Olen yrittänyt nukahtaa kaksi tuntia ja sitten luovutin miksi mä edes yritin saada nukuttua! Valvotaan sitten tänäkin yönä viiteen ja herään iltapäivällä lyhyeen päivään.
Vastaukset 17
- Anonyymi
Nukun paremmin kun menen aamukahdelta nukkumaan. Ei mun ole pakko esittää aamuvirkkua! Se ei kuitenkaan vaiikuta dramaattisesti arkeen kun nukun kuitenkin aina iltapäivään.
- Anonyymi
Rytmi on van kääntynyt omanlaisekseen. Nukut vaan täydet päiväunet ja otat yötorkut.
- Anonyymi
Aamun raaka valo ei sovi kaikille. Iltapäivässä outoa lohdullisuutta.
- Anonyymi
Ei täälläkään.
- Anonyymi
Ja nyt olen yrittänyt nukahtaa kolme tuntia! Päätä särkee ja itkettää. En saanut tänään mitään tehtyä, olen niin kateellinen kaikille jotka menevät ajoissa nukkumaan ja saavat nopeasti unta.
- Anonyymi
Valvottua tuli tämäkin yö!
Hei kaikille, jotka kärsitte uniongelmista!
Laitan tähän vinkiksi melko tuoreen Tukinetissä alkaneen ryhmäkeskustelun: Keskustele unesta. https://tukinet.net/teemat/keskustele-unesta/forum/
Tule juttelemaan unesta ja siihen liittyvistä asioista. Helsingin Uniyhdistyksen asiantuntija CBT-I unettomuusterapeutti ohjaa näitä uneen ja nukkumiseen liittyviä ryhmäkeskusteluja. Voitte siis saada myös asiantuntijan vinkkejä.
Tukinetistä löytyy paljon muitakin palveluita, joista voi halutessaan saada sekä henkilökohtaista että ryhmämuotoista tukea. https://tukinet.net/
Osassa palveluista edellytetään anonyymiä rekisteröitymistä sivustolle, osaan pääsee ilmankin.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
Iltapala,Soijamantelimaito ,pala ruislepää juustolla ja omena...senjälkeen uni on kuin Ruususen unta..2 tuntia ennen suunniteltua nukkumaan menoa..
- Anonyymi
Soijamantelimaito tummalla katkolla..
- Anonyymi
No niin kello on kymmenen minuutin päästä neljä aamuyöllä ja mä vaan unohdin mennä nukkumaan.
- Anonyymi
Taas meni yksi päivä hukkaan
- Anonyymi00012
Ja tänä yönä haluan piirtää koko yön puhelimella
- Anonyymi00013
Älytöntä sontaa ettei täällä saa kiroilla.
- Anonyymi00014
nukkua ei pidä (eikä oikeastaan pysty) jos ei väsytä, sängyssä pyörimiseksi se vain lopulta menee.
- Anonyymi00016
Viini 🍷 ketipinor ja melatoniini
- Anonyymi00017
Mä valvoin taas koko yön
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459