Olen 34v yh äiti 13v adoptio pojalle ja nyt tultiin tilanteeseen että olen luvannut pojalle tänä iltana klo 20:00 piiskaa taka ja etupuolellekkin, siihen asti istuu jäähypenkillä. Perjantaina laitoin pojan kiinni, kun ei vapaasti olisi antanut jotta ympärileikkaan hänet. Poika tappeli vastaan, mutta tein selväksi, maksajana jopa hänen pippeli on minun omaisuutta jolle saan tehdä mitä ikinä haluan. Poika oli kiinni laitettu, hieroin pippelin öljyä ja otin sakset millä leikkelen hänen nahkaa, se onnistui, mutta poika kesken leikkauksen huuti jä liikahti, leikkasin siitä syystä terskasta, tuli syvä haava, likellä missä se reikä on. No lopulta päätin hoitaa haavan, naapurista hänen luokan poika tuli käymään ja pyysin että voiko auttaa, että maksan että hoitaa tuon pippelin. Naapuri otti kuvia siitä ja nauroi, sekoitti vahvaa chilitahnaa ja purkalla peitti reijän. Maalasi kivan väriseksi tuon ja otti kuvan ja aikoi näyttää koulussa.
Nyt tämä adoptio poika ei nuku oikein ja kitisee ja itkee ettei mene edes kouluun ja aivan varmasti menee, kannan vaikka korvista. Mutta tuosta kitinästä saa tänään piiskaa takapuoleen ja pippeliinkin
Piiskaa adoptio pojalle
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2064975
- 373372
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352898Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412773- 252428
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682257Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää192138Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311810Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411762Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.821425