Jos on kiinnostunut. Mihin mies vie naisen kertoo suoraan suhtautuuko mies tapaamiseen laiskasti vai panostaako hän.
Mies vie naisen treffeille
62
283
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miltä se huoraaminen tuntui viikonloppuna? Ajoitko monta sataa kilometriä?
- AnonyymiUUSI
Mitä itse maksoit uorista? Oliko kovinkin vanhoja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
25vuotiata on tasan yksi kappale. On kova❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainii eikä se maksa mitään. Päinvastoin mukava ja ihana. Meillä on aina hauskaa yhdessä. Tosin kuin sun kanssa piti aina tapella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva teille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva teille
Tänks. 😍❤️.
- AnonyymiUUSI
Joo mä kuule vihaan auktoriteetteja 😑 kamalinta mitä tiedän on kiusaaja opettaja. Ei neuvo lasta mutta kiusaa ja haukkuu. Sellaset pitäs viedä saunan taa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainii eikä se maksa mitään. Päinvastoin mukava ja ihana. Meillä on aina hauskaa yhdessä. Tosin kuin sun kanssa piti aina tapella.
Ai ai ai ai ai. "Tosin kuin" on absurdia. Punakynä kuluu, kun sinun kanssasi kommunikoi. Sen kuuluu olla "toisin kuin".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä kuule vihaan auktoriteetteja 😑 kamalinta mitä tiedän on kiusaaja opettaja. Ei neuvo lasta mutta kiusaa ja haukkuu. Sellaset pitäs viedä saunan taa
Pilkut uupuu sinun sivulauseistasi. Ole pedantimpi ensi kerralla.
- AnonyymiUUSI
Entä jos hänellä on palstasetä eli aloittaja esim jetpack? Voimia sulle ja muille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas lähdit aloittajaäijä monologissa kanssa tälle tielle, älä vaan siitä nuorisosta nytten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai ai ai ai. "Tosin kuin" on absurdia. Punakynä kuluu, kun sinun kanssasi kommunikoi. Sen kuuluu olla "toisin kuin".
Hienoa, että olet löytänyt jotain huomauttavaa palstaäijän ja aapeen monologista. Itse olisin löytänyt muutakin. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Tarjosko edes lv laukun ?
- AnonyymiUUSI
LVI kit temusta? En ole muuten grinderin grinderin tilannu sieltä edelleenkään
- AnonyymiUUSI
Tämä selvä 🤞 Pitikö ottaa säilykkeet mukaan?
- AnonyymiUUSI
Treffit voi tuntua olemattomilta vaikka ne olisivat juuri meneillään. 👀
- AnonyymiUUSI
Tässä oli viesti ei ole mitn meneillään. Mutta liukas mätä nuljakas poisti sen
- AnonyymiUUSI
Jos mietit sitä jälkiruokakahvia joka hetki niin varmaankin ehkä näin👍
- AnonyymiUUSI
Tulihan navigaattori mukaan?
- AnonyymiUUSI
Suomi on iso maa 😄😉 eikö se osaa ilman🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on iso maa 😄😉 eikö se osaa ilman🤣🤣🤣🤣🤣
Ei se. Hädin tuskin osaa rattia vääntää ilman että menee ojaan. Hanttarin paikkalaisella ei ole mitään tekemistä asian kanssa............
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se. Hädin tuskin osaa rattia vääntää ilman että menee ojaan. Hanttarin paikkalaisella ei ole mitään tekemistä asian kanssa............
Totta. Ois joskus kiva vaan istua kyydissä ja katsella maisemia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ois joskus kiva vaan istua kyydissä ja katsella maisemia.
Nää niinku aina, ei o nääs kortin korttia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nää niinku aina, ei o nääs kortin korttia
Ei onnistu noi maakuntaretket esim kovinkaa saumattomasti hih
- AnonyymiUUSI
Treffeillä voimmekin "kosketella" toisiamme............. Kuten haluat........... Väliaineen kautta......... Ilman kautta..... Pantomiimina.... Vaatteet päällä...................
.- AnonyymiUUSI
Ois kiva koittaa vielä sillee kun nuorena. Just vaatteet päällä olla miehen kaa sängyssä. Ottais aikaa kellosta.
- AnonyymiUUSI
En kyllä lähde sen kanssa treffeille koskaan
- AnonyymiUUSI
Eihän sua ole kukaan edes pyytänyt😟
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sua ole kukaan edes pyytänyt😟
Ei, eikä hän ole antanut avainta asuntoon. Varmaan kuvittelin että mitään oli. Nyt olen pattitilanteessa kun hän ei vastaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, eikä hän ole antanut avainta asuntoon. Varmaan kuvittelin että mitään oli. Nyt olen pattitilanteessa kun hän ei vastaa.
Mutta sullahan on kirsi.teillähän oli eilen treffit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on selvästi tämän kuvitteellisen naisen kanssa luottamusongelma. Tarkkana nyt kaikki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on selvästi tämän kuvitteellisen naisen kanssa luottamusongelma. Tarkkana nyt kaikki
Sillä on monen naisen avain. Etsii viikonloppu viihdytystä. Täyden palvelun hotellia. Ei käy.
- AnonyymiUUSI
Nykyään on niin paljon huvikseen treffeillä käyviä naisia, että miehet miettii tosissaan panostavatko treffeihin.
- AnonyymiUUSI
Varmaan ovat ruuan perässä
- AnonyymiUUSI
Naiset vasta harkitsevat treffeille lähtöä, jos mies esittää kutsun. Kenenkään miehen ei ole pakko kutsua ketään treffeille jos pelottaa liikaa, että nainen huvikseen treffailee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko naisen syövän sinut vararikkoon🐖
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko naisen syövän sinut vararikkoon🐖
😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂
Voi ne niinkin tehdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset vasta harkitsevat treffeille lähtöä, jos mies esittää kutsun. Kenenkään miehen ei ole pakko kutsua ketään treffeille jos pelottaa liikaa, että nainen huvikseen treffailee.
Jos on haisu, että nainen tulee vain katselemaan, että viihtyykö, niin itse en ainakaan pyydä. Pitää olla molemminpuolista kiinnostusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No beef no love, man
- AnonyymiUUSI
Minua ei kylläviedä mihinkään treffeille ja yritetä tehdä väkisin vaikutusta. Todella vaivaannuttavaa. 😕
- AnonyymiUUSI
Jokainen tavallaan. Toki jos röllipeikot kiinnostaa, hälläväliätyypit, joiden mielestä ihan sama miten voit tai mistä ilahdut, kukin tyylillään.🦧🐒🦥🦡
- AnonyymiUUSI
Sun ei tartte kun kieltäytyä treffeistä, mutta luulen ettei kukaan pyydäkään, kun sun asenne paistaa läpi.
- AnonyymiUUSI
Juu tämä on sinun visukinttuäijän liioiteltu ideaalinainen tää huvittaa, ei muuta
- AnonyymiUUSI
Kylläpäs tuli myrkyllisiä vastauksia. 🙂
Yksinkertainen syy on se, että en sulata teennäisyyttä ja treffailun performanssia, joista jotkut naiset selvästikin nauttii. (Ehkä se saa olon tuntumaan kuin olisi joku posh lady jossain tv-sarjassa? 🤔 ) Enkä pidä huomion keskipisteenä olemisesta yleensäkään. Se on todella vaivaannuttavaa. Haluan kohdata ihmisen omana itsenään ja jossain viimeisen päälle suunnitelluilla ja koreografioiduilla treffeillä pönöttäminen ei tosiaan ole minun juttuni. Enkä haluaisi miestä, joka ajattelee niin myöskään - en halua, että hän kuvittelee minun olevan kuin joku harakka, joka innostuu heti kiiltävän hopealusikan nähtyään. Sinulle (teille) selvästikin eri asiat ovat tärkeitä kuin minulle. Meitä on moneen junaan, ja se on ihan OK. 🙂
Toivottavasti pääset(te) unelmien treffeille!
- AnonyymiUUSI
Näinhän se toki palstasetä, eli joko maskuliininen tai feminiininen aloittaja varmasti on- onkiiko kalan, paistaako kalan vai hakeeko sen torilta. T naiselta, jatkakaa kiinnostavaa keskustelua
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Jos mies vie naien vaikkapa ravintolaan, niin mies ei selvästi ole naisesta suuremmin kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Miehet eivät käytä aikaa mihinkään josta ei ole kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehet eivät käytä aikaa mihinkään josta ei ole kiinnostunut.
Ravintolatrefdeihinhän nimenomaan ei käytetä aikaa. Ne kertovat totaalisesta kiinnostuksen puutteesta naista kohtaan henkilökohtaisesti. Ravintolatreffit ovat "kunhan nyt joku nainen vaan" tyyppiset treffit, joihin mies ei panosta lainkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ravintolatrefdeihinhän nimenomaan ei käytetä aikaa. Ne kertovat totaalisesta kiinnostuksen puutteesta naista kohtaan henkilökohtaisesti. Ravintolatreffit ovat "kunhan nyt joku nainen vaan" tyyppiset treffit, joihin mies ei panosta lainkaan.
Mitä sä jaksat jauhaa ravintolatreffeistä, kun aloituksessa ei edes sellaisista puhuttu. Hyvät treffit voi olla luonnossa esim piknik🍴🥂🍓
- AnonyymiUUSI
Kyllä saunomisella yksityisasunnonnossa on hyvä aloittaa ehdottelut
- AnonyymiUUSI
Itse pidän ihan rennoista treffeistä/ tapaamisesta ja pääasia että molemmat tykkää tehdä tai mennä, mikä on sitten molemmille mieleistä. En pidä liian jäykistä treffeistä jossa vaan pönötetään, kun on oltava jotenkin niin virallinen ja en edes pidä koko treffi sanastakaan. Pääasia on molempien mahdollinen kiinnostus ja yhdessäolo.
- AnonyymiUUSI
Minä liputan tätä. Ennemmin pikku kävelylenkki niin se on siinä. Näkee jatkuuko vai ei. Kurja ruokailla tai juoda kahvi loppuun jos toinen on täys kusipää. Ei kiitos
- AnonyymiUUSI
Kuka on puhunut jäykistä treffeistä 🫢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä liputan tätä. Ennemmin pikku kävelylenkki niin se on siinä. Näkee jatkuuko vai ei. Kurja ruokailla tai juoda kahvi loppuun jos toinen on täys kusipää. Ei kiitos
Missä puhuttiin ruokatreffeistä? Ei ainakaan aloituksessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ööö lähdetkö jonkun random tyypin kanssa treffeille?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ööö lähdetkö jonkun random tyypin kanssa treffeille?
Öööö..lähden
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä puhuttiin ruokatreffeistä? Ei ainakaan aloituksessa.
Aloittaja ei tosiaan ole ensimmäistä kertaa julistamassa fiinien treffien ilosanomaa täällä. Ei kelpaa hälle rahvaat ruokailut eikä kävelyt! 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei tosiaan ole ensimmäistä kertaa julistamassa fiinien treffien ilosanomaa täällä. Ei kelpaa hälle rahvaat ruokailut eikä kävelyt! 🤭
Höpö löpö. Parhaat reffit oli kun toinen oli hatkassa😃kyllä oli suojelua ympärillä😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä sanoit tuon. Eli kerroit mitä luulet. Paljastit myös että olet pyörinyt palstalla todella kauan 🤣
- AnonyymiUUSI
Kyllä 2020-luvulla noin tunkkainen ajattelu kuuluu jo historiaan. Naisen tulee olla se, joka tekee treffivalmistelut ja kustantaa viulut ja mies vain päättää osallistuuko vai ei.
Ethän vastusta tasa-arvoa? - AnonyymiUUSI
Treffeille lähteminen on turhaa, jos kiinnostus ei ole molemminpuolista. Muutenhan se on vain näytelmä, jossa toinen odottaa ja toinen esittää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573763
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.463167Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1532949Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,402826SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752416Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s611911Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a231888Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1241767- 861186
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681170