Ganstastalkkin lisänä nettikyttäämiseen on vieläkin pahempi.Eräs lumppu ja sen kumppani haluaa asua vierekkäin samassa taloyhtiössä ja yrittäneet häätää yhtä ihmistä tällä metodilla pois.
Lumpulla on jo aviomies elikä polyamorisista kyse.On salainen tämä kumppani joten asunnot vierekkäin mahdollistaa salaisuuden pitämisen.
Salarakkaan operaatio
33
278
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Asunnon nykyinen asukas tietää salasuhteen.Alussa hän ei halunnut kertoa kelleen mutta nämä hyökkäsi luulotautisina ihmisen kimppuu itse ja saavat kärsiä ikuisesti tästä nytten.
- AnonyymiUUSI
Aha. Tuleeko pettymys kun minusta ei tule koskaan poliitikkoa eikä valtionhallinnon virkamiestä?
- AnonyymiUUSI
Aha. Mihin ajattelit häätää?
- AnonyymiUUSI
Kysy niiltä älä minulta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy niiltä älä minulta
Sinähän sen tiedät kun aloituksenkin osasit kirjoittaa.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kun aloituksenkin osasit kirjoittaa.
Älä laita enää botoxia.Vaikuttaa lukemisen ymmärtämiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä laita enää botoxia.Vaikuttaa lukemisen ymmärtämiseen.
Ei minulla ole koskaan ollut botoxia. Sekoitat varmaan minut johonkin toiseen.
- AnonyymiUUSI
Onko jo asunto katsottu valmiiksi Itä-Helsingistä maantasolta ja työpaikka katsottu valmiiksi Valtioneuvoston kansliasta?
- AnonyymiUUSI
Soluasunto mullan alta tilineuvoston valtuutuksilla. Kuulemma. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soluasunto mullan alta tilineuvoston valtuutuksilla. Kuulemma. -sivusta
Tässä on sitä yli 2 v.materiaalia jälleen.
Lukekaa mihin liittyy lause:
MINÄ TUHOAN SINUT. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ TUHOAN SINUT.Et sä voi tuhota minua kun koskaan en lähde politiikkaan enkä valtiolle töihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ TUHOAN SINUT.Minkä takia sä muuten haluat tuhota minut? Tiedänkö minä jotain liikaa vai olenko tehnyt jotain vai jättänyt tekemättä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ TUHOAN SINUT.Oletko sä kenties Ilkka?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ TUHOAN SINUT.Lääkäreissäkin on Ven, äjän agentteja. Kuulema silmälääkäreissä esimerkiksi on.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣täää on ihan paras salaliittoteoria🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ai ttu mää nii tippusi penkilt🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Misäpäi tällast tapahtuu? 😳
- AnonyymiUUSI
Valitettavasti en voi kertoa sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en voi kertoa sitä.
Miksi et voi kertoa? Sulla ittelläs on jotain salattavaa sit.
- AnonyymiUUSI
Ganstastalkkaukseen kuuluu pitää asunnollaan jatkuvasti vieraita silloin kun itse on pois.Siellä istutaan ulkona ns.pilkillä ja halvennetaan.Nämä pösilöt ei käsitä että joku kaunis päivä heidän jälkikasvu saa saman kunhan ne aikuistuu.Niiden rapalat tongitaan maanperusteellisesti.
- AnonyymiUUSI
Lumppu on sitten yli 46 v.Ei nuori.
- AnonyymiUUSI
Tuliko teilla Elisan kanssa riitaa ja sitten mrhasit sen?
- AnonyymiUUSI
Harmi, että parempi ja kauniimpi osapuoli kuoli.
- AnonyymiUUSI
Ganstaherran penikka on sitte siitetty toisella miehellä.Käy tekeen testi vai joko teit?
Penikka on jo ollut jonkin aikaa aikuinen.
Tuliko penikasta lypsykone? - AnonyymiUUSI
Lumpulla ei ollut keväällä rahaa joten käveli pikakassalle ja otti alennusta Prismassa.
- AnonyymiUUSI
Mrhasitko tyttöystäväsi? Entä tämä viimeisin nainen, mrhasitko senkin vai mihin se katosi?
- AnonyymiUUSI
Aika rumahan sä olet naiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mrhasitko tyttöystäväsi? Entä tämä viimeisin nainen, mrhasitko senkin vai mihin se katosi?
Aika outo kyssöri…
Sivusta - AnonyymiUUSI
Narsisti ei voi sietää pakkeja. Nasse haluaa itde jättää, mutta häntä ei saa jättää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433517
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671104- 811054
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872