Pahaa, ikinä🥹🥺 oon stoppuutellu kaikkia jotka on sua turhaan syyttäny tai haukkunu.
Oon nainen puhunut pelkkää hyvää susta selän takana, en tajuu miks luulet et haluisin sulle mitää
19
460
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Veeralle, vai?
- AnonyymiUUSI
No niin , palstaveeralla on kovat luulot, että haluaisin vahingoittaa, vaikka tuskin on mun Veera.... en ainkaa toivo ,että tollast aattelis musta, tosin ehkä joku toinen jota on satuttettu, mut mistä tälläset ajatukset sit tulis :c
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin , palstaveeralla on kovat luulot, että haluaisin vahingoittaa, vaikka tuskin on mun Veera.... en ainkaa toivo ,että tollast aattelis musta, tosin ehkä joku toinen jota on satuttettu, mut mistä tälläset ajatukset sit tulis :c
Ap:lle . Eli tämä oli Veeralle? Vastaa suomeksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap:lle . Eli tämä oli Veeralle? Vastaa suomeksi
Äläpä käskytä ketään.
- AnonyymiUUSI
Nainen unohdu tuo gubbe - tuollaista tarvitse vakuutella missään
- AnonyymiUUSI
Puhutko itsestäsi usein gubbena palstalla, palsta-setä tai mikälie talitintti ootkaan?
- AnonyymiUUSI
Mutta jos se on rikas
- AnonyymiUUSI
Menehän sinäkin nyt elämään elämääsi jonnekin muualle.
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta 😆
- AnonyymiUUSI
Niinkö?.. Älä paskaa jauha, miks sä nyt niin mua puolustelisit? Kyttääjät ovat sun heiniäs, mut varo , piilostas kaivetaan siutkin..
- AnonyymiUUSI
Kannattaa tutkia pää, skitsofrenia oireit
- AnonyymiUUSI
Entä jos lopetat sen naisen jahtaamisen nyt. Miten kuvittelet vastaavan tilanteen omalle kohdallesi, jos olisit tuo nainen joku nolaisi sua täällä??
- AnonyymiUUSI
No oishan se ihan söpöö
- AnonyymiUUSI
Sinuun luota en.
- AnonyymiUUSI
Sä olet jopa itse myöntänyt täällä puhuvasi kaikenlaista k*kkaa teidän yhteisille tutuille, Veeran läheisille ym. Että saisit " pitää" Veeran itselläsi. Miten sä nyt väität, ettet ookkaan puhunut?
- AnonyymiUUSI
En halua pitää Veeraa itselläni, haluun olla rakkaan tuki ja turva, mul on mennyt hermot teodän kiuaaamiseen toistuvasti.
- AnonyymiUUSI
Selän takana ei kuulu puhua yhtään mitään. Jos tuollaisessa seurassa pyörit, se nainen ansaitsee jotain paljon parempaa. Olet joku tuppukylän Elvis.
- AnonyymiUUSI
Matti täällä taas tomerana 😁 höpsö 😍
- AnonyymiUUSI
Ei sillä minulle ole oikeastaan merkitystä. En jaksa miettiä. Sen verran isompia murheita nyt. Muut ajatelekoo mitä lystää. Ihmetellen lähinnä miksi olisit puhunut minusta mitään muille etkä kerro minulle jos joku häiritsee minussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433507
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671094- 801048
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872