Kuopeman kohtaaminen on pelottavaa

Anonyymi-ap

Me emme tiedä milloin aikamme lähteä täältä. Voi tapahtua nuorena tai vanhana. Kyllä, kuoleman hetkellä voi huutaa tai yrittää huutaa Jeesusta. Kuolemaan lähestyttäessä ihminen saattaa tulla levottomaksi ja tuottaa ääniä, jotka voivat olla huutamista, valittamista tai muuta ääntelyä. Kyky tai tarve huutaa riippuu ihmisen omasta tilasta ja tietoisuudesta.
Levottomuus ja ääntely: Kuoleman lähestyessä moni ihminen kokee levottomuutta ja voi ääntelyä, kuten huutamista.
Kivun ja ahdistuksen ilmaiseminen: Ääntely voi olla tapa ilmaista fyysistä tai psyykkistä kärsimystä, kuten kipua tai ahdistusta.
Äärimmäinen aistivuus: Kuoleva ihminen on vielä äärimmäisen aistiva, ja hän huomaa, miten häntä kohdellaan ja miten hänelle puhutaan. Tässä vaiheessa esimerkiksi rukoilu tai uskonnolliset sanat voivat olla hänelle merkityksellisiä.

7

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitenkä niin kuoleman kohtaaminen on vaikeaa.En minä ole sitä katsomassa kun se tulee.

• Anonyymi

Kohtaat sinäkin kuoleman. Toivottavasti vierellä on läheisiä. Kaikilla ne ei ehdi.

• Anonyymi

Parvekkeella ulkoilun hyödyt
      Hyvinvointi: Luonto rauhoittaa mieltä ja lievittää stressiä, ja jo lyhytkin hetki parvekkeella edistää hyvinvointia.
      Monipuolisuus: Parveke tarjoaa mahdollisuuden kasvien kasvattamiseen, auringonottoon ja rentoutumiseen.
      Käytännöllisyys: Lasitetulla parvekkeella voi oleskella pidempään ja nauttia ulkoilmasta jopa viileämmällä säällä.

• Anonyymi

Kukas tuo kuopema on? Joku pieksämäen hulluista?

• Anonyymi

Morfiinitippa kädessä. Helppo on kuolla.

• Anonyymi

Tiedän sen ettei se enää tule ollessani nuori.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe