggbkgkgktkhitihigirbkhohktjgiktktohktktkhohkgkvibbvihirkrotolgjcugyfkbrbiobtlbcorrbcorbcirvyeojceojcoejcijeocjeocoekojivdihrivrobdobceobcorbcorbibirborbofbifb

Kyllä ,kyllä noin monta wc reissua olen tehnyt sinun kyttäämänä.

• Anonyymi
      UUSI

Harmaasusi on pannu näitä kaikkia. Orggista kirsii jasuu ihan kaikkia.

• Anonyymi
        UUSI

Et sinä tonttu ole päässyt edes poikuudestas kaikesta päätellen. Traumoihin liittynee, kokemaasi hyväksikäyttöä tuskin lasketaan siihen yhtälöön. Psykiatrisissa laitoksissa viettämäsi aika kertoo karua kieltä...

• Anonyymi
      UUSI

Tietääkö ne teidän oikeissa töissä mitä sisältöä tuotatte?

• Anonyymi
      UUSI

Moni kehuskelee olevansa hoitaja tai it henkilö. Tuleepa mieleen että knen yksityistietoihin ja yritysten tietoihin pääsette käsiksi työn kautta? Onko kiusaus jakaa tietoja täällä?

• Anonyymi
      UUSI

Kun näkyy olevan niin että ei ole ihmisarvoakaan varsinkaan naisilla piiruakaan. Jaetaan yksityisviestit ja keskustelut vielä harhaisesti väritettynä täällä.

• Anonyymi
        UUSI

Toi on kyllä totta. Mieti naiseksi haluavia miehiä, siinä sitä paradoxia 😆

• Anonyymi
      UUSI

Tarviiko ihmetellä miksi jäädään kirjoituksen asteelle palstan ulkopuolellakin

• Anonyymi
      UUSI

Jotain vikaa täytyy olla ihmisen käytöksessä ja psyykessä, että jää tänne asumaan ja porukalla haukumaan joukkopsykoosissa. Aikuiset ihmiset. Menkää vaikka baariin tai vetäkää vii vatsa tai niitä etelä ameriikan taikasieniä tai yrttejä. Kokemusta kylältä vissiin näistäkin.

• Anonyymi
        UUSI

Ihan yhtenä persoonana sut silti "tuomitaan". Toki voit laittaa mekon päälle kun aika on mutta ei se taida auttaa. Miltä muuten skitsofreenisena tuntuu kun on psykoosi päällä? Pelkäätkö joka kerta kun näet isoja miehiä kyttäävän mollonaamaasi, kuulemma oot vähän huonossa hapessa

• Anonyymi
      UUSI

Piti olla viivat.

• Anonyymi
      UUSI

Punks nyt dead sanottiin, mutta taitaa olla harhaisia zombeja. Voisko kommenttia jättää p too juttuun, ois omakohtaista kokemusta täällä

• Anonyymi
      UUSI

Joko se kirsi sai kenkaa soolestakin. Modifio täällä vähän viestejä

• Anonyymi
        UUSI

Ihanan raikas naishahmonimi tuo kirsikka muuten! Tuleeko sellainen hävytön olo kun samalla latailet nettiin aivan upeita tyttöilykuvia 🤩
        Onko heteromiehet kuinka innoissaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanan raikas naishahmonimi tuo kirsikka muuten! Tuleeko sellainen hävytön olo kun samalla latailet nettiin aivan upeita tyttöilykuvia 🤩

Tuuusbyynsebarin kuvat on ihan HC kamaa 💪
        Ei okseta mikään enää sen jälkeen kun nähnyt ultimaattista karseutta 😂

• Anonyymi
        UUSI

Oneogbgeoncoenconecobeicebeobgonecobeobcoebcobeocbroncirncibeijgjiejgiribircbirbcirbocbroncrobcorbcorobcorbcojrbceobcrokcorkcjrkgkiyitotitkfirkkfickfkgoj5i4igkgigjrkgigjrkogigktktigotktigotitktnitogivigktlgkgbckgitiirkgigkroriktotot8t8gktlgogkgot94ktookrcokeocbrogkrgojrg8krf8krg8krg8krcokrgobrgobeockrocnrcokrgojrogk

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kuule ole kirsikka kyay kirsiltä itseltä miksi on laittanut kuviaan nettiin ja levittäny shaipaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oneogbgeoncoenconecobeicebeobgonecobeobcoebcobeocbroncirncibeijgjiejgiribircbirbcirbocbroncrobcorbcorobcorbcojrbceobcrokcorkcjrkgkiyitotitkfirkkfickfkgoj5i4igkgigjrkgigjrkogigktktigotktigotitktnitogivigktlgkgbckgitiirkgigkroriktotot8t8gktlgogkgot94ktookrcokeocbrogkrgojrg8krf8krg8krg8krcokrgobrgobeockrocnrcokrgojrogk

Eikö psyyke kestä sedällä. Potilashistoria kyllä kertookin että ei ihan hyvillä hangilla ole hiihdetty. Aika huono kombo jos alkaa nettirikolliseksi 😂😂

Höh.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö psyyke kestä sedällä. Potilashistoria kyllä kertookin että ei ihan hyvillä hangilla ole hiihdetty. Aika huono kombo jos alkaa nettirikolliseksi 😂😂

Höh.

Puhumattakaan rikoshistoriasta..... Ehtiväinen quasimofo!

• Anonyymi
      UUSI

Ei taida olla pelkkä netti tyttis kyseessä.

• UUSI

Mutta miksi tää susien taisto. Mulle susien värillä ei oo mitään väliä. Mutta miks ootte ajanut originalin näiltä palstoilta pois? Mun mielestä se on väärin ja vääryys!

• Anonyymi
        UUSI

En tajua... tää ketju on aika häiriintynyt... En tajua näistä juuri mitään, mut ainakin mun yksityistä viestienvaihtoa on joku osannut tähän kirjoittaa...
        Mä en ainakaan ole ajanut originalia täältä pois, kun en ole ollut täällä paljonkaan... sinkuissa joskus käyn vilkaseen...

Mustan suden nettityttis on jahdannut origia kuukausia ja selittänyt, että sudella ja origilla olis jotain säpinää...
        Susi myös kirjoitellut origista skeidaa...

harmaasusi

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tajua... tää ketju on aika häiriintynyt... En tajua näistä juuri mitään, mut ainakin mun yksityistä viestienvaihtoa on joku osannut tähän kirjoittaa...
        Mä en ainakaan ole ajanut originalia täältä pois, kun en ole ollut täällä paljonkaan... sinkuissa joskus käyn vilkaseen...

Mustan suden nettityttis on jahdannut origia kuukausia ja selittänyt, että sudella ja origilla olis jotain säpinää...

harmaasusi

Ok, en itekään täällä hirveesti ehdi päivystään. Mutta jokin aika sitten jouduin erikoiseen väittelyyn täällä, niin siitä olin vähän ihmeissäni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Tuo valetta. Kyseinen ihminen ei ole mikään nettityttis, vaan ihminen ihan oikeassa elämässä. Ei elä näillä palstoilla. Teillä on täysin väärät kuvitelmat.

• Anonyymi
      UUSI

Jaa en tiedä oli joku soittan mun äitillekin sanoen tälle et pois mun miehen sängystä tiedä si ketä tarkotti ja kuka oli tietääkseni äiti ole ollu edes suhteessa ny muutamaan vuoteen

• Anonyymi
      UUSI

Onpahan taas erikoinen ketju. Ei tähän oikein muuta voi todeta kuin jaa ja who cares. 🙄

• Anonyymi
      UUSI

Eikö nää kaikki hahmot ole saman ihmisen omaa teatteria. 🫩

• Anonyymi
        UUSI

Eipä taida olla ainakaan yks niistä

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä alle 33v.on vielä nuori jota ei saisi kiusata ainakaan vanhemmat henkilöt.
      Itse olen arvuutellut henkilöä aina joksikin vanhaksi en nuoreksi koskaan.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      196
      4852
    2. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      37
      3352
    3. 33
      2877
    4. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      141
      2758
    5. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      25
      2408
    6. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      68
      2257
    7. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      2098
    8. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      31
      1800
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1742
    10. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      80
      1414
    Aihe