Mitä tarkalleen tunnet

Anonyymi-ap

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa?

Haluaisin niin kuulla.

Naiselle

62

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei voi julkaista

• Anonyymi
      UUSI

Liikaa on sattunut. Liekki on sammunut.

• Anonyymi
      UUSI

Vähän sääliä.

• Anonyymi
      UUSI

Värikkäitä tunteita

• Anonyymi
      UUSI

Haluja

• Anonyymi
      UUSI

Rakkautta, onnea, iloa, halua, intohimoa, euforiaa, kaipausta, ikävää, surua, lämpöä, hellyyttä, ylivirittyneisyyttä.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näitä.

❤️

• Anonyymi
      UUSI

Minusta se ei ole arvostavaa että toisen vain olettaa tietävän tunteista, pitäen itsestäänselvyytenä. Tietysti asia erikseen jos sinä aloittaja asiassasi olet kertonut tunteesi kaivatullesi suoraan, ilman palstaa.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä hän tietää minun hänestä pitävän. Mutta että rakastan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän tietää minun hänestä pitävän. Mutta että rakastan?

Onnea teille sitten, mitä hyvänsä haluattekin.

• Anonyymi
      UUSI

Jo ensisilmäyksellä jokin hänessä tuntui tutulta, kuin olisin kohdannut vanhan sielunkumppanin uudessa kehossa. Hänen katseensa pysäytti ajan ja voisin eksyä siihen tuntikausiksi. Hänessä on kaikki, mitä olen koskaan toivonut: terävä äly, fyysinen vetovoima, huumori joka saa minut nauramaan sydämestäni. Meidän välillämme on jotain, mitä ei voi selittää. Se on kuin magneettinen veto, joka ei hellitä. En voi olla ajattelematta, että ehkä hän on se oikea.
      N>M

• Anonyymi
        UUSI

Itselläni tunteet heräsivät myöhemmin, mutta ne ovat vahvistuneet mitä pidemmälle aika kuluu. On kuin olisin astunut ihmemaahan, jossa on vielä paljon kauniita maisemia näkemättä ja elämyksiä kokematta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni tunteet heräsivät myöhemmin, mutta ne ovat vahvistuneet mitä pidemmälle aika kuluu. On kuin olisin astunut ihmemaahan, jossa on vielä paljon kauniita maisemia näkemättä ja elämyksiä kokematta.

Voisin kuvitella, että hänelläkin tunteet heräsi hieman myöhemmin. Käytöksestä päätellen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin kuvitella, että hänelläkin tunteet heräsi hieman myöhemmin. Käytöksestä päätellen.

Minä en ainakaan edes pysty ihastumaan ”myöhemmin”. Se on heti tai ei koskaan. Toki tunteet syventyvät ajan myötä. Oletko varma, ettei se käytös ole vain ollut esim. kohentunut mieliala?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan edes pysty ihastumaan ”myöhemmin”. Se on heti tai ei koskaan. Toki tunteet syventyvät ajan myötä. Oletko varma, ettei se käytös ole vain ollut esim. kohentunut mieliala?

Niin, en osaa sanoa. Todella lähelle tulee ja saattaa koskeakin käteen, jos tehdään töitä yhdessä. Toisaalta menen itsekin. En tosiaan tiedä, oon hämmentynyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, en osaa sanoa. Todella lähelle tulee ja saattaa koskeakin käteen, jos tehdään töitä yhdessä. Toisaalta menen itsekin. En tosiaan tiedä, oon hämmentynyt.

Jos vahingossa osui käteesi ja on vain ihminen joka tulee lähemmäs muita? Onko ulkomaalainen, voi olla kulttuuriero?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vahingossa osui käteesi ja on vain ihminen joka tulee lähemmäs muita? Onko ulkomaalainen, voi olla kulttuuriero?

En osaa sanoa. Ei ole ulkomaalainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin saatan ”huitaista” omalla kädelläni toisen käsivarteen joskus tai tulla lähelle jos vaikka otan jonkun tavaran jostain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin saatan ”huitaista” omalla kädelläni toisen käsivarteen joskus tai tulla lähelle jos vaikka otan jonkun tavaran jostain.

No ehkä se ei ole niin vahinko. Ehkä. Tulee välillä siis niin lähelle, että käsivarret koskettaa tms ja ei ainakaan vaikuta häiritsevän. En tiedä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä se ei ole niin vahinko. Ehkä. Tulee välillä siis niin lähelle, että käsivarret koskettaa tms ja ei ainakaan vaikuta häiritsevän. En tiedä.

Voi hyvin olla vahinko. Jotkut tulee lähelle. Voi olla sosiaalista kömpelyyttäkin tai ei välttämättä ”hahmota” omaa kehoaan.
        Olen itse tajunnut hiljattain, että menen vahingossa ihmisiä lähelle, ihan jo silloin kun he tulevat vastaan jossain väkijoukossa. Ja käsivarsi osuu kyllä välillä muihin, kun keskityn vaikka ottamaan jonkun tavaran jostain. Pitää päästä tästä tavasta eroon. Sen ei silti pitäisi mennä niin, että kaiken sosiaalisen käytöksen pitäisi olla _todella_ neutraalia ettei vaan joku ala kuvitella jotain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Aivojen rooli: Aivojen mantelitumakkeet, jotka ovat vastuussa tunne- ja sosiaalisten ärsykkeiden käsittelystä, säätelevät tätä spontaanisti valittua etäisyyttä. Esimerkiksi henkilö, jolla on vaurioita mantelitumakkeissa, ei välttämättä koe epämukavuutta, vaikka joku tulisi hyvin lähelle.” Chatgpt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Aivojen rooli: Aivojen mantelitumakkeet, jotka ovat vastuussa tunne- ja sosiaalisten ärsykkeiden käsittelystä, säätelevät tätä spontaanisti valittua etäisyyttä. Esimerkiksi henkilö, jolla on vaurioita mantelitumakkeissa, ei välttämättä koe epämukavuutta, vaikka joku tulisi hyvin lähelle.” Chatgpt

Joo tuli selväksi. Kuvittelin kaiken.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt on vähän huono olo 🤢 Rupes jännittään 🫢

• Anonyymi
        UUSI

Mikä rupes jännittää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä rupes jännittää?

Huominen 🫢

• Anonyymi
      UUSI

Minun on oikeasti vieläkin vaikeaa uskoa, että ajattelisit minua lämmöllä, koska pelkään että minua huijataan. Kaikenlaisia lämpimiä tunteita, vahvaa ihastusta, himoa, suurta kiinnostusta tietää millainen ihminen olet, lämpöä, epätoivoa, ikävää, vähän omistushalua. Haaveilen kaikenlaista, kuvittelen kaikenlaisia tilanteita meidän välille, tuntuu jotenkin että olet oikea. Tunnen myös vähän häpeää itseäni kohtaan jos olen kuvitellut kaiken. Olen vajonnut aika noloksi. Kirjoitin kuin sille miehelle.

• Anonyymi
        UUSI

Lisään, että kun nähtiin siellä ulkona, niin kaikki pysähtyi hetkeksi. Ajattelin heti, että olisitpa minun.

• Anonyymi
        UUSI

Samoja ajatuksia minulla. Hävettää, jos yksipuolista, ja muutenkin.

Aika vaikeaa tehdä muuta kuin haaveilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, että kun nähtiin siellä ulkona, niin kaikki pysähtyi hetkeksi. Ajattelin heti, että olisitpa minun.

Minä ajattelen sitä koko ajan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tietenkin näkeminen pistää maailmani mullin mallin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä ulkona kohtaamisesta on tosiaan jo vuosia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas ajattelen sitä miestä lähes koko ajan.

• Anonyymi
      UUSI

Ikävää, ihastusta, uteliaisuutta, mielenkiintoa, etäisesti himoa, epäuskoakin.

Sellainen sekametelisoppa 💚

• Anonyymi
      UUSI

Oletko se hullu terapeutti?🤢

• Anonyymi
      UUSI

Kerrotko mistä olet päätellyt, että hänessä syttyisi jotain?

• Anonyymi
        UUSI

Voihan hän myös inhota tai vihata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan hän myös inhota tai vihata.

Tai sitten hän on vaan erittäin kyllästynyt siihen, ettet tajua antaa olla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten hän on vaan erittäin kyllästynyt siihen, ettet tajua antaa olla?

Ehkäpä näin on.

• Anonyymi
      UUSI

Lämpöä. Ikävää. Surua. Jotenkin se rauhoittaa minua.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole mitää tulossa ei nyt eikä koskaan eikä risteilyllä. Ja kaikki on jo pilattu monen ihmisen toimesta. Ja yksi pomo pistää sitä silikoni juttua mukaan. Niin älä kysele ei tulossa mitään koskaan. Eikä tunteita ole mitään

• Anonyymi
      UUSI

kaipusta tunnen. ****

• Anonyymi
      UUSI

Tunnustan realiteetit ja annoin mielessäni tämän viikonlopun aikaa sinulle lähestyä joko viestillä tai soittamalla. Sen jälkeen katkaisen ne nyörit joita tämä ikävä vielä koskee ✂️✂️

• Anonyymi
        UUSI

Jos ikävöimäni olisi näin epäreilu, en haluaisikaan enää ikävöidä. Trolli sinä olet.

• Anonyymi
        UUSI

”Annoin mielessäni tämän viikonlopun aikaa”
        Eli oikeasti et edes halua, että ottaa yhteyttä, koska muuten olisit keskustellut reilusti kanssaan. Ehkä toimit näin, jotta voit myöhemmin surkutella, kuinka julmasti hän sinut unohti, kun ei ottanut yhteyttä ja sinun oli aivan pakko katkaista välit..
        Kun kyllähän sinä voit itsekin lähettää sen viestin ja kysyä, että mikä homma.
        Naiselta sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Itkettää kun ei voida nähdä.

Iloa kun tunne on molemminpuolinen.

Intohimoa, haluaisin sinua edelleen.

Kaipuuta, mikään ei ole niin kuin ennen.

Lämpöä kun muistelen niitä arjen pieniä hetkiä.

Levottomuutta, en pysty keskittymään töihin kun mielessä vain jotain ihan muuta.

Rakkautta kun yöllä painan pääni tyynyä vasten.

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostaa tutulta.

Aloittaja

• Anonyymi
      UUSI

En ole sellaista naistyyppiä, joka kuvittelee hänen ajattelevan minua lämmöllä. Ennemminkin pyrin vaimentamaan omiakin tunteita, ettei kävisi liian tuskalliseksi elämä.

• Anonyymi
        UUSI

Et voi laulaa "I lose my self control". Laura Branigan.

Rakkaus kun iskee tajuntaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Depeche Mode - Only When I Lose Myself

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En voi. Elämä on opettanut toisin.

• Anonyymi
      UUSI

Lämpöisiä, helliä, onnellisia, kuumia muun muassa ❤️😘 mutta myös epäuskoa, ikävää, haikeutta jne... 🥺

• Anonyymi
      UUSI

Koen meidän välisen jutun hyvin voimakkaasti. Tunnen intohimoa päivittäin vaikkei nähdä. Tunnen että tämä on yhteinen, jaettu kokemus. Silti en tiedä, onko hän koskaan valmis myöntämään tätä kasvotusten.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä. Ajatteleeko hän lämmöllä. Tuskinpa ollenkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Onko tämä poliisikuulustelu, kuulostaa siltä tämä tarkalleen....

• Anonyymi
      UUSI

Manipuloitko much

• Anonyymi
      UUSI

Tonninseteli

• Anonyymi
      UUSI

Vahva tunne meistä meinä. Loppuelämän valintana tuli mitä tuli.

• Anonyymi
        UUSI

Samoin ajatuksin täällä ❤️☺️

• Anonyymi
        UUSI

Sama 🥰

• Anonyymi
      UUSI

En tunne mitään sinua kohtaan, enkä ole oikeastaan koskaan tuntenut. Sääliä enimmäkseen nyt!

• Anonyymi
        UUSI

Naurettavaa täällä tämmöistä vääntää!! Katkeruus paistaa läpi ihan kaikin tavoin!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      104
      3036
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      87
      2405
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1946
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1510
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1470
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1375
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      902
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      887
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      836
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      759
    Aihe