Olen yrittänyt nukahtaa kaksi tuntia ja sitten luovutin miksi mä edes yritin saada nukuttua! Valvotaan sitten tänäkin yönä viiteen ja herään iltapäivällä lyhyeen päivään.
En saatana saa unta vieläkään
12
439
Vastaukset
- Anonyymi
Nukun paremmin kun menen aamukahdelta nukkumaan. Ei mun ole pakko esittää aamuvirkkua! Se ei kuitenkaan vaiikuta dramaattisesti arkeen kun nukun kuitenkin aina iltapäivään.
- Anonyymi
Rytmi on van kääntynyt omanlaisekseen. Nukut vaan täydet päiväunet ja otat yötorkut.
- Anonyymi
Aamun raaka valo ei sovi kaikille. Iltapäivässä outoa lohdullisuutta.
- Anonyymi
Ei täälläkään.
- Anonyymi
Ja nyt olen yrittänyt nukahtaa kolme tuntia! Päätä särkee ja itkettää. En saanut tänään mitään tehtyä, olen niin kateellinen kaikille jotka menevät ajoissa nukkumaan ja saavat nopeasti unta.
- Anonyymi
Valvottua tuli tämäkin yö!
Hei kaikille, jotka kärsitte uniongelmista!
Laitan tähän vinkiksi melko tuoreen Tukinetissä alkaneen ryhmäkeskustelun: Keskustele unesta. https://tukinet.net/teemat/keskustele-unesta/forum/
Tule juttelemaan unesta ja siihen liittyvistä asioista. Helsingin Uniyhdistyksen asiantuntija CBT-I unettomuusterapeutti ohjaa näitä uneen ja nukkumiseen liittyviä ryhmäkeskusteluja. Voitte siis saada myös asiantuntijan vinkkejä.
Tukinetistä löytyy paljon muitakin palveluita, joista voi halutessaan saada sekä henkilökohtaista että ryhmämuotoista tukea. https://tukinet.net/
Osassa palveluista edellytetään anonyymiä rekisteröitymistä sivustolle, osaan pääsee ilmankin.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
Iltapala,Soijamantelimaito ,pala ruislepää juustolla ja omena...senjälkeen uni on kuin Ruususen unta..2 tuntia ennen suunniteltua nukkumaan menoa..
- Anonyymi
Soijamantelimaito tummalla katkolla..
- Anonyymi
No niin kello on kymmenen minuutin päästä neljä aamuyöllä ja mä vaan unohdin mennä nukkumaan.
- Anonyymi
Taas meni yksi päivä hukkaan
- Anonyymi00012UUSI
Ja tänä yönä haluan piirtää koko yön puhelimella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599718K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1775491Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565099PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *674769- 1892288
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122199Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 901517
- 211431
- 411103