Halvempi ruoka ja tarjoukset houkuttelevat entistä enemmän.
Ruoka maksaa nyt enemmän
7
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ruoan hinta nousee nyt maltillisesti
Ruoan hinta nousee tänä vuonna noin 2,5 prosenttia. PTT ennustaa, että ensi vuonna se nousee noin 2 prosenttia. Yksittäisten tuotteiden, kuten naudanlihan hinnannousu on reippaampaa.
– 2,5 prosentin nousu on hyvin maltillista ruoan hinnan nousua, Kujala sanoo.
https://yle.fi/a/74-20177490
Harvemminhan se ruoan hinta on halvempaan päin suuntautunut vuosien myötä, joten niin kovin suurta ihmettelyä tuossa ei ole. - Anonyymi
Ruuan hinnan nousun myötä leipäjonot pitenee. Leipäjonoissa on myös eläkeläisiä ja työssä käyviä.
- Anonyymi
Mikähän siinä on että minulla ei ole valittamista tämänkään asian suhteen vaikka kuulun kaikkein pienituloisimpiin? Mitähän olen tehnyt väärin? En ole käynyt leipäjonoissa enkä kerjuulla ja siltikin olen selvinnyt riittävän hyvin. Omasta mielestäni! Jopa erilaisiin ruumiillisten vakavien sairauksien hoitamiseen olen kyennyt hankkimaan lääkkeet, tosin osittain Kelan avustuksella. Jopa kolmattakymmentä vuotta vanhan autonkin omistan, vaikka sen kuluihin menee vuosittain tuloihini nähden huomattava summa. Samoin myös ajokoiran, mikä tosin pakottaa jokapäiväiseen liikuntaan kolme kertaa ja auttaa osaltaan terveyden ylläpitämiseen. Olen ilmeisestikin niin yksinkertainen etten ymmärrä kurjuuttani, joten en osaa itkeä sitä edes internetin palstoilla. Kaikki on siis hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän siinä on että minulla ei ole valittamista tämänkään asian suhteen vaikka kuulun kaikkein pienituloisimpiin? Mitähän olen tehnyt väärin? En ole käynyt leipäjonoissa enkä kerjuulla ja siltikin olen selvinnyt riittävän hyvin. Omasta mielestäni! Jopa erilaisiin ruumiillisten vakavien sairauksien hoitamiseen olen kyennyt hankkimaan lääkkeet, tosin osittain Kelan avustuksella. Jopa kolmattakymmentä vuotta vanhan autonkin omistan, vaikka sen kuluihin menee vuosittain tuloihini nähden huomattava summa. Samoin myös ajokoiran, mikä tosin pakottaa jokapäiväiseen liikuntaan kolme kertaa ja auttaa osaltaan terveyden ylläpitämiseen. Olen ilmeisestikin niin yksinkertainen etten ymmärrä kurjuuttani, joten en osaa itkeä sitä edes internetin palstoilla. Kaikki on siis hyvin.
Lisäys: Se on varmaankin tuo takuueläkkeen suuruus, mikä asettaa minut muita palstalle kirjoittavia parempaan asemaan: 34,51€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leipäjonoissa ei kysytä papereita, joten siellä käy eri tuloisia moneen lähtöön. Ahneet voivat tuloihin katsomatta saada sen minkä köyhäkin. Eivät ehkä valita ainakaan silloin kun ruokakassit täyttyvät ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leipäjonoissa ei kysytä papereita, joten siellä käy eri tuloisia moneen lähtöön. Ahneet voivat tuloihin katsomatta saada sen minkä köyhäkin. Eivät ehkä valita ainakaan silloin kun ruokakassit täyttyvät ilmaiseksi.
Korjaus edelliseen. Leipäjonoissa ei kysytä tuloja.
- Anonyymi
Kansanterveys ihmiset kaivautuneet bunkkereihinsa kun ei ole viime vuosina juuri kuulunu minkäänlaista mielipidettä kehitykseen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775268
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai674678Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1284620Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3411962- 901620
- 941556
- 2571486
- 3441174
- 200991
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.56980