jne jne
m-n
Joo, tiedetään että oon mukava
14
265
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et ole enää ollut. Meni jo meidän juttu
- AnonyymiUUSI
Enemmän kuin mukava. En saa sua pois mun mielestä 💚
- AnonyymiUUSI
😂😂👍
- AnonyymiUUSI
Miks naurat häh?
- AnonyymiUUSI
"Operattori".
- AnonyymiUUSI
Miheltä ja Naselta Tämä on TÄMÄ ALOITUS
- AnonyymiUUSI
Nii ootkin 😄
- AnonyymiUUSI
😛
- AnonyymiUUSI
Temukeppikeisarin uudet haarakankaat pikkuämmälle? -es
- AnonyymiUUSI
Etc etc
- AnonyymiUUSI
Aikalailla erilaiseksi luulin sinua. En tiedä onko sydämeni särkynyt… miten se voisi olla ja miksi, koska ethän ole millään tavalla mukava ja sellainen kuin ajattelin. Siksi kysy itseltäni usein, miksi edes kaipaisin sua.
- AnonyymiUUSI
Esität mukavaa. Oikeasti olet ihan mulkero.
- AnonyymiUUSI
Ei siinä ole mitään vikaa sellaisessa.
- AnonyymiUUSI
Minä en oo kaikille. n - M. ja kun ei oo mitään tehnyt ja ottanut turpaan, nyt voi vetää takaisin jos tarpeen 😎🤩ja ei oo vielä miestä. yksi britti kiinnostaa ehkä. on lääkäri tai vastaavaa, mutta en tiedä.... sitten on yksi polle mutta ei kiinnosta enää kun tietää ja aina saisi epäillä... kun niitä metkuja.... ja sitten olisi pari muutakin. mutta ei vaan just nyt kiinnosta. Kohta kiinnostaa, ja päivitän deittiprofiilin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433517
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671104- 811054
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872