Putin ei uskalla tavata Zeleskyitä

Anonyymi-ap

Putinille ei löytyisi tarpeeksi imukykyisiä vaippoja

10

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi sinulla on. Miksi muuten olet yökastelija edelleen, vaikka ikää jo yli 20?

• Anonyymi

Putinin päästöt otetaan talteen kaikialla missä liikkuu ettei kukaan pääse niitä analysoimaan mutta toki Zelenskyin tapaaminen kavokkain voisi tosiaan olla liikaa jo nyt Putinin jalat vispaa sekin heikentää Putinin vaippojen pidätyskykyä ja siihen vielä kohdata aito kansansa tukema Johtaja Zelenskyi jolla voisi olla muutama painava sana hyökkääjälle

• Putin pysyy bunkkerissaan koska pelkää. Laittaa muut asialle.

• Anonyymi

Putin ei ole "keskustellut " koskaan toisinajattelijan kanssa, joka olisi jostain asiasta toista mieltä.
      Olisikin kiva nähdä, kun joku sanoo hänelle eriävän mielipiteen. Putin ei uskalla tavata Zeleskyita, koska nolaa siinä itsensä.

• Anonyymi

Putinin ei ole syytä tavata Zelenskyitä. Zelenskyi ei halua rauhaa, mikä olisi tapaamisen tarkoitus. Trumpin ja Zelenskyin tapaamisista näkee että Putinin ja Zelenskyin tapaaminen olisi hyödytön. Zelenskyi haluaa järjestää vain shown.

• Anonyymi

Täyttä tuubaa kirjoitat. Jos putleri vetäisi joukot Ukrainasta, niin ei tarvittaisi mitään rauhanneuvotteluja.

• Anonyymi

Zelenskyi ei aloittanut joten hullua edes puhua haluaako rauhaa tottakait haluaa ja haluaa vihollisen pois alueiltaan Zelenskyi on moneenkertaan todennut että rauha saatava aikaan ja Tapaamisessa ilman toista osapuolta ei olisi mitään järkeä Ukraina ei kuulu Usalle eikä Venäjälle

• Putinin mielestä Zelensky ei olla laillinen johtaja. Se on projektio, itse ei ole. Murhaa kaikki vastustajansa ja yrittää sodilla murskata pullikoivat naapurit. Tsetseniassa vielä onnistui, mutta Ukrainassa iski kirveensä kiveen, ja kyllä häviää vielä Tsetseniassakin.

• Anonyymi

Putinin virka aika ylittynyt reilusti no Venäjältä ei hullut lopu siellä niitä riittää Putininkin jälkeen

• Anonyymi

Juu ei löytynyt tarpeeksi paksuja vaippoja Putinille joten tapaaminen peruttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      73
      5871
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      275
      4750
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2588
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1532
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      14
      1420
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1357
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1306
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1254
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1211
    Aihe