Oon menettänyt jotain niin tärkeetä ja kaunista, jonkun niin turhan päiväsen ja typerän takii.. mä vaan haluisin vetää ton lääkekaapin tyhjäks kun et kuiteskaan oo huomenna, viikon pääst, kuukauden pääst tai ees vuoden päästä tässä vierellä. Ja mä oon täysin yksin pelottavas maailmas, ilman rakkainta naistani💔😔 en mä selviä.. miks oon niin vastenmielinen susta, että et kykenis rakastaan tai pitään musta?
Mä murenen pieniksi palasiksi kun rakastan sua
16
332
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Paljo maksat että tuun takas rakas😄
- AnonyymiUUSI
Ei oo todellista!
- AnonyymiUUSI
Minä ja veera voidaan katsoa livelähetystä etänä ja syödä poppareit samalla, jos oikeasti tekisit sen, mutta oletkin bunny vain puheukko!
-Mitro-- AnonyymiUUSI
Miten katotettu kun ette oo edes yhessä. 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten katotettu kun ette oo edes yhessä. 🙄
Mieti sitä einstein!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä einstein!
😄🫂
- AnonyymiUUSI
Mut sä voit kattoo mun webbikameraesityksiä ja laueta mun kanssa yhdessä 💦
Sit sä voit ostaa mun OnlyFanssii, Fanslyy, LoyalFanssii tai pyytää mut treffeille Instas, Redditis, Facessa, Threadsissä, BlueSkyssa. - AnonyymiUUSI
Älä viitsi. Elämänarvoni vain ohjaa kaikkea. Enkä vain luota suhun.
- AnonyymiUUSI
No anna sit mahdollisuus todistaa luottamus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No anna sit mahdollisuus todistaa luottamus.
Eihän me nähdä enää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän me nähdä enää
Miksei nähä, miks oot noin julma...?💔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei nähä, miks oot noin julma...?💔
Olisitko itse ollu julma
- AnonyymiUUSI
Niin, mikä oli se turhanpäiväinen ja typerä?
- AnonyymiUUSI
Noniiin. Kattellaa. Moro! Eka ja vika
- AnonyymiUUSI
Kirjain nyt edes?
Teitä loistosuorittajia on enemmänkin! - AnonyymiUUSI
mitä yrität sanoa??
0zJoo-o, mutta tää ei tuu päättymään hyvin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433517
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671104- 811054
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872