Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa?
Haluaisin niin kuulla.
Naiselle
Mitä tarkalleen tunnet
62
836
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei voi julkaista
- AnonyymiUUSI
Liikaa on sattunut. Liekki on sammunut.
- AnonyymiUUSI
Vähän sääliä.
- AnonyymiUUSI
Värikkäitä tunteita
- AnonyymiUUSI
Haluja
- AnonyymiUUSI
Rakkautta, onnea, iloa, halua, intohimoa, euforiaa, kaipausta, ikävää, surua, lämpöä, hellyyttä, ylivirittyneisyyttä.
- AnonyymiUUSI
Juuri näitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näitä.
❤️
- AnonyymiUUSI
Minusta se ei ole arvostavaa että toisen vain olettaa tietävän tunteista, pitäen itsestäänselvyytenä. Tietysti asia erikseen jos sinä aloittaja asiassasi olet kertonut tunteesi kaivatullesi suoraan, ilman palstaa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä hän tietää minun hänestä pitävän. Mutta että rakastan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän tietää minun hänestä pitävän. Mutta että rakastan?
Onnea teille sitten, mitä hyvänsä haluattekin.
- AnonyymiUUSI
Jo ensisilmäyksellä jokin hänessä tuntui tutulta, kuin olisin kohdannut vanhan sielunkumppanin uudessa kehossa. Hänen katseensa pysäytti ajan ja voisin eksyä siihen tuntikausiksi. Hänessä on kaikki, mitä olen koskaan toivonut: terävä äly, fyysinen vetovoima, huumori joka saa minut nauramaan sydämestäni. Meidän välillämme on jotain, mitä ei voi selittää. Se on kuin magneettinen veto, joka ei hellitä. En voi olla ajattelematta, että ehkä hän on se oikea.
N>M- AnonyymiUUSI
Itselläni tunteet heräsivät myöhemmin, mutta ne ovat vahvistuneet mitä pidemmälle aika kuluu. On kuin olisin astunut ihmemaahan, jossa on vielä paljon kauniita maisemia näkemättä ja elämyksiä kokematta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni tunteet heräsivät myöhemmin, mutta ne ovat vahvistuneet mitä pidemmälle aika kuluu. On kuin olisin astunut ihmemaahan, jossa on vielä paljon kauniita maisemia näkemättä ja elämyksiä kokematta.
Voisin kuvitella, että hänelläkin tunteet heräsi hieman myöhemmin. Käytöksestä päätellen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisin kuvitella, että hänelläkin tunteet heräsi hieman myöhemmin. Käytöksestä päätellen.
Minä en ainakaan edes pysty ihastumaan ”myöhemmin”. Se on heti tai ei koskaan. Toki tunteet syventyvät ajan myötä. Oletko varma, ettei se käytös ole vain ollut esim. kohentunut mieliala?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan edes pysty ihastumaan ”myöhemmin”. Se on heti tai ei koskaan. Toki tunteet syventyvät ajan myötä. Oletko varma, ettei se käytös ole vain ollut esim. kohentunut mieliala?
Niin, en osaa sanoa. Todella lähelle tulee ja saattaa koskeakin käteen, jos tehdään töitä yhdessä. Toisaalta menen itsekin. En tosiaan tiedä, oon hämmentynyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en osaa sanoa. Todella lähelle tulee ja saattaa koskeakin käteen, jos tehdään töitä yhdessä. Toisaalta menen itsekin. En tosiaan tiedä, oon hämmentynyt.
Jos vahingossa osui käteesi ja on vain ihminen joka tulee lähemmäs muita? Onko ulkomaalainen, voi olla kulttuuriero?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos vahingossa osui käteesi ja on vain ihminen joka tulee lähemmäs muita? Onko ulkomaalainen, voi olla kulttuuriero?
En osaa sanoa. Ei ole ulkomaalainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin saatan ”huitaista” omalla kädelläni toisen käsivarteen joskus tai tulla lähelle jos vaikka otan jonkun tavaran jostain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin saatan ”huitaista” omalla kädelläni toisen käsivarteen joskus tai tulla lähelle jos vaikka otan jonkun tavaran jostain.
No ehkä se ei ole niin vahinko. Ehkä. Tulee välillä siis niin lähelle, että käsivarret koskettaa tms ja ei ainakaan vaikuta häiritsevän. En tiedä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä se ei ole niin vahinko. Ehkä. Tulee välillä siis niin lähelle, että käsivarret koskettaa tms ja ei ainakaan vaikuta häiritsevän. En tiedä.
Voi hyvin olla vahinko. Jotkut tulee lähelle. Voi olla sosiaalista kömpelyyttäkin tai ei välttämättä ”hahmota” omaa kehoaan.
Olen itse tajunnut hiljattain, että menen vahingossa ihmisiä lähelle, ihan jo silloin kun he tulevat vastaan jossain väkijoukossa. Ja käsivarsi osuu kyllä välillä muihin, kun keskityn vaikka ottamaan jonkun tavaran jostain. Pitää päästä tästä tavasta eroon. Sen ei silti pitäisi mennä niin, että kaiken sosiaalisen käytöksen pitäisi olla _todella_ neutraalia ettei vaan joku ala kuvitella jotain. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
”Aivojen rooli: Aivojen mantelitumakkeet, jotka ovat vastuussa tunne- ja sosiaalisten ärsykkeiden käsittelystä, säätelevät tätä spontaanisti valittua etäisyyttä. Esimerkiksi henkilö, jolla on vaurioita mantelitumakkeissa, ei välttämättä koe epämukavuutta, vaikka joku tulisi hyvin lähelle.” Chatgpt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
”Aivojen rooli: Aivojen mantelitumakkeet, jotka ovat vastuussa tunne- ja sosiaalisten ärsykkeiden käsittelystä, säätelevät tätä spontaanisti valittua etäisyyttä. Esimerkiksi henkilö, jolla on vaurioita mantelitumakkeissa, ei välttämättä koe epämukavuutta, vaikka joku tulisi hyvin lähelle.” Chatgpt
Joo tuli selväksi. Kuvittelin kaiken.
- AnonyymiUUSI
Nyt on vähän huono olo 🤢 Rupes jännittään 🫢
- AnonyymiUUSI
Mikä rupes jännittää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä rupes jännittää?
Huominen 🫢
- AnonyymiUUSI
Minun on oikeasti vieläkin vaikeaa uskoa, että ajattelisit minua lämmöllä, koska pelkään että minua huijataan. Kaikenlaisia lämpimiä tunteita, vahvaa ihastusta, himoa, suurta kiinnostusta tietää millainen ihminen olet, lämpöä, epätoivoa, ikävää, vähän omistushalua. Haaveilen kaikenlaista, kuvittelen kaikenlaisia tilanteita meidän välille, tuntuu jotenkin että olet oikea. Tunnen myös vähän häpeää itseäni kohtaan jos olen kuvitellut kaiken. Olen vajonnut aika noloksi. Kirjoitin kuin sille miehelle.
- AnonyymiUUSI
Lisään, että kun nähtiin siellä ulkona, niin kaikki pysähtyi hetkeksi. Ajattelin heti, että olisitpa minun.
- AnonyymiUUSI
Samoja ajatuksia minulla. Hävettää, jos yksipuolista, ja muutenkin.
Aika vaikeaa tehdä muuta kuin haaveilla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, että kun nähtiin siellä ulkona, niin kaikki pysähtyi hetkeksi. Ajattelin heti, että olisitpa minun.
Minä ajattelen sitä koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietenkin näkeminen pistää maailmani mullin mallin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ulkona kohtaamisesta on tosiaan jo vuosia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas ajattelen sitä miestä lähes koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Ikävää, ihastusta, uteliaisuutta, mielenkiintoa, etäisesti himoa, epäuskoakin.
Sellainen sekametelisoppa 💚 - AnonyymiUUSI
Oletko se hullu terapeutti?🤢
- AnonyymiUUSI
Kerrotko mistä olet päätellyt, että hänessä syttyisi jotain?
- AnonyymiUUSI
Voihan hän myös inhota tai vihata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voihan hän myös inhota tai vihata.
Tai sitten hän on vaan erittäin kyllästynyt siihen, ettet tajua antaa olla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten hän on vaan erittäin kyllästynyt siihen, ettet tajua antaa olla?
Ehkäpä näin on.
- AnonyymiUUSI
Lämpöä. Ikävää. Surua. Jotenkin se rauhoittaa minua.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitää tulossa ei nyt eikä koskaan eikä risteilyllä. Ja kaikki on jo pilattu monen ihmisen toimesta. Ja yksi pomo pistää sitä silikoni juttua mukaan. Niin älä kysele ei tulossa mitään koskaan. Eikä tunteita ole mitään
- AnonyymiUUSI
kaipusta tunnen. ****
- AnonyymiUUSI
Tunnustan realiteetit ja annoin mielessäni tämän viikonlopun aikaa sinulle lähestyä joko viestillä tai soittamalla. Sen jälkeen katkaisen ne nyörit joita tämä ikävä vielä koskee ✂️✂️
- AnonyymiUUSI
Jos ikävöimäni olisi näin epäreilu, en haluaisikaan enää ikävöidä. Trolli sinä olet.
- AnonyymiUUSI
”Annoin mielessäni tämän viikonlopun aikaa”
Eli oikeasti et edes halua, että ottaa yhteyttä, koska muuten olisit keskustellut reilusti kanssaan. Ehkä toimit näin, jotta voit myöhemmin surkutella, kuinka julmasti hän sinut unohti, kun ei ottanut yhteyttä ja sinun oli aivan pakko katkaista välit..
Kun kyllähän sinä voit itsekin lähettää sen viestin ja kysyä, että mikä homma.
Naiselta sivusta
- AnonyymiUUSI
Itkettää kun ei voida nähdä.
Iloa kun tunne on molemminpuolinen.
Intohimoa, haluaisin sinua edelleen.
Kaipuuta, mikään ei ole niin kuin ennen.
Lämpöä kun muistelen niitä arjen pieniä hetkiä.
Levottomuutta, en pysty keskittymään töihin kun mielessä vain jotain ihan muuta.
Rakkautta kun yöllä painan pääni tyynyä vasten.- AnonyymiUUSI
Kuulostaa tutulta.
Aloittaja
- AnonyymiUUSI
En ole sellaista naistyyppiä, joka kuvittelee hänen ajattelevan minua lämmöllä. Ennemminkin pyrin vaimentamaan omiakin tunteita, ettei kävisi liian tuskalliseksi elämä.
- AnonyymiUUSI
Et voi laulaa "I lose my self control". Laura Branigan.
Rakkaus kun iskee tajuntaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus kun iskee tajuntaan.Depeche Mode - Only When I Lose Myself
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus kun iskee tajuntaan.En voi. Elämä on opettanut toisin.
- AnonyymiUUSI
Lämpöisiä, helliä, onnellisia, kuumia muun muassa ❤️😘 mutta myös epäuskoa, ikävää, haikeutta jne... 🥺
- AnonyymiUUSI
Koen meidän välisen jutun hyvin voimakkaasti. Tunnen intohimoa päivittäin vaikkei nähdä. Tunnen että tämä on yhteinen, jaettu kokemus. Silti en tiedä, onko hän koskaan valmis myöntämään tätä kasvotusten.
- AnonyymiUUSI
En tiedä. Ajatteleeko hän lämmöllä. Tuskinpa ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Onko tämä poliisikuulustelu, kuulostaa siltä tämä tarkalleen....
- AnonyymiUUSI
Manipuloitko much
- AnonyymiUUSI
Tonninseteli
- AnonyymiUUSI
Vahva tunne meistä meinä. Loppuelämän valintana tuli mitä tuli.
- AnonyymiUUSI
Samoin ajatuksin täällä ❤️☺️
- AnonyymiUUSI
Sama 🥰
- AnonyymiUUSI
En tunne mitään sinua kohtaan, enkä ole oikeastaan koskaan tuntenut. Sääliä enimmäkseen nyt!
- AnonyymiUUSI
Naurettavaa täällä tämmöistä vääntää!! Katkeruus paistaa läpi ihan kaikin tavoin!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043036
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872405- 241946
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221510Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151375- 87902
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26887Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62836Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2759