Paljonko kulutuspintaa teillä ollut uusissa kitkoissa ? Ostin uudet misukat ja niissä noin 6.5mm-7mm. Onko normaalia ?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Michelin kitkat yleensä 10 mm
- Anonyymi
Suositellaan vaihdettaviksi uusiin kitkoihin kun jäljellä on 5 mm urasyvyyttä.
- Anonyymi
TM:n talvirengastestissä on mitattuna testirenkaiden urasyvyydet, numerossa 18/2025 ilmestynyt 2.10.2025.
7,8 mm on Misukan kitkan urasyvyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositellaan vaihdettaviksi uusiin kitkoihin kun jäljellä on 5 mm urasyvyyttä.
Suositukset ovat suosituksia, mutta 3mm on laillinen minimi.
- Anonyymi
Missään merkkirenkaissa ei ole nykyään 10mm uria, 9,6mm on suurin GU:n nastatoissa.
- Anonyymi00010
10 mm tuo on kyllä soopaa
- Anonyymi00008
LingLongissa uutena 6,0 mm...
- Anonyymi00009
8 mm hujakoissa on Nokian kitkoissa. Hyvä rengas ainakin meikäläisellä pitää hyvin jäälläkin. Sivuttaispito on hiukan heikompi , eli kunnon rällääminen ei onnistu kuin lumella.
- Anonyymi00011
vaikee sanoo, en koskaan osta kitkoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510