Paljonko kulutuspintaa teillä ollut uusissa kitkoissa ? Ostin uudet misukat ja niissä noin 6.5mm-7mm. Onko normaalia ?
Uudet kitkat
10
339
Vastaukset
- Anonyymi
Michelin kitkat yleensä 10 mm
- Anonyymi
Suositellaan vaihdettaviksi uusiin kitkoihin kun jäljellä on 5 mm urasyvyyttä.
- Anonyymi
TM:n talvirengastestissä on mitattuna testirenkaiden urasyvyydet, numerossa 18/2025 ilmestynyt 2.10.2025.
7,8 mm on Misukan kitkan urasyvyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositellaan vaihdettaviksi uusiin kitkoihin kun jäljellä on 5 mm urasyvyyttä.
Suositukset ovat suosituksia, mutta 3mm on laillinen minimi.
- Anonyymi
Missään merkkirenkaissa ei ole nykyään 10mm uria, 9,6mm on suurin GU:n nastatoissa.
- Anonyymi00010
10 mm tuo on kyllä soopaa
- Anonyymi00008
LingLongissa uutena 6,0 mm...
- Anonyymi00009
8 mm hujakoissa on Nokian kitkoissa. Hyvä rengas ainakin meikäläisellä pitää hyvin jäälläkin. Sivuttaispito on hiukan heikompi , eli kunnon rällääminen ei onnistu kuin lumella.
- Anonyymi00011
vaikee sanoo, en koskaan osta kitkoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712586Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222244kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001065Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!150927Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä388867- 67858
- 55742
- 97720
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure47674Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka32663