Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Anonyymi-ap

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.

66

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kerro lisää, miten pilasin kaiken?

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko kokea olevasi onnistunut jossain vai mitä tältä kyselet, palstan ns filmitähti? T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko kokea olevasi onnistunut jossain vai mitä tältä kyselet, palstan ns filmitähti? T naiselta

Taidat luoda tähtesi ihan itse jotta puuhaa ns riittää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa se on mielisairaalassakin jo aamupala syöty ja nyt voi T "nainen" taas keskittyä jankkaamaan iltaan asti. Vttu mikä HULLU.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat luoda tähtesi ihan itse jotta puuhaa ns riittää?

Mieluummin ajan sitä huomiota muualle esim paimenkoiran avulla. Se älähtää kehen joku kalahtaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa se on mielisairaalassakin jo aamupala syöty ja nyt voi T "nainen" taas keskittyä jankkaamaan iltaan asti. Vttu mikä HULLU.

Mitä sulla oli lautasella- äiteen keittämää haudutettua ohrapuuroa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä tättähäärätonttu sitten esität näitä kauheita hulluja pitkin nettiä? Yyyy yök naiset hyiiii

Kaikkea olen nähnyt mutta vanha spurgu kateellinen nuorille naisille? Why not! 😆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä tättähäärätonttu sitten esität näitä kauheita hulluja pitkin nettiä? Yyyy yök naiset hyiiii

Kaikkea olen nähnyt mutta vanha spurgu kateellinen nuorille naisille? Why not! 😆

Niin, palstaäijää harmittaa myös nuoret naiset, aivan totta. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin ja väärin mutta jatka toki miehille katkera vanha harppu sitä palstaäijätystä. Hullu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sulla oli lautasella- äiteen keittämää haudutettua ohrapuuroa?

Ei ainakaan mielisairaala kokin tekemää puuroa 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehei mutta juuri tuonlaisten harhaluulojen takia sinä siellä mielisairaalassa oletkin 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin ja väärin mutta jatka toki miehille katkera vanha harppu sitä palstaäijätystä. Hullu.

Älä nyt jauha pskaa! Miehet on ihania, eikös mun pitänytkään olla nymfomaani ja mitä näitä oli ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, itsehän olen siis jo vanha harppu käppänän mittapuulla. No tällä mentävä, rankkaa on 🥹

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai eli olet se pieni poitsu joka havainnoi aika äärioikeistohenkiseen ja laveaaan tyyliin täällä tätä miesvihaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan mielisairaala kokin tekemää puuroa 😂

Entä sinun lounaat- piipahdat saarioisten tehtaanmyymälässä hakemassa äitien tekemää apetta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, itsehän olen siis jo vanha harppu käppänän mittapuulla. No tällä mentävä, rankkaa on 🥹

Sama täällä, eikä mitään tetanuspiikkiä ole tähän vikaan annettu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt jauha pskaa! Miehet on ihania, eikös mun pitänytkään olla nymfomaani ja mitä näitä oli ☺️

Ei kuulu repertuaariin. Maanikko sinä olet. Näet palstaäijiä joka paikassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulu repertuaariin. Maanikko sinä olet. Näet palstaäijiä joka paikassa.

Hiljaa palstaäijä nyt rakastellaan. Rakastan teitä kaikkia 🧟‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin olen tältä äijänräähkäaapeelta ja muilta kaikenlaista täällä kysellyt, että nyt odotan häikäisevää tulevaisuutta mm sotilastiedustelun puolella.

• Anonyymi
        UUSI

Muka eivät tule kotoa hakemaan. Metateksti ochså

• Anonyymi
      UUSI

Eikö olekin hyvä tunne kun saa kaiken syyn vierittää toisen päälle. Se on kovin inhimillistä.

• Anonyymi
        UUSI

Heikompiaan kiusaavat harvoin katselevat peiliin.

• Anonyymi
        UUSI

Sinulla tuli tunne että pilasit kaiken tai ainakin, että joku sinua täällä siitä syyttelee epäinhimillisesti? T naiselta tsek tämä🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heikompiaan kiusaavat harvoin katselevat peiliin.

Määritteleppä eka kohta, kuoma? Sivusta🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla tuli tunne että pilasit kaiken tai ainakin, että joku sinua täällä siitä syyttelee epäinhimillisesti? T naiselta tsek tämä🙄

Sä oot ollut pilalla jo syntymästä asti 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot ollut pilalla jo syntymästä asti 😂

It can be a masterpiece

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

It can be a masterpiece

One might think so, but the reality is just that you are mentally unstable individual.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

One might think so, but the reality is just that you are mentally unstable individual.

That’s utterly disturbing news cause got more sanity than these mole people combined

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

That’s utterly disturbing news cause got more sanity than these mole people combined

Keep telling that to yourself. We all can see clearly that you do not.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keep telling that to yourself. We all can see clearly that you do not.

Kielioppivirheet estävät ymmärryksen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kielioppivirheet estävät ymmärryksen

Vtuttaako maanikkoa kun jää aina kakkoseksi lontoossa? Minun kielioppini on täydellinen, sinä et osaa kirjoittaa edes kokonaisia lauseita. 🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

ei ole ei niin ne tunteetkin kuolee

• Anonyymi
        UUSI

Ne on jo kuolleet. Olen vihainen! Kiehun! En silti kerro sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on jo kuolleet. Olen vihainen! Kiehun! En silti kerro sitä.

ei kiinnosta perheilyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ei kiinnosta perheilyt

Joo ei volvoja

• Anonyymi
      UUSI

Niin siinä käy kun pihtaaminen alkaa, mies lähtee eikä takasin tule.

• Anonyymi
      UUSI

Sun lähtölaskenta on alkanut. Olet kussut monen elämän täällä ja heidän lapset. Nyt on sun vuoro

• Anonyymi
        UUSI

Lasten päälle lasketellut on? Vaemaankin apsedälle, mutta muille kusetuille ehkä uusi juttu

• Anonyymi
        UUSI

Alat olemaan kärryillä itseään uhkaileva katamaraani. Et vaan osaa käyttää tarpeeksi lennokkaita kielikuvia mutta hyvää itsereflektointia ☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alat olemaan kärryillä itseään uhkaileva katamaraani. Et vaan osaa käyttää tarpeeksi lennokkaita kielikuvia mutta hyvää itsereflektointia ☺️

Ajattelinkin ettet sinä kirjoittaisi mitään niin ns köh suurpiirteistä kuten ”monen lapsetkin kussut”

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelinkin ettet sinä kirjoittaisi mitään niin ns köh suurpiirteistä kuten ”monen lapsetkin kussut”

Palstaäijä tuo rivien välistä näillä jookauksillaan sen esille mitä haluaisi saada aikaan. Helposti luettavissa oleva sekopåå.. Eikä ole ainut.

• Anonyymi
      UUSI

Joo en osannu arvata etten saanu enää suuntaa antavaa. Ja kyse ei ole siitä etteikö hän tietäisi ja ymmärtäisi.

• Anonyymi
      UUSI

Höpötystä.

• Anonyymi
        UUSI

Niin sulla onkin kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sulla onkin kyllä.

Ei ole. Kukaan ei ole pilannut mitään.

• Anonyymi
      UUSI

T "nainen" taas jorisemassa 🥱
      Tekisit jotain hyödyllistä ja vaikka lopettaisit itsesi

• Anonyymi
        UUSI

Palstaäijä tehdäänkö viimeinen rakkaudellinen teko ihmiskunnalle ja hypätään yhdessä ikuisen rakkauden tuleen! Se olisi ihanaa! Ajattele!

• Anonyymi
        UUSI

Sinulla herää siis ilmaisunvapaudesta ns voimakkaita tunteita? Aika suhteettomia mummielest

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla herää siis ilmaisunvapaudesta ns voimakkaita tunteita? Aika suhteettomia mummielest

Jorise ns vaan menemään. Maanikko.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jorise ns vaan menemään. Maanikko.

Kiitos, tämä vahvisti näkemystäni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, tämä vahvisti näkemystäni.

Hienoa jos vihdoin ymmärrät olevasi päästäsi vialla.

• Anonyymi
      UUSI

Homo ei mieti haureellisuutta.

• Anonyymi
        UUSI

Siinä ei ole mitään jos on homo, mutta jos luulee toisenkin olevan homo, siinä on yksinkertaisesti liikaa mielikuvitusta ja harhaa.

• Anonyymi
      UUSI

Miehet!

Kuuntelin tuota samaa paskaa koko nuoruuteni tekemättä mitään väärin. En pettänyt, en lyönyt, en juonut jne. Sama vitun laulu, aina piti olla jotain enemmän, jotain erilaista, ei edes jotain parempaa vaan jotain hienompaa.

Samaan aikaan muijat käyttäytyvät kuin teinipennut olipa ikä mikä hyvänsä, ghostaavat, puhuvat kovasti omista tunteistaan, mutta haluavat kuulla miehen vain heille sopivia tunteita, fiilistelevät, mutta eivät oikeasti välitä. jne. lopulta sieltä alta paljastuu se huoramainen käytös ja se kaikki ylimääräinen pelleily.

Lista on loputon.
      Itse haistatan suorat vitut sellaisille naisille koska heidän vanhempansa ovat tehneet heistä pikkusydämisiä ja pikkusieluisia.

Hyviä naisia on harvassa. Kannattaa etsiä ne jälkikäteen itkijöiden sijaan jotka eivät saa itse mitään aikaiseksi paitsi paskoja päätöksiä joista syyttävät sitten miestä.

• Anonyymi
      UUSI

Aina on kaksi osapuolta!

• Anonyymi
      UUSI

Onko täällä kaikki hulluja? Olen muutaman päivän seurannut palstaa ja siltä vakaasti alkaa tuntumaan 🙈

• Anonyymi
        UUSI

Muutama mätämuna pilaa koko korin.

• Anonyymi
        UUSI

Täältä lähti jo eilen ihmisiä koska tämä saa voimaan jo sivulliset huonosti ja minä lähden myös tämä vaan jatkuu ja jatkuu ei nämä lopeta koskaan. Eli luulen että suurin osa alkaa olemaan melko lailla jotenkin tärähtäneitä. Hyi oksettavaa touhua koko palsta nykyään. Ei mitään ihmismäistä enää. :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä lähti jo eilen ihmisiä koska tämä saa voimaan jo sivulliset huonosti ja minä lähden myös tämä vaan jatkuu ja jatkuu ei nämä lopeta koskaan. Eli luulen että suurin osa alkaa olemaan melko lailla jotenkin tärähtäneitä. Hyi oksettavaa touhua koko palsta nykyään. Ei mitään ihmismäistä enää. :(

Se on sääli että paikan saa pilattua ja kunnolliset ihmiset karkoitettua. Nauttikoon palstasta kaikki tärähtäneet keskenänsä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sääli että paikan saa pilattua ja kunnolliset ihmiset karkoitettua. Nauttikoon palstasta kaikki tärähtäneet keskenänsä.

No ei kukaan normaali voi näitä juttuja katsella sivusta jos on tunne-elämä kunnossa tulee jo huono olo ja tunne eikö näille ihmisille voi mitään mutta mitenpä voit vaikka kuinka tekisi mieli voida. Ja varatut myös saa voimaan huonosti jos ei itsellä sellaiset arvot elämässä ole. Täällä ei ole kuin pahuutta joka ikisessä sen muodossa.

• Anonyymi
      UUSI

Ecce Homo!

• Anonyymi
      UUSI

Joku toinen hyppisi riemusta, et ny se on loppu ton kanssa, mut minua itkettää. 😁

• Anonyymi
      UUSI

Niin se harmittaa minuakin... :/

• Anonyymi
      UUSI

Moni silmä on taas auennut näkemään asioita uudessa valossa!

• Anonyymi
        UUSI

Viihtyikö kaikki siihen asti, kun silmät aukesi?

• Anonyymi
      UUSI

Niin, ei aika mennyt koskaan palaa, ja kultainen nuoruus. Siitä on tehty monta laulua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3803
    2. 46
      3197
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      153
      2959
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      44
      2850
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      75
      2426
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1931
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      24
      1925
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      128
      1796
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      89
      1249
    10. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1190
    Aihe